Blog

Jan Holeček 10. 3. 2016 Zpět

Google Bootcamp: MarketUP radí předním agenturám, jak dělat online marketing

Google Bootcamp: MarketUP radí předním agenturám, jak dělat online marketing

Vrcholní představitelé 80 perspektivních partnerských agentur Googlu z České a Slovenské republiky v čele se 4 klíčovými Google partnery. Ti všichni se na konci února sjeli na vzdělávací konferenci Bootcamp pořádanou společností Google. Na setkání vystoupili významní řečníci včetně Mirka Krále z MarketUP, který sdílel s ostatními agenturami své zkušenosti, jak vybudovat úspěšnou digitální agenturu.

Hlavní myšlenkou Google Bootcampu je motivovat a vzdělávat středně velké české a slovenské partnerské agentury Googlu, které v současnosti mají největší potenciál růstu.

Na konferenci tak vystoupili nejen experti na online marketing z Čech i Evropy, včetně Davida Špinara, Head of Performance pro český trh společnosti Google, a Petra Šmída, marketingového manažera Googlu pro střední a východní Evropu, ale také špičkový lektor pro rozvoj firem, Roman Stupka, který zaujal publikum se svými přednáškami o strategii, leadershipu, HR, obchodu a marketingu.

Klíčoví Google partneři sdílejí své zkušenosti


Google na konferenci zároveň pozval své 4 klíčové partnerské agentury (2 z Česka a 2 ze Slovenska), mezi kterými nemohla chybět MarketUP.

Smyslem účasti zástupců klíčových partnerů Googlu bylo jediné – podělit se s majiteli a řediteli digitálních agentur z českého a slovenského trhu o své zkušenosti, inspirovat je a poradit jim, jak v online marketingu dosahovat co nejlepších výsledků.

Velký význam Google Bootcampu podtrhla i účast Chief Innovation Officera Patricka Wolffa z největší německé digitální agentury United Digital Group. Ten zde vystoupil s přednáškou Jak naplnit vaše agenturní ambice?.

Miroslav Král: Když cílíte ke hvězdám, přistanete na Měsíci


Mezi výbornými řečníky na sebe upozornil právě Managing Partner MarketUP, Mirek Král. Jeho case study s názvem Jak vybudovat úspěšnou prodejní organizaci vzbudila velký ohlas u všech účastníků konference a byla hodnocena jako jedna z nejlepších přednášek.

Své vystoupení Mirek uvedl trefným citátem „Když cílíte ke hvězdám, přistanete na Měsíci.“

„Pokud chcete vybudovat úspěšnou prodejní organizaci, musíte si stanovit náročné cíle“ vysvětluje Mirek. Během přednášky představil majitelům agentur celkem 6 kroků, jak na pomyslném Měsíci přistát.

Google AAP Bootcamp

Mirek Král na konferenci certifikovaným agenturám Googlu představil 6 kroků pro vybudování úspěšné digitální agentury.

Nastavte si vzájemné očekávání s klientem


Mirek Král k certifikovaným agenturám Googlu hovořil o tématech, jak firma odráží hodnoty jejího leadera, akvizici klientů, přípravu na první schůzku se zákazníkem či přímo prodej digitálních služeb.

Závěr prezentace se dotýkal důležitého tématu, kterým je nastavení si vzájemného očekávání s klientem.

„Důležité je slíbit na začátku klientovi skutečně jen to, co agentura může splnit. Nejhorší je, když po zahájení spolupráce nedodržíte, co slíbíte. První dojem se velmi obtížně mění,“ říká Miroslav Král.

Networking na konferenci s účastí téměř stovky digitálních agentur samozřejmě nemohl chybět.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Zákulisní fotky i poznatky ze školení Facebook Blueprint Live!

V červnu jsme jako jedna z pěti českých agentur dostali v rámci úzké spolupráce a podpory ze strany Facebooku pozvánku na workshop Blueprint …

24. 8. 2017

Míša Mašková: Školy dnes grafiku nenaučí. Mladí lidé by se měli co nejdřív vrhnout do praxe

Míša Mašková je nová Art Directorka našeho kreativního oddělení. Je maličká, skromná, ale odvádí skvělou práci. Přečtěte si rozhovo…

22. 8. 2017

Jirka, Andrea a Míša jsou nové posily týmu!

Do našich týmů nastoupily další nové tváře. Seznamte se s Jirkou, Ájou a Míšou.

22. 8. 2017

Instagram pro firmy: Nevyužitý potenciál obrázkové sítě

Instagram je extrémně populární obrázková sociální síť. Pohybuje se na něm přes 700 milionů uživatelů (v Česku více než 1,5 miliónu…

21. 8. 2017

Tajný trik marketéru, jak vybudovat silnou značku. Archetypy v marketingu.

S konceptem archetypů už jsme se v několika předchozích článcích seznámili. Naučili jsme se je od sebe rozlišit, víme, co jednotlivé arch…

18. 8. 2017

Storytelling pro firmy. Naučte se vyprávět příběh své značky

Lidé milují příběhy. A dobrým příběhem získáte klíč k srdci svého zákazníka. Vystavět dobrý příběh ale není jen tak. Podívejte …

14. 8. 2017