Blog

Druhý teambuilding v roce 2017: 60 km v nohách

Druhý teambuilding v roce 2017: 60 km v nohách

Na druhý letošní teambulding jsme společně vyrazili směr Jizerské hory, kde nás čekaly 2 dny zábavy i vyčerpání. Zajezdili jsme si v Singltrek pod Smrkem a pak jsme si užili společnou tůru.

Ve čtvrtek ráno jsme z Prahy vyrazili přímo do Nového Města pod Smrkem, kde se nachází síť stezek speciálně projektovaných pro terénní cyklistiku. Singltrek pod Smrkem nabízí 80 kilometrů dlouhých tras ve čtyřech stupních obtížnosti.

Celou dobu jsme jezdili překrásnou divokou přírodou severských svahů Jizerských hor. Měli jsme docela štěstí, že nám nepršelo. I když i v tomhle případě jsme byli taky zacákaní od bláta až za ušima. Na kolech jsme našlapali v prvním okruhu 17 km. Někteří si cestu ještě protáhli o dalších 12 km. 

K večeru jsme vyrazili směr Hejnice, kde jsme se ubytovali v doslova malebné chalupě, která byla zařízena v příjemném staročeském stylu. Chalupa Pod nosem byla téměř na samotě, takže jsme si užívali krásného klidu a přírody. 

V pátek nás naše milovaná Sára takticky rozdělila do dvou skupin. Připravila totiž takovou bojovku. Měli jsme za úkol ujít 25 km a v průběhu té krásné cesty vyplnit několik zajímavých a samozřejmě i záludných úkolů. 

Tým Žlutých (zleva Lucia, Lenka, Láďa, Domís, Martin, Janča, Jirka a Mirek)

Tým Modrých (zleva Jirka, malá Lenka, Ála, Vrti, Sára, Matouš, Gábi a Tomáš fotí)

Kromě toho, že jsme občas pěkně blbi, tak jsme si užívali i krásy přírody kolem nás. 

Celá cesta byla docela náročná. Občas přišly těžší chvíle, ale nikdo se nevzdal. Jako první do cíle dorazil tým Žlutých, o hodinu později přišel tým Modrých. Bylo nám jich docela líto, protože jako jediní za celý den stihli několik deštivých přeháněk. Ta poslední trvala 3 hodiny. 

Celý páteční večer jsme si povídali a relaxovali. Druhý den jsme si dali výbornou snídani, o kterou se postaral Láďa se Sárou, pak jsme si došli projít Hejnici a vyrazili jsme směr Praha. 

Další teambuilding nás čeká sjezd vody na Berounce. To bude pohodička. 

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

PPC offline #10 očima našeho specialisty Romana

Minulý týden jsme se zúčastnili obsahově nabité akce pro PPC specialisty. Načerpali jsme novou inspiraci, kterou můžeme aplikovat rovnou v pr…

15. 3. 2019

Bumper ads pro Oriflame: Video z vizuálu za pár hodin

Oriflame je značka, která patří mezi největší hráče na trhu v segmentu kosmetiky distribuované kosmetickými poradkyněmi. A také náš obl…

23. 1. 2019

Influenceři: Jak na spolupráci krok za krokem

Dříve jsme byli zvyklí, že naše produkty a značky propagovaly osobnosti nebo spíše celebrity, které jsme vídali hlavně v televizních rekla…

16. 1. 2019

Náš výlet do offlinu: Kinospot pro ECCO

Jak říkáme u nás v MarketUP – poptávka je dar. Jsou ale poptávky, u kterých nás vedle vděčnosti zachvátí také radost a vzrušení. Pře…

11. 1. 2019

Naše nejúspěšnější kampaně v roce 2018 – letní edice

Je nejmrazivější měsíc v roce, a proto dnes raději zavzpomínáme na tropické dny. V MarketUP jsme o loňských letních prázdninách rozhodn…

7. 1. 2019

Redesign oplatek Lina: Jak na brand awareness u značky, kterou každý zná?

Když se řekne Lina, určitě vás napadne slogan “Je jiná”. Značka Lina je samostatná značka vymezující prémiový sortiment oplatek z umb…

3. 1. 2019