Blog

Martin Peška 16. 5. 2014 Zpět

E-mail od Seznam.cz se zabývá tříděním newsletterů do záložek

OBR: Logo emailu od Seznam.cz

Téměř před rokem se Google rozhodl k automatickému filtru zpráv v Gmailu. Tříděním doručené pošty se v současnosti zabývá také Seznam.cz.

„Lhal bych, kdybych řekl, že se tím nezabýváme,“ prozradil na II. E-mailing konferenci, která se konala v úterý 13. května v Praze product manager David Finger.

Snahou Googlu bylo v rámci loňského redesignu Gmailu pomoci uživatelům od přehlcení informacemi ušetřit jim čas. Zavedl proto záložky, do kterých je automaticky tříděna došlá pošta. Doručenou poštu rozdělil do záložky Primární, Sociální sítě, Promo akce, Aktualizace a Fóra. Newslettery s obchodními nabídkami zasílané právě na Gmail tak dost často skončí v záložce Promo akce a uživatel se k nim nemusí dostat hned, pokud vůbec.

Záložky v Gmailu

Jak jsme již radili prostřednictvím jednoho z našich pravidelných pondělních tipů na Facebooku MarketUP, neměli byste proto více než kdy jindy podcenit předmět (v podstatě název e-mailu, který uživatel vidí hned jako první) svých newsletterů. V případě Gmailu je vhodné vyzvat vhodnou formou příjemce vašich sdělení, aby si přetáhli newsletter na kartu Primární.

Třídení e-mailů do záložek ve službě Gmail

V případě e-mailu od Seznam.cz byste měli mít na paměti, že typický uživatel navštěvuje svou schránku jednou za tři až čtyři dny. Zaplněný e-mail vašimi newslettery ho zřejmě v takovém případě nenadchne a jistě valná část skončí v koši.

Pokročilé mailingové nástroje dnes umožní zaslat uživateli newsletter na základě dat o tom, kdy si přečetl váš předchozí newsletter. Tím se zákazníkovi můžete dostat více na oči a zvýšíte pravděpodobnost, že se přihlásí do schránky a váš newsletter bude mít na očích jako jeden z prvních.

Velmi důležitým faktem, který je nutné mít na paměti při rozesílce newsletterů, je, že 70 % všech zaslaných e-mailů na schránky od Seznam.cz tvoří právě newslettery. To odpovídá množství 35 milionů newsletterů denně.

Pokud potřebujete poradit, jak vybrat vhodný nástroj pro rozesílku vašich newsletterů, nebo jak uživatele v jejich schránkách zaujmout, neváhejte nás kontaktovat

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Business snídaně #6 - Digitální marketing jako akcelerátor exportu

Export na zahraniční trhy se zdá na první pohled obtížný. V případě chybného rozhodnutí mohou vzniknout i finanční ztráty. Pokud ale do…

5. 6. 2019

Google Marketing Live 2019: 7 klíčových novinek pro budoucnost onlinu

Pro novinky a inspiraci jsme se v polovině května vypravili do centra San Francisca na globální konferenci Google Marketing Live. Spolu s dalším…

30. 5. 2019

Návod: Jak na strukturu PPC kampaní jednoduše v BigQuery

Hledáte jednoduchý nástroj pro automatizaci správy kampaní nebo zpracování dat? A slyšeli jste už o BigQuery? V tomto článku se podíváme …

12. 5. 2019

Vyzkoušeli jsme Brand Lift 2.0 – jaké jsou jeho (ne)výhody?

Jako jedna z prvních agentur jsme vyzkoušeli Brand Lift 2.0 – jednu z produktových Google novinek (2018). Jak Brand Lift 2.0 hodnotíme? A jaké …

3. 5. 2019

Reportáž: Newsfeed DAY 2019

Online marketing sa rýchlo mení a aby sme boli stále v obraze, musíme sa aj my pravidelne vzdelávať. Preto sme sa na čele s našou špecialistk…

23. 4. 2019

11 důvodů, proč používat Google Tag Manager

Pokud se už nějakou dobu v digitálu pohybujete, jistě jste se setkali či alespoň slyšeli o nástroji Google Tag Manager. Práce s GTM je pro we…

25. 3. 2019