Blog

Tomáš Ševčík 8. 11. 2013 Zpět

Google Agency Day

Google Agency Day

V úterý 5.11. 2013 jsme se zúčastnili jako Google certifikovaná agentura konference Google Agency Day v hotelu Park Inn v Praze. Setkání zahájila šéfka českého Google, Taťána LeMoigne, ohlédnutím za postupným, ale dynamickým nástupem společnosti Google na český trh.

Zástupci Google ČR/SR Petr Šmíd (Head of Marketing) a Tomáš Kasman (Industry Analyst) nás provedli světem čísel a demonstrovali, jakým směrem se marketing bude v budoucnu ubírat. Není žádným překvapením, že internetový marketing bude v rozpočtech firem zaujímat stále větší prostor – je levnější, zasahuje rostoucí cílovou skupinu a je lépe a flexibilněji ovladatelný. Například reklama na Youtube je nyní již plně srovnatelná se zásahem televizní reklamy.

Pavla Grigarová, Google Parners Manager, spolu s Ilonou Juřenovou, Agency Relationship Managerem, představily novou podobu Google Partners programu. Kritéria se změnila především v tom, že bude kladen větší důraz na kvalitu v řízení kampaní v systémech Google. Kvalita bude měřena prostřednictvím mnoha parametrů a již nyní toto měření probíhá. Výsledky aktuálního měření ukazují, že MarketUP řídí kampaně v nadprůměrné kvalitě. Zintenzivní se i podpora Google v oblasti školení, certifikace a komunikace s agenturami. Nový program Google Partners bude uveden v život 13. 11. 2013.

Google Agency Day

Na každé dobré konferenci má být charizmatický speaker, který publikum inspiruje a na jehož vystoupení se nezapomíná. Tímto prezentujícím byl bezesporu Adir Regev z firmy GO Internet Marketing z Izraele. Seznámil nás, jak jeho společnost přistupuje k akvizici nových klientů,  k jejich udržení a posílení loajality. Vše doplňoval příklady z vlastní praxe, včetně paralely s horolezectvím, které sám aktivně provozuje. Adir zdůraznil důležitost neustálého sledování nových nástrojů reklamy, jejich včasné otestování a zavádění do praxe u klientů. V online marketingu je to velmi náročné, neboť počet novinek, které jen Google uvádí na trh, roste každoročně geometrickou řadou.

Velmi zajímavé byly přednášky i ostatních prezentujících, kteří se na svět online marketingu dívali jak z pohledu agentur, tak z pohledu klientů.

Google Agency Day byl po stránce organizační zvládnut perfektně. Informace, které jsme získali, byly zajímavé a těšíme zase na další setkání!

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Zákulisní fotky i poznatky ze školení Facebook Blueprint Live!

V červnu jsme jako jedna z pěti českých agentur dostali v rámci úzké spolupráce a podpory ze strany Facebooku pozvánku na workshop Blueprint …

24. 8. 2017

Míša Mašková: Školy dnes grafiku nenaučí. Mladí lidé by se měli co nejdřív vrhnout do praxe

Míša Mašková je nová Art Directorka našeho kreativního oddělení. Je maličká, skromná, ale odvádí skvělou práci. Přečtěte si rozhovo…

22. 8. 2017

Jirka, Andrea a Míša jsou nové posily týmu!

Do našich týmů nastoupily další nové tváře. Seznamte se s Jirkou, Ájou a Míšou.

22. 8. 2017

Instagram pro firmy: Nevyužitý potenciál obrázkové sítě

Instagram je extrémně populární obrázková sociální síť. Pohybuje se na něm přes 700 milionů uživatelů (v Česku více než 1,5 miliónu…

21. 8. 2017

Tajný trik marketéru, jak vybudovat silnou značku. Archetypy v marketingu.

S konceptem archetypů už jsme se v několika předchozích článcích seznámili. Naučili jsme se je od sebe rozlišit, víme, co jednotlivé arch…

18. 8. 2017

Storytelling pro firmy. Naučte se vyprávět příběh své značky

Lidé milují příběhy. A dobrým příběhem získáte klíč k srdci svého zákazníka. Vystavět dobrý příběh ale není jen tak. Podívejte …

14. 8. 2017