Blog

Barbora Votavová 19. 8. 2013 Zpět

Facebook testuje platby prostřednictvím mobilního telefonu

Facebook testuje platby prostřednictvím mobilního telefonu

Podle zpravodajské agentury AP začala největší sociální síť na světě testovat nový systém, který by umožnil uživatelům provádět platby pomocí smartphonů a jejich osobních profilů na Facebooku.

Jedná se však zatím pouze o menší testování. Sociální síť Facebook nemá v současné době pevně stanovený harmonogram, podle kterého by službu začala zpřístupňovat svým uživatelům.

Novinka by měla uživatelům Facebooku umožnit používání platebních údajů, které jsou nahrané na jejich profilu, k vyplnění platebního formuláře při nákupu přes mobilní aplikaci. Uživatelé sociální sítě tak nebudou muset zadávat své bankovní údaje. Systém automaticky použije data, které uživatel poskytl již dříve Facebooku.

Podle informací agentury nemá Facebook v úmyslu konkurovat zavedeným platebním systémům. Novinku prý prozatím zkouší s jedním nebo dvěma klienty. Odborný server AllThingsD však upozorňuje, že by Facebook mohl díky novému systému shromažďovat další údaje o nákupních zvyklostech registrovaných uživatelů a využít je pro reklamní účely. 

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Business snídaně #6 - Digitální marketing jako akcelerátor exportu

Export na zahraniční trhy se zdá na první pohled obtížný. V případě chybného rozhodnutí mohou vzniknout i finanční ztráty. Pokud ale do…

5. 6. 2019

Google Marketing Live 2019: 7 klíčových novinek pro budoucnost onlinu

Pro novinky a inspiraci jsme se v polovině května vypravili do centra San Francisca na globální konferenci Google Marketing Live. Spolu s dalším…

30. 5. 2019

Návod: Jak na strukturu PPC kampaní jednoduše v BigQuery

Hledáte jednoduchý nástroj pro automatizaci správy kampaní nebo zpracování dat? A slyšeli jste už o BigQuery? V tomto článku se podíváme …

12. 5. 2019

Vyzkoušeli jsme Brand Lift 2.0 – jaké jsou jeho (ne)výhody?

Jako jedna z prvních agentur jsme vyzkoušeli Brand Lift 2.0 – jednu z produktových Google novinek (2018). Jak Brand Lift 2.0 hodnotíme? A jaké …

3. 5. 2019

Reportáž: Newsfeed DAY 2019

Online marketing sa rýchlo mení a aby sme boli stále v obraze, musíme sa aj my pravidelne vzdelávať. Preto sme sa na čele s našou špecialistk…

23. 4. 2019

11 důvodů, proč používat Google Tag Manager

Pokud se už nějakou dobu v digitálu pohybujete, jistě jste se setkali či alespoň slyšeli o nástroji Google Tag Manager. Práce s GTM je pro we…

25. 3. 2019