Blog

MarketUP 24. 11. 2017 Zpět

GAME ON! Slavíme další úspěch v soutěži Google partnerů

GAME ON! Slavíme další úspěch v soutěži Google partnerů

V listopadu se k nám dostala skvělá zpráva. Uspěli jsme také ve třetím kvartálu letošní soutěže Google partnerů GAME ON a připsali si další ocenění k naší tříleté tradici.

Tentokrát byl navíc úspěch dvojnásobný. Google nás vyznamenal nejen v samotné soutěži GAME ON, ale také v kategorii Video výzva. Považujeme za skvělý úspěch, že jsme byli oceněni ve obou kategoriích zároveň, což se podařilo pouhým dvěma agenturám.

Google v rámci soutěže svých partnerů GAME ON každoročně vyhodnocuje nejúspěšnější agentury, které inzerují v Google Adwords. Díky tomu si každé čtvrtletí můžeme porovnat, jak si stojíme mezi ostatními agenturami. Jsme rádi, že i ve třetím kvartálu 2017 se nám podařilo navázat na úspěchy z předchozích let. Umístění ve Video výzvě navíc dokládá, že naše kampaně zaznamenávají skutečně velký úspěch. O tom se můžete přesvědčit ve výsledcích Brand Liftu.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Business snídaně #6 - Digitální marketing jako akcelerátor exportu

Export na zahraniční trhy se zdá na první pohled obtížný. V případě chybného rozhodnutí mohou vzniknout i finanční ztráty. Pokud ale do…

5. 6. 2019

Google Marketing Live 2019: 7 klíčových novinek pro budoucnost onlinu

Pro novinky a inspiraci jsme se v polovině května vypravili do centra San Francisca na globální konferenci Google Marketing Live. Spolu s dalším…

30. 5. 2019

Návod: Jak na strukturu PPC kampaní jednoduše v BigQuery

Hledáte jednoduchý nástroj pro automatizaci správy kampaní nebo zpracování dat? A slyšeli jste už o BigQuery? V tomto článku se podíváme …

12. 5. 2019

Vyzkoušeli jsme Brand Lift 2.0 – jaké jsou jeho (ne)výhody?

Jako jedna z prvních agentur jsme vyzkoušeli Brand Lift 2.0 – jednu z produktových Google novinek (2018). Jak Brand Lift 2.0 hodnotíme? A jaké …

3. 5. 2019

Reportáž: Newsfeed DAY 2019

Online marketing sa rýchlo mení a aby sme boli stále v obraze, musíme sa aj my pravidelne vzdelávať. Preto sme sa na čele s našou špecialistk…

23. 4. 2019

11 důvodů, proč používat Google Tag Manager

Pokud se už nějakou dobu v digitálu pohybujete, jistě jste se setkali či alespoň slyšeli o nástroji Google Tag Manager. Práce s GTM je pro we…

25. 3. 2019