Facebook zpřístupnil funkci Promoted Page Likes, která vám pomůže získat nové fanoušky

Lukáš Kratochvíl 4. 5. 2013
Marketup
Marketup

Sociální síť Facebook celosvětově spouští nový způsob, pomocí kterého mohou správci stránek získávat nové fanoušky. S funkcí Promoted page likes měli až doposud zkušenost pouze správci ve Spojených státech. Hlavním cílem této novinky je zjednodušit správcům stránek přístup k vytváření reklam.

Funkci Promoted page likes najdete ve správcovském rozhraní v levém horním rohu na místě, kde se až do nedávna nacházelo rozhraní se seznamem nových fanoušků.  Na tomto místě se vám pak bude zobrazovat i přehledná statistika. 

Pomocí tohoto typu můžete vytvořit tři druhy reklamy. Standardní reklamu, která se objeví v postranním panelu, dále sponzorovaný příběh, který se objeví na desktopu i na mobilních zařízeních v uživatelském feedu a nakonec standardní reklamu pro získání nových fanoušků, kterou nabídnete opět ve feedu jednotlivým uživatelům na mobilních i desktopových zařízeních. Samotná reklama obsahuje  jméno stránky, profilovou fotografii a tlačítko umožňující stát se fanouškem stránky.

Facebook poskytuje i přibližný odhad, kolik nových likes můžete při vynaloženém rozpočtu získat. 

Ačkoliv nejde o zvlášť vyspělý a přesně cílený druh reklamy, zkušenější správci stránek používají mnohem sofistikovanější způsoby pro získávání nových fanoušků, pro začínající správce nebo malé firmy může jít díky své jednoduchosti o velmi užitečný nástroj.

Více informací o novém druhu reklamy na sociální síti Facebook najdete ZDE. Na tomto místě si rovněž můžete zkontrolovat, zda máte již na své stránce funkci Promoted page likes zpřístupněnou.

Odebírat novinky

Přihlašte se k odběru novinek a nic vám neuteče

Váš e-mail

Kliknutím na tlačítko ODESLAT souhlasíte se zpracováním osobních údajů .