Blog

Facebook Studio vyhlásilo 20 nejlepších kampaní za rok 2013

Facebook Studio vyhlásilo 20 nejlepších kampaní za rok 2013

Sociální síť Facebook opět udělovala své Studio Awards tvůrcům těch nejlepších kampaní za uplynulý rok. Druhý ročník soutěže byl tradičně pořádán na stránce Facebook Studio, kterou nejoblíbenější sociální síť na světě vytvořila před dvěma lety, aby sloužila social media marketérům jako zdroj inspirace a novinek.

Facebook rozdal celkem sedm bronzových, šest stříbrných a pět zlatých medailí a dvě speciální ocenění. Absolutním vítězem se stala značka Oreo, která uspěla s kampaní Oreo Daily Twist. Populární sušenka oslavila 100. narozeniny, a tak po dobu 100 dní publikovala na Facebooku příspěvky vztahující se ke konkrétní události a datu. Ty pak byly vyjádřeny pomocí oblíbené sušenky Oreo. V kampani se objevilo dobytí Bastily, Letní olympijské hry v Londýně, den objevu helia nebo výročí sociální sítě Twitter.

Oreo Daily Twist

V soutěži Facebook Studio Awards zabodovaly také kampaně firem Procter & Gamble, Heineken, Universal Studios, Nike Academy Club nebo malá švýcarská vesnička Obermutten.

Facebook Studio

Na kompletní nejpovedenější dvacítku kampaní, které probíhaly na Facebooku, se můžete podívat ZDE.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Zákulisní fotky i poznatky ze školení Facebook Blueprint Live!

V červnu jsme jako jedna z pěti českých agentur dostali v rámci úzké spolupráce a podpory ze strany Facebooku pozvánku na workshop Blueprint …

24. 8. 2017

Míša Mašková: Školy dnes grafiku nenaučí. Mladí lidé by se měli co nejdřív vrhnout do praxe

Míša Mašková je nová Art Directorka našeho kreativního oddělení. Je maličká, skromná, ale odvádí skvělou práci. Přečtěte si rozhovo…

22. 8. 2017

Jirka, Andrea a Míša jsou nové posily týmu!

Do našich týmů nastoupily další nové tváře. Seznamte se s Jirkou, Ájou a Míšou.

22. 8. 2017

Instagram pro firmy: Nevyužitý potenciál obrázkové sítě

Instagram je extrémně populární obrázková sociální síť. Pohybuje se na něm přes 700 milionů uživatelů (v Česku více než 1,5 miliónu…

21. 8. 2017

Tajný trik marketéru, jak vybudovat silnou značku. Archetypy v marketingu.

S konceptem archetypů už jsme se v několika předchozích článcích seznámili. Naučili jsme se je od sebe rozlišit, víme, co jednotlivé arch…

18. 8. 2017

Storytelling pro firmy. Naučte se vyprávět příběh své značky

Lidé milují příběhy. A dobrým příběhem získáte klíč k srdci svého zákazníka. Vystavět dobrý příběh ale není jen tak. Podívejte …

14. 8. 2017