Blog

Facebook Studio vyhlásilo 20 nejlepších kampaní za rok 2013

Facebook Studio vyhlásilo 20 nejlepších kampaní za rok 2013

Sociální síť Facebook opět udělovala své Studio Awards tvůrcům těch nejlepších kampaní za uplynulý rok. Druhý ročník soutěže byl tradičně pořádán na stránce Facebook Studio, kterou nejoblíbenější sociální síť na světě vytvořila před dvěma lety, aby sloužila social media marketérům jako zdroj inspirace a novinek.

Facebook rozdal celkem sedm bronzových, šest stříbrných a pět zlatých medailí a dvě speciální ocenění. Absolutním vítězem se stala značka Oreo, která uspěla s kampaní Oreo Daily Twist. Populární sušenka oslavila 100. narozeniny, a tak po dobu 100 dní publikovala na Facebooku příspěvky vztahující se ke konkrétní události a datu. Ty pak byly vyjádřeny pomocí oblíbené sušenky Oreo. V kampani se objevilo dobytí Bastily, Letní olympijské hry v Londýně, den objevu helia nebo výročí sociální sítě Twitter.

Oreo Daily Twist

V soutěži Facebook Studio Awards zabodovaly také kampaně firem Procter & Gamble, Heineken, Universal Studios, Nike Academy Club nebo malá švýcarská vesnička Obermutten.

Facebook Studio

Na kompletní nejpovedenější dvacítku kampaní, které probíhaly na Facebooku, se můžete podívat ZDE.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Business snídaně #6 - Digitální marketing jako akcelerátor exportu

Export na zahraniční trhy se zdá na první pohled obtížný. V případě chybného rozhodnutí mohou vzniknout i finanční ztráty. Pokud ale do…

5. 6. 2019

Google Marketing Live 2019: 7 klíčových novinek pro budoucnost onlinu

Pro novinky a inspiraci jsme se v polovině května vypravili do centra San Francisca na globální konferenci Google Marketing Live. Spolu s dalším…

30. 5. 2019

Návod: Jak na strukturu PPC kampaní jednoduše v BigQuery

Hledáte jednoduchý nástroj pro automatizaci správy kampaní nebo zpracování dat? A slyšeli jste už o BigQuery? V tomto článku se podíváme …

12. 5. 2019

Vyzkoušeli jsme Brand Lift 2.0 – jaké jsou jeho (ne)výhody?

Jako jedna z prvních agentur jsme vyzkoušeli Brand Lift 2.0 – jednu z produktových Google novinek (2018). Jak Brand Lift 2.0 hodnotíme? A jaké …

3. 5. 2019

Reportáž: Newsfeed DAY 2019

Online marketing sa rýchlo mení a aby sme boli stále v obraze, musíme sa aj my pravidelne vzdelávať. Preto sme sa na čele s našou špecialistk…

23. 4. 2019

11 důvodů, proč používat Google Tag Manager

Pokud se už nějakou dobu v digitálu pohybujete, jistě jste se setkali či alespoň slyšeli o nástroji Google Tag Manager. Práce s GTM je pro we…

25. 3. 2019