Blog

MarketUP 4. 2. 2014 Zpět

Facebook dnes slaví 10. narozeniny, používá ho přes miliardu uživatelů

Facebook dnes slaví 10. narozeniny, používá ho přes miliardu uživatelů

Největší sociální síť světa Facebook dnes slaví své kulaté narozeniny. Je tomu totiž přesně deset let, kdy jeho zakladatel Mark Zuckerberg spustil první verzi ze svého studentského pokoje.

Dne 4. února 2004 byla uvedena do provozu doména thefacebook.com, která původně umožňovala jen navázat a udržet kontakt s několika studenty Harvardu. Dnes užívá sociální síť více než miliarda lidí po celém světě a s akciemi Facebooku se obchoduje na burze.

Facebook se za deset let své existence velmi změnil, vždyť původní myšlenka byla vytvořit spíše intimní virtuální prostor pro několik vysokoškoláků, nyní je to stránka, kterou uživatelé internetu spustí hned po probuzení.

Právě díky stále rostoucímu počtu uživatelů se stal ale také významným nástrojem v marketingové komunikaci a propagaci na internetu. Dal nový rozměr komunikaci mezi firmou a zákazníkem. Vedení firemní stránky na Facebooku se stalo samozřejmým standardem, jakým kdysi býval třeba zápis ve Zlatých stránkách.

Facebook se ale stále vyvíjí, přichází se změnami pro uživatele i pro marketéry, kteří musí tyto novinky neustále sledovat. 

Pokud si se svou propagací na Facebooku nevíte rady, neváhejte kontaktovat tým MarketUP!

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

SHORTLISTED: Postupujeme dál v soutěži o cenu Google Partner Premier Award

Dnes jsme oslavili skvělou zprávu. Postoupili jsme do finálního kola Video Innovation prestižní soutěže Google Premier Partner Awards! Nejen …

12. 7. 2017

MarketUP newsletter I ČERVEN

Proč je tak důležité využívat formáty online videa v reklamě? A jak se používají nové Smart Display Campaigns? To a celou řadu dalších …

30. 6. 2017

Prokázáno: V Brand Liftu si s námi nikdo nezadá

Úspěch online marketingových kampaní se většinou měří počtem provedených konverzí. Jak ale měřit kampaně, které jsou cílené na budov…

26. 6. 2017

PPC Novinka: Chytré obsahové kampaně

Ještě jste neslyšeli pojem „Chytré obsahové kampaně“ nebo zkratku „SDC“ ? Pokud ne, tak dávejte pozor, protože s touto novinkou přic…

24. 6. 2017

"Firmy by se měly naučit investovat víc do digitálu," říká nová kreativní ředitelka Hana Gemrotová

MarketUP v květnu přivítal novou posilu. Hana Gemrotová je vůbec první kreativní ředitelka v historii firmy. Jaké to je přesunout se z ATL k…

23. 6. 2017

Archetypy v marketingu III: Nikdo není sám

Chcete u svých zákazníků reagovat na jejich potřebu po blízkosti? Nechte svou značku být jejich archetypálním kamarádem, milencem nebo bavi…

21. 6. 2017