Blog

Google omezil automatické přehrávání flash bannerů v Google Chrome

Google omezil automatické přehrávání flash bannerů v Google Chrome

Google vydal nové aktualizace svého prohlížeče Google Chrome. V reakci na zlepšování uživatelského komfortu omezil automatické přehrávání flash bannerů. V MarketUP jsme našli řešení, změna proto nebude mít na bannery klientů žádný vliv.

Od 1. září 2015 se přestanou automaticky zobrazovat všechny flashové bannery v Google Chrome. Uživatel bude muset kliknout na tlačítko „play“ pro přehrání obsahu banneru.

Bannerová reklama po omezení automatického flash přehrávání:

Flash bannery A3 Sport

Aby nedošlo ke snížení počtu zobrazení bannerů klientů, problém jsme intenzivně řešili a podařilo se nám nalézt vhodnou alternativu. Řešením je vytváření dynamických bannerů v html5 nebo gif formátu. Google Adwords dokáže převést flashové bannery do html5 formátu za předpokladu, že neobsahují funkce, které html5 nepodporuje (což mohou být různé fonty, dynamické masky, apod.)

Naši grafici momentálně přepracovávají bannery do takové podoby, aby je Google Adwords dokázal transformovat do html5. Klienti se proto nemusejí obávat snížení počtu zobrazení.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Příležitosti a výzvy vertikálního videa

Ačkoliv je lidský zrak z podstaty horizontální a oči máme vedle sebe, za aktuálním boomem vertikálního videa stojí ještě silnější lids…

13. 11. 2018

Vítáme nové klienty BILLA, T-Mobile, Modrá Pyramida a Moser

5. 11. 2018

Je nám 8 let!

1. 11. 2018

Plánujte exportovat do zahraničí? Nyní je to snadnější, než byste čekali

Pro mnoho firem je expanze do zahraničí jeden ze způsobů, jak dále růst a získat nové trhy pro své výrobky a služby. Některé start-upy v …

25. 10. 2018

V MarketUP jsme měli hosty z Thunderbird School of Global Management

MarketUP se zařadil mezi významné společnosti, které navštívili studenti exekutivních programů americké univerzity Thunderbird.

20. 10. 2018

Jsme finalisté Google Premier Partner Awards - podruhé v řadě

10. 9. 2018