Blog

Tomáš Ševčík 8. 11. 2013 Zpět

Google Agency Day

Google Agency Day

V úterý 5.11. 2013 jsme se zúčastnili jako Google certifikovaná agentura konference Google Agency Day v hotelu Park Inn v Praze. Setkání zahájila šéfka českého Google, Taťána LeMoigne, ohlédnutím za postupným, ale dynamickým nástupem společnosti Google na český trh.

Zástupci Google ČR/SR Petr Šmíd (Head of Marketing) a Tomáš Kasman (Industry Analyst) nás provedli světem čísel a demonstrovali, jakým směrem se marketing bude v budoucnu ubírat. Není žádným překvapením, že internetový marketing bude v rozpočtech firem zaujímat stále větší prostor – je levnější, zasahuje rostoucí cílovou skupinu a je lépe a flexibilněji ovladatelný. Například reklama na Youtube je nyní již plně srovnatelná se zásahem televizní reklamy.

Pavla Grigarová, Google Parners Manager, spolu s Ilonou Juřenovou, Agency Relationship Managerem, představily novou podobu Google Partners programu. Kritéria se změnila především v tom, že bude kladen větší důraz na kvalitu v řízení kampaní v systémech Google. Kvalita bude měřena prostřednictvím mnoha parametrů a již nyní toto měření probíhá. Výsledky aktuálního měření ukazují, že MarketUP řídí kampaně v nadprůměrné kvalitě. Zintenzivní se i podpora Google v oblasti školení, certifikace a komunikace s agenturami. Nový program Google Partners bude uveden v život 13. 11. 2013.

Google Agency Day

Na každé dobré konferenci má být charizmatický speaker, který publikum inspiruje a na jehož vystoupení se nezapomíná. Tímto prezentujícím byl bezesporu Adir Regev z firmy GO Internet Marketing z Izraele. Seznámil nás, jak jeho společnost přistupuje k akvizici nových klientů,  k jejich udržení a posílení loajality. Vše doplňoval příklady z vlastní praxe, včetně paralely s horolezectvím, které sám aktivně provozuje. Adir zdůraznil důležitost neustálého sledování nových nástrojů reklamy, jejich včasné otestování a zavádění do praxe u klientů. V online marketingu je to velmi náročné, neboť počet novinek, které jen Google uvádí na trh, roste každoročně geometrickou řadou.

Velmi zajímavé byly přednášky i ostatních prezentujících, kteří se na svět online marketingu dívali jak z pohledu agentur, tak z pohledu klientů.

Google Agency Day byl po stránce organizační zvládnut perfektně. Informace, které jsme získali, byly zajímavé a těšíme zase na další setkání!

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Posilujeme tým o Martinu, Léňu a Martina!

S novými posilami jako kdyby se v poslední době roztrhl pytel a tak v týmu vítáme další tři lidi, Martinu, Léňu a EmJaye. S jejich pomocí …

25. 7. 2017

Archetypy v marketingu IV: Dosáhněte stability a řádu

Zaujal vás náš seriál o archetypech v marketingu? Máme pro vás další díl, který tentokrát řeší potřebu najít a vytvořit ve světě ř…

14. 7. 2017

SHORTLISTED: Postupujeme dál v soutěži o cenu Google Partner Premier Award

Dnes jsme obdrželi skvělou zprávu. Postoupili jsme do dalšího kola globální soutěže Google Premier Partner Awards v kategorii Video Innovatio…

12. 7. 2017

4 taktiky, které pomohou prodat vaše produkty či služby

Konečně jste provedli potenciální zákazníky trychtýřem a můžete začít prodávat. Ve třetí fázi máte dva hlavní úkoly (a několik ved…

5. 7. 2017

MarketUP newsletter I ČERVEN

Proč je tak důležité využívat formáty online videa v reklamě? A jak se používají nové Smart Display Campaigns? To a celou řadu dalších …

30. 6. 2017

Třetí letošní teambuilding: MarketUP na vodě

Ne že by se tým MarketUP v našich kancelářích začínal nudit, ale už to chtělo využít teplého červnového počasí a vyrazit ven. MarketU…

27. 6. 2017