Blog

Google omezil automatické přehrávání flash bannerů v Google Chrome

Google omezil automatické přehrávání flash bannerů v Google Chrome

Google vydal nové aktualizace svého prohlížeče Google Chrome. V reakci na zlepšování uživatelského komfortu omezil automatické přehrávání flash bannerů. V MarketUP jsme našli řešení, změna proto nebude mít na bannery klientů žádný vliv.

Od 1. září 2015 se přestanou automaticky zobrazovat všechny flashové bannery v Google Chrome. Uživatel bude muset kliknout na tlačítko „play“ pro přehrání obsahu banneru.

Bannerová reklama po omezení automatického flash přehrávání:

Flash bannery A3 Sport

Aby nedošlo ke snížení počtu zobrazení bannerů klientů, problém jsme intenzivně řešili a podařilo se nám nalézt vhodnou alternativu. Řešením je vytváření dynamických bannerů v html5 nebo gif formátu. Google Adwords dokáže převést flashové bannery do html5 formátu za předpokladu, že neobsahují funkce, které html5 nepodporuje (což mohou být různé fonty, dynamické masky, apod.)

Naši grafici momentálně přepracovávají bannery do takové podoby, aby je Google Adwords dokázal transformovat do html5. Klienti se proto nemusejí obávat snížení počtu zobrazení.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Jsme finalisté Google Premier Partner Awards - podruhé v řadě

10. 9. 2018

Jedno odpoledne s Jaromírem Jágrem

Na tento den jsme se s kolegyní Andreou těšily dlouho. Je 15. 8., nádherné slunečné počasí. V práci doděláváme poslední úkoly a za chv…

7. 9. 2018

7 tipů jak se už teď připravit na vánoční kampaně

2. 9. 2018

Jak přidat správce na YouTube

Jako digitální agentura se denně setkáváme s praktickými dotazy našich klientů. Často se týkají nejznámější video platformy YouTube. Pr…

19. 7. 2018

Letní business snídaně v rytmu videokampaní

21. 6. 2018

Jsme AdWords Guru pro rok 2018!

Naši specialisté se zúčastnili ročního školícího programu od Google AdWords na jehož konci nás čekala sladká odměna v podobě získání…

26. 5. 2018