Blog

Aleš Vávra 2. 9. 2013 Zpět

Google AdWords nově umožňuje srovnání časových období

Google AdWords nově umožňuje srovnání časových období

PPC systém Google AdWords nedávno spustil funkci umožňující srovnat časová období. Můžete tedy sledovat efektivitu a výkon vašich PPC kampaní nejen v trendu jako doposud, ale i porovnávat jednotlivé časové úseky.

Stačí pouze jednoduchý krok -  aktivovat volbu „Porovnat“ uvedenou v časovém období v pravém horním rohu obrazovky. Pak už jen stačí vybrat časový úsek, který chcete porovnat a dát „Použít“. Výsledky pro obě časová období se poté zanesou do grafu trendu výkonu.

Chcete-li porovnat metriky v tabulce statistik v AdWords, klikněte na ikonu „+“, která se objeví u každého záhlaví sloupce. Sloupec se tak rozšíří do čtyř sloupců: aktuální časové období, předchozí časové období, numerický rozdíl mezi těmito dvěma obdobími a procentuální změna.

Vygenerovaný přehled pak můžete stáhnout stejně jako klasický přehled jednoho období.

Podrobný návod a více informací najdete ZDE.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
PPC
Štítky
Nejnovější příspěvky

Business snídaně #6 - Digitální marketing jako akcelerátor exportu

Export na zahraniční trhy se zdá na první pohled obtížný. V případě chybného rozhodnutí mohou vzniknout i finanční ztráty. Pokud ale do…

5. 6. 2019

Google Marketing Live 2019: 7 klíčových novinek pro budoucnost onlinu

Pro novinky a inspiraci jsme se v polovině května vypravili do centra San Francisca na globální konferenci Google Marketing Live. Spolu s dalším…

30. 5. 2019

Návod: Jak na strukturu PPC kampaní jednoduše v BigQuery

Hledáte jednoduchý nástroj pro automatizaci správy kampaní nebo zpracování dat? A slyšeli jste už o BigQuery? V tomto článku se podíváme …

12. 5. 2019

Vyzkoušeli jsme Brand Lift 2.0 – jaké jsou jeho (ne)výhody?

Jako jedna z prvních agentur jsme vyzkoušeli Brand Lift 2.0 – jednu z produktových Google novinek (2018). Jak Brand Lift 2.0 hodnotíme? A jaké …

3. 5. 2019

Reportáž: Newsfeed DAY 2019

Online marketing sa rýchlo mení a aby sme boli stále v obraze, musíme sa aj my pravidelne vzdelávať. Preto sme sa na čele s našou špecialistk…

23. 4. 2019

11 důvodů, proč používat Google Tag Manager

Pokud se už nějakou dobu v digitálu pohybujete, jistě jste se setkali či alespoň slyšeli o nástroji Google Tag Manager. Práce s GTM je pro we…

25. 3. 2019