Blog

Tomáš Ševčík 8. 11. 2013 Zpět

Google Agency Day

Google Agency Day

V úterý 5.11. 2013 jsme se zúčastnili jako Google certifikovaná agentura konference Google Agency Day v hotelu Park Inn v Praze. Setkání zahájila šéfka českého Google, Taťána LeMoigne, ohlédnutím za postupným, ale dynamickým nástupem společnosti Google na český trh.

Zástupci Google ČR/SR Petr Šmíd (Head of Marketing) a Tomáš Kasman (Industry Analyst) nás provedli světem čísel a demonstrovali, jakým směrem se marketing bude v budoucnu ubírat. Není žádným překvapením, že internetový marketing bude v rozpočtech firem zaujímat stále větší prostor – je levnější, zasahuje rostoucí cílovou skupinu a je lépe a flexibilněji ovladatelný. Například reklama na Youtube je nyní již plně srovnatelná se zásahem televizní reklamy.

Pavla Grigarová, Google Parners Manager, spolu s Ilonou Juřenovou, Agency Relationship Managerem, představily novou podobu Google Partners programu. Kritéria se změnila především v tom, že bude kladen větší důraz na kvalitu v řízení kampaní v systémech Google. Kvalita bude měřena prostřednictvím mnoha parametrů a již nyní toto měření probíhá. Výsledky aktuálního měření ukazují, že MarketUP řídí kampaně v nadprůměrné kvalitě. Zintenzivní se i podpora Google v oblasti školení, certifikace a komunikace s agenturami. Nový program Google Partners bude uveden v život 13. 11. 2013.

Google Agency Day

Na každé dobré konferenci má být charizmatický speaker, který publikum inspiruje a na jehož vystoupení se nezapomíná. Tímto prezentujícím byl bezesporu Adir Regev z firmy GO Internet Marketing z Izraele. Seznámil nás, jak jeho společnost přistupuje k akvizici nových klientů,  k jejich udržení a posílení loajality. Vše doplňoval příklady z vlastní praxe, včetně paralely s horolezectvím, které sám aktivně provozuje. Adir zdůraznil důležitost neustálého sledování nových nástrojů reklamy, jejich včasné otestování a zavádění do praxe u klientů. V online marketingu je to velmi náročné, neboť počet novinek, které jen Google uvádí na trh, roste každoročně geometrickou řadou.

Velmi zajímavé byly přednášky i ostatních prezentujících, kteří se na svět online marketingu dívali jak z pohledu agentur, tak z pohledu klientů.

Google Agency Day byl po stránce organizační zvládnut perfektně. Informace, které jsme získali, byly zajímavé a těšíme zase na další setkání!

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Až 10 fotek v 1 postu. Čtěte i o dalších novinkách na Instagramu

Instagram v březnu přinesl hned dvě velké novinky. Odteď můžete vyprávět svůj příběh prostřednictvím slideshow a reklamu cílit ve Stor…

20. 3. 2017

Nečekaná čísla od Googlu: 76 % lidí zamíří po průzkumu na mobilu rovnou do obchodu

Důležitost mobilních telefonů v nákupním procesu je v marketingových kruzích už nějakou dobu diskutovaným tématem. Google však nyní pře…

15. 3. 2017

Online marketing: Jak pomáhá maloobchodním řetězcům zvýšit prodeje?

Online marketing už dávno není efektivním prodejním kanálem pouze pro zboží dlouhodobé spotřeby. Nejnovější studie maloobchodních sítí…

14. 3. 2017

Youtube startuje vlastní televizi. Jaké možnosti inzerce nabídne?

Před nedávnem představil YouTube novou sociální síť „Backstage“, nyní chystá další velký projekt. Jedná se o streamovací službu You…

7. 3. 2017

První teambuilding v roce 2017: Jeli jsme si zalyžovat a zdolali Velkou Deštnou

Každý tým potřebuje dobít baterky, stmelit kolektiv díky všedním i nevšedním zážitkům a načerpat novou energii, která se promění v da…

1. 3. 2017

Chystáme MarketUP Academy, sérii vzdělávacích workshopů

V MarketUP jsme se rozhodli uspořádat vlastní studijní program, díky němuž bychom rádi získali do svých řad nové online marketingové nad…

26. 2. 2017