Blog

Google omezil automatické přehrávání flash bannerů v Google Chrome

Google omezil automatické přehrávání flash bannerů v Google Chrome

Google vydal nové aktualizace svého prohlížeče Google Chrome. V reakci na zlepšování uživatelského komfortu omezil automatické přehrávání flash bannerů. V MarketUP jsme našli řešení, změna proto nebude mít na bannery klientů žádný vliv.

Od 1. září 2015 se přestanou automaticky zobrazovat všechny flashové bannery v Google Chrome. Uživatel bude muset kliknout na tlačítko „play“ pro přehrání obsahu banneru.

Bannerová reklama po omezení automatického flash přehrávání:

Flash bannery A3 Sport

Aby nedošlo ke snížení počtu zobrazení bannerů klientů, problém jsme intenzivně řešili a podařilo se nám nalézt vhodnou alternativu. Řešením je vytváření dynamických bannerů v html5 nebo gif formátu. Google Adwords dokáže převést flashové bannery do html5 formátu za předpokladu, že neobsahují funkce, které html5 nepodporuje (což mohou být různé fonty, dynamické masky, apod.)

Naši grafici momentálně přepracovávají bannery do takové podoby, aby je Google Adwords dokázal transformovat do html5. Klienti se proto nemusejí obávat snížení počtu zobrazení.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Business snídaně #6 - Digitální marketing jako akcelerátor exportu

Export na zahraniční trhy se zdá na první pohled obtížný. V případě chybného rozhodnutí mohou vzniknout i finanční ztráty. Pokud ale do…

5. 6. 2019

Google Marketing Live 2019: 7 klíčových novinek pro budoucnost onlinu

Pro novinky a inspiraci jsme se v polovině května vypravili do centra San Francisca na globální konferenci Google Marketing Live. Spolu s dalším…

30. 5. 2019

Návod: Jak na strukturu PPC kampaní jednoduše v BigQuery

Hledáte jednoduchý nástroj pro automatizaci správy kampaní nebo zpracování dat? A slyšeli jste už o BigQuery? V tomto článku se podíváme …

12. 5. 2019

Vyzkoušeli jsme Brand Lift 2.0 – jaké jsou jeho (ne)výhody?

Jako jedna z prvních agentur jsme vyzkoušeli Brand Lift 2.0 – jednu z produktových Google novinek (2018). Jak Brand Lift 2.0 hodnotíme? A jaké …

3. 5. 2019

Reportáž: Newsfeed DAY 2019

Online marketing sa rýchlo mení a aby sme boli stále v obraze, musíme sa aj my pravidelne vzdelávať. Preto sme sa na čele s našou špecialistk…

23. 4. 2019

11 důvodů, proč používat Google Tag Manager

Pokud se už nějakou dobu v digitálu pohybujete, jistě jste se setkali či alespoň slyšeli o nástroji Google Tag Manager. Práce s GTM je pro we…

25. 3. 2019