Blog

Tomáš Ševčík 8. 11. 2013 Zpět

Google Agency Day

Google Agency Day

V úterý 5.11. 2013 jsme se zúčastnili jako Google certifikovaná agentura konference Google Agency Day v hotelu Park Inn v Praze. Setkání zahájila šéfka českého Google, Taťána LeMoigne, ohlédnutím za postupným, ale dynamickým nástupem společnosti Google na český trh.

Zástupci Google ČR/SR Petr Šmíd (Head of Marketing) a Tomáš Kasman (Industry Analyst) nás provedli světem čísel a demonstrovali, jakým směrem se marketing bude v budoucnu ubírat. Není žádným překvapením, že internetový marketing bude v rozpočtech firem zaujímat stále větší prostor – je levnější, zasahuje rostoucí cílovou skupinu a je lépe a flexibilněji ovladatelný. Například reklama na Youtube je nyní již plně srovnatelná se zásahem televizní reklamy.

Pavla Grigarová, Google Parners Manager, spolu s Ilonou Juřenovou, Agency Relationship Managerem, představily novou podobu Google Partners programu. Kritéria se změnila především v tom, že bude kladen větší důraz na kvalitu v řízení kampaní v systémech Google. Kvalita bude měřena prostřednictvím mnoha parametrů a již nyní toto měření probíhá. Výsledky aktuálního měření ukazují, že MarketUP řídí kampaně v nadprůměrné kvalitě. Zintenzivní se i podpora Google v oblasti školení, certifikace a komunikace s agenturami. Nový program Google Partners bude uveden v život 13. 11. 2013.

Google Agency Day

Na každé dobré konferenci má být charizmatický speaker, který publikum inspiruje a na jehož vystoupení se nezapomíná. Tímto prezentujícím byl bezesporu Adir Regev z firmy GO Internet Marketing z Izraele. Seznámil nás, jak jeho společnost přistupuje k akvizici nových klientů,  k jejich udržení a posílení loajality. Vše doplňoval příklady z vlastní praxe, včetně paralely s horolezectvím, které sám aktivně provozuje. Adir zdůraznil důležitost neustálého sledování nových nástrojů reklamy, jejich včasné otestování a zavádění do praxe u klientů. V online marketingu je to velmi náročné, neboť počet novinek, které jen Google uvádí na trh, roste každoročně geometrickou řadou.

Velmi zajímavé byly přednášky i ostatních prezentujících, kteří se na svět online marketingu dívali jak z pohledu agentur, tak z pohledu klientů.

Google Agency Day byl po stránce organizační zvládnut perfektně. Informace, které jsme získali, byly zajímavé a těšíme zase na další setkání!

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

PPC offline #10 očima našeho specialisty Romana

Minulý týden jsme se zúčastnili obsahově nabité akce pro PPC specialisty. Načerpali jsme novou inspiraci, kterou můžeme aplikovat rovnou v pr…

15. 3. 2019

Bumper ads pro Oriflame: Video z vizuálu za pár hodin

Oriflame je značka, která patří mezi největší hráče na trhu v segmentu kosmetiky distribuované kosmetickými poradkyněmi. A také náš obl…

23. 1. 2019

Influenceři: Jak na spolupráci krok za krokem

Dříve jsme byli zvyklí, že naše produkty a značky propagovaly osobnosti nebo spíše celebrity, které jsme vídali hlavně v televizních rekla…

16. 1. 2019

Náš výlet do offlinu: Kinospot pro ECCO

Jak říkáme u nás v MarketUP – poptávka je dar. Jsou ale poptávky, u kterých nás vedle vděčnosti zachvátí také radost a vzrušení. Pře…

11. 1. 2019

Naše nejúspěšnější kampaně v roce 2018 – letní edice

Je nejmrazivější měsíc v roce, a proto dnes raději zavzpomínáme na tropické dny. V MarketUP jsme o loňských letních prázdninách rozhodn…

7. 1. 2019

Redesign oplatek Lina: Jak na brand awareness u značky, kterou každý zná?

Když se řekne Lina, určitě vás napadne slogan “Je jiná”. Značka Lina je samostatná značka vymezující prémiový sortiment oplatek z umb…

3. 1. 2019