Blog

Barbora Votavová 19. 8. 2013 Zpět

Facebook testuje platby prostřednictvím mobilního telefonu

Facebook testuje platby prostřednictvím mobilního telefonu

Podle zpravodajské agentury AP začala největší sociální síť na světě testovat nový systém, který by umožnil uživatelům provádět platby pomocí smartphonů a jejich osobních profilů na Facebooku.

Jedná se však zatím pouze o menší testování. Sociální síť Facebook nemá v současné době pevně stanovený harmonogram, podle kterého by službu začala zpřístupňovat svým uživatelům.

Novinka by měla uživatelům Facebooku umožnit používání platebních údajů, které jsou nahrané na jejich profilu, k vyplnění platebního formuláře při nákupu přes mobilní aplikaci. Uživatelé sociální sítě tak nebudou muset zadávat své bankovní údaje. Systém automaticky použije data, které uživatel poskytl již dříve Facebooku.

Podle informací agentury nemá Facebook v úmyslu konkurovat zavedeným platebním systémům. Novinku prý prozatím zkouší s jedním nebo dvěma klienty. Odborný server AllThingsD však upozorňuje, že by Facebook mohl díky novému systému shromažďovat další údaje o nákupních zvyklostech registrovaných uživatelů a využít je pro reklamní účely. 

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

PPC offline #10 očima našeho specialisty Romana

Minulý týden jsme se zúčastnili obsahově nabité akce pro PPC specialisty. Načerpali jsme novou inspiraci, kterou můžeme aplikovat rovnou v pr…

15. 3. 2019

Bumper ads pro Oriflame: Video z vizuálu za pár hodin

Oriflame je značka, která patří mezi největší hráče na trhu v segmentu kosmetiky distribuované kosmetickými poradkyněmi. A také náš obl…

23. 1. 2019

Influenceři: Jak na spolupráci krok za krokem

Dříve jsme byli zvyklí, že naše produkty a značky propagovaly osobnosti nebo spíše celebrity, které jsme vídali hlavně v televizních rekla…

16. 1. 2019

Náš výlet do offlinu: Kinospot pro ECCO

Jak říkáme u nás v MarketUP – poptávka je dar. Jsou ale poptávky, u kterých nás vedle vděčnosti zachvátí také radost a vzrušení. Pře…

11. 1. 2019

Naše nejúspěšnější kampaně v roce 2018 – letní edice

Je nejmrazivější měsíc v roce, a proto dnes raději zavzpomínáme na tropické dny. V MarketUP jsme o loňských letních prázdninách rozhodn…

7. 1. 2019

Redesign oplatek Lina: Jak na brand awareness u značky, kterou každý zná?

Když se řekne Lina, určitě vás napadne slogan “Je jiná”. Značka Lina je samostatná značka vymezující prémiový sortiment oplatek z umb…

3. 1. 2019