Blog

Michal Vrtiška 4. 9. 2013 Zpět

Facebook nově umožňuje vkládat příspěvky ze sociální sítě přímo na web

Facebook nově umožňuje vkládat příspěvky ze sociální sítě přímo na web

Sociální síť Facebook přichází s novou funkcí – vkládání FB příspěvků přímo na web. Jistě tuto možnost znáte už z Youtube, kdy pomocí kódu vložíte video ze známého video serveru přímo na své stránky, kde si ho mohou vaši návštěvníci přehrát, aniž by opustili váš web.

Novinka na Facebooku funguje na podobném principu. Přidání příspěvku na web vám zabere maximálně pár minut. Jak takový vložený příspěvek vypadá, můžete vidět níže, kde sdílíme příspěvek z firemního facebookového profilu MarketUP.

A jak FB příspěvek vložit na web?

1)     Vložte příspěvek na svůj firemní profil

2)     Nastavte ho jako veřejný (to je podmínka pro sdílení příspěvků na webu)

3)     Klikněte na šipku v pravém horním rohu příspěvku

4)     Vyberte „vložit příspěvek“

5)     Zkopírujte odkaz a vložte na vybrané místo na vašem webu

Sdílet můžete příspěvky, fotky nebo videa. Dokonce se nemusí jednat ani o vaše příspěvky. Vložit můžete jakýkoli příspěvek. Jedinou podmínkou však je, že musí být na Facebooku nastaven jako „veřejný“. 

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

PPC offline #10 očima našeho specialisty Romana

Minulý týden jsme se zúčastnili obsahově nabité akce pro PPC specialisty. Načerpali jsme novou inspiraci, kterou můžeme aplikovat rovnou v pr…

15. 3. 2019

Bumper ads pro Oriflame: Video z vizuálu za pár hodin

Oriflame je značka, která patří mezi největší hráče na trhu v segmentu kosmetiky distribuované kosmetickými poradkyněmi. A také náš obl…

23. 1. 2019

Influenceři: Jak na spolupráci krok za krokem

Dříve jsme byli zvyklí, že naše produkty a značky propagovaly osobnosti nebo spíše celebrity, které jsme vídali hlavně v televizních rekla…

16. 1. 2019

Náš výlet do offlinu: Kinospot pro ECCO

Jak říkáme u nás v MarketUP – poptávka je dar. Jsou ale poptávky, u kterých nás vedle vděčnosti zachvátí také radost a vzrušení. Pře…

11. 1. 2019

Naše nejúspěšnější kampaně v roce 2018 – letní edice

Je nejmrazivější měsíc v roce, a proto dnes raději zavzpomínáme na tropické dny. V MarketUP jsme o loňských letních prázdninách rozhodn…

7. 1. 2019

Redesign oplatek Lina: Jak na brand awareness u značky, kterou každý zná?

Když se řekne Lina, určitě vás napadne slogan “Je jiná”. Značka Lina je samostatná značka vymezující prémiový sortiment oplatek z umb…

3. 1. 2019