Blog

Tomáš Ševčík 8. 11. 2013 Zpět

Google Agency Day

Google Agency Day

V úterý 5.11. 2013 jsme se zúčastnili jako Google certifikovaná agentura konference Google Agency Day v hotelu Park Inn v Praze. Setkání zahájila šéfka českého Google, Taťána LeMoigne, ohlédnutím za postupným, ale dynamickým nástupem společnosti Google na český trh.

Zástupci Google ČR/SR Petr Šmíd (Head of Marketing) a Tomáš Kasman (Industry Analyst) nás provedli světem čísel a demonstrovali, jakým směrem se marketing bude v budoucnu ubírat. Není žádným překvapením, že internetový marketing bude v rozpočtech firem zaujímat stále větší prostor – je levnější, zasahuje rostoucí cílovou skupinu a je lépe a flexibilněji ovladatelný. Například reklama na Youtube je nyní již plně srovnatelná se zásahem televizní reklamy.

Pavla Grigarová, Google Parners Manager, spolu s Ilonou Juřenovou, Agency Relationship Managerem, představily novou podobu Google Partners programu. Kritéria se změnila především v tom, že bude kladen větší důraz na kvalitu v řízení kampaní v systémech Google. Kvalita bude měřena prostřednictvím mnoha parametrů a již nyní toto měření probíhá. Výsledky aktuálního měření ukazují, že MarketUP řídí kampaně v nadprůměrné kvalitě. Zintenzivní se i podpora Google v oblasti školení, certifikace a komunikace s agenturami. Nový program Google Partners bude uveden v život 13. 11. 2013.

Google Agency Day

Na každé dobré konferenci má být charizmatický speaker, který publikum inspiruje a na jehož vystoupení se nezapomíná. Tímto prezentujícím byl bezesporu Adir Regev z firmy GO Internet Marketing z Izraele. Seznámil nás, jak jeho společnost přistupuje k akvizici nových klientů,  k jejich udržení a posílení loajality. Vše doplňoval příklady z vlastní praxe, včetně paralely s horolezectvím, které sám aktivně provozuje. Adir zdůraznil důležitost neustálého sledování nových nástrojů reklamy, jejich včasné otestování a zavádění do praxe u klientů. V online marketingu je to velmi náročné, neboť počet novinek, které jen Google uvádí na trh, roste každoročně geometrickou řadou.

Velmi zajímavé byly přednášky i ostatních prezentujících, kteří se na svět online marketingu dívali jak z pohledu agentur, tak z pohledu klientů.

Google Agency Day byl po stránce organizační zvládnut perfektně. Informace, které jsme získali, byly zajímavé a těšíme zase na další setkání!

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

MarketUP newsletter | DUBEN

Jaké zdroje sledovat, abyste se neztratili na sociálních sítích? V newsletteru radíme také, jak psát články pro lidi a roboty nebo jak reago…

28. 4. 2017

Chcete, aby váš obsah prodával? Proveďte zákazníky Content Funnelem

Jak tvořit úspěšný content, který zasáhne zákazníky v různých fázích nákupního procesu? Marketingové úsilí pomáhá znásobit takzva…

22. 4. 2017

Jak držet krok v online marketingu: Zaměřeno na sociální sítě

V každé profesi je důležité se celý život vzdělávat. V online marketingu to ale platí dvojnásob. Ne-li několikanásob. Vyvíjejí se toti…

19. 4. 2017

Už druhý rok na Digijobs. Lovíme talenty nejen na fotbálek!

Jelikož se nám na loňském veletrhu práce v online marketingu Digijobs podařilo ulovit dva nové kolegy, nesmíme samozřejmě chybět ani letos.…

17. 4. 2017

Archetypy v marketingu I: Využijte jejich sílu ve prospěch své značky

V marketingu lze uplatňovat nejrůznější strategie. Jednou z klíčových, avšak méně známých, je strategie marketingových archetypů. Co to…

13. 4. 2017

Zlepšete své články o 99 %. Pište pro lidi i roboty

Psaní online článků je tak trochu alchymie. Copywriterovi nestačí myslet na to, aby se článek líbil čtenářům. O tom, jestli vyběhne na p…

8. 4. 2017