Blog

Google omezil automatické přehrávání flash bannerů v Google Chrome

Google omezil automatické přehrávání flash bannerů v Google Chrome

Google vydal nové aktualizace svého prohlížeče Google Chrome. V reakci na zlepšování uživatelského komfortu omezil automatické přehrávání flash bannerů. V MarketUP jsme našli řešení, změna proto nebude mít na bannery klientů žádný vliv.

Od 1. září 2015 se přestanou automaticky zobrazovat všechny flashové bannery v Google Chrome. Uživatel bude muset kliknout na tlačítko „play“ pro přehrání obsahu banneru.

Bannerová reklama po omezení automatického flash přehrávání:

Flash bannery A3 Sport

Aby nedošlo ke snížení počtu zobrazení bannerů klientů, problém jsme intenzivně řešili a podařilo se nám nalézt vhodnou alternativu. Řešením je vytváření dynamických bannerů v html5 nebo gif formátu. Google Adwords dokáže převést flashové bannery do html5 formátu za předpokladu, že neobsahují funkce, které html5 nepodporuje (což mohou být různé fonty, dynamické masky, apod.)

Naši grafici momentálně přepracovávají bannery do takové podoby, aby je Google Adwords dokázal transformovat do html5. Klienti se proto nemusejí obávat snížení počtu zobrazení.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Naše první zkušenosti s Discovery Campaigns

Discovery Campaigns v beta verzi byly představeny na konferenci Google Marketing Live v květnu. Nelenili jsme a pustili jsme se do testování novin…

15. 10. 2019

Jsme mediálním partnerem českého basketbalu

Spolupráci s Českou basketbalovou federací jsme odstartovali roku 2013. Za 6 let spolupráce jsme pro klienta zajistili propagaci desítek reprezen…

27. 9. 2019

Zásilkovna si na kreativu online kampaně služby Mezi Námi vybrala agenturu MarketUP

Zásilkovna, přední česká technologicko-logistická společnost, si na kreativní část reklamní kampaně nové služby Mezi Námi vybrala agent…

24. 9. 2019

Brand Safety I. – Myslete na reputaci značky

Přes 10 % digitálních kampaní se zobrazuje u nevhodného obsahu. Na viditelných pozicích se pak zobrazuje necelých 50 % digitálních reklam a …

19. 9. 2019

Reportáž: Sklik Expert fórum 2019

Ve čtvrtek 12. září jsme se zúčastnili třetího ročníku Sklik Expert fóra 2019. Konference pro PPC specialisty, která je zaměřená na sd…

17. 9. 2019

Jsme realizák – dohromady nám to klape. Mrkni, jak fungujeme

Přibývají nám noví klienti a rozrůstá se spolupráce s těmi současnými – to je důvod, proč do našeho MarketUP týmu neustále hledáme …

9. 8. 2019