Blog

Aleš Vávra 2. 9. 2013 Zpět

Google AdWords nově umožňuje srovnání časových období

Google AdWords nově umožňuje srovnání časových období

PPC systém Google AdWords nedávno spustil funkci umožňující srovnat časová období. Můžete tedy sledovat efektivitu a výkon vašich PPC kampaní nejen v trendu jako doposud, ale i porovnávat jednotlivé časové úseky.

Stačí pouze jednoduchý krok -  aktivovat volbu „Porovnat“ uvedenou v časovém období v pravém horním rohu obrazovky. Pak už jen stačí vybrat časový úsek, který chcete porovnat a dát „Použít“. Výsledky pro obě časová období se poté zanesou do grafu trendu výkonu.

Chcete-li porovnat metriky v tabulce statistik v AdWords, klikněte na ikonu „+“, která se objeví u každého záhlaví sloupce. Sloupec se tak rozšíří do čtyř sloupců: aktuální časové období, předchozí časové období, numerický rozdíl mezi těmito dvěma obdobími a procentuální změna.

Vygenerovaný přehled pak můžete stáhnout stejně jako klasický přehled jednoho období.

Podrobný návod a více informací najdete ZDE.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Až 10 fotek v 1 postu. Čtěte i o dalších novinkách na Instagramu

Instagram v březnu přinesl hned dvě velké novinky. Odteď můžete vyprávět svůj příběh prostřednictvím slideshow a reklamu cílit ve Stor…

20. 3. 2017

Nečekaná čísla od Googlu: 76 % lidí zamíří po průzkumu na mobilu rovnou do obchodu

Důležitost mobilních telefonů v nákupním procesu je v marketingových kruzích už nějakou dobu diskutovaným tématem. Google však nyní pře…

15. 3. 2017

Online marketing: Jak pomáhá maloobchodním řetězcům zvýšit prodeje?

Online marketing už dávno není efektivním prodejním kanálem pouze pro zboží dlouhodobé spotřeby. Nejnovější studie maloobchodních sítí…

14. 3. 2017

Youtube startuje vlastní televizi. Jaké možnosti inzerce nabídne?

Před nedávnem představil YouTube novou sociální síť „Backstage“, nyní chystá další velký projekt. Jedná se o streamovací službu You…

7. 3. 2017

První teambuilding v roce 2017: Jeli jsme si zalyžovat a zdolali Velkou Deštnou

Každý tým potřebuje dobít baterky, stmelit kolektiv díky všedním i nevšedním zážitkům a načerpat novou energii, která se promění v da…

1. 3. 2017

Chystáme MarketUP Academy, sérii vzdělávacích workshopů

V MarketUP jsme se rozhodli uspořádat vlastní studijní program, díky němuž bychom rádi získali do svých řad nové online marketingové nad…

26. 2. 2017