Druhé inspirativní setkání: Jak naplno využít platformu Adform?

Dominika Schmidtová 29. 10. 2016
Marketup
Marketup

MarketUP pokračuje v sérii inspirativních setkání pro významné klienty. Druhé setkání se konalo v prostorách restaurace pražského Danube House. Zúčastnilo se více než 30 zástupců z řad nejvýznamnějších klientů.

V úterý 20. září 2016 se uskutečnilo druhé inspirativní setkání, tentokrát za účasti specialistů dánské společnosti Adform. Pojďme se poohlédnout za tím, jak probíhalo nabité úterní odpoledne, zaměřené na programatickou reklamu.

Odpolední program zahájil krátce po druhé hodině odpolední Miroslav Král. Po představení si převzal mikrofon Martin Peška, který ukázal na praktických příkladech, jak MarketUP využívá programatickou reklamu pro společnosti jako je HAMÉ, Esthé nebo FANUC. 

Marketup

Dále se slova ujali specialisté české pobočky společnosti Adform, která nabízí jeden z nejmodernějších nástrojů pro online reklamu. První vystupující Michael Štádler představil všem posluchačům platformu Adform. O výhodách píšeme i v jednom z našich článků na téma: jak jsme zahájili spolupráci s Adform

Následně vystoupila Zuzana Neupauerová s několika aktuálními tipy a triky pro ještě lepší výkon kampaní. 

Marketup

Ondřej Bartůněk ukázal, jaké prémiové služby a možnosti ke zdokonalení účinnosti marketingových a prodejních kampaní platforma Adform nabízí. Například služba PUSH TO PLAY cíleně osloví uživatele, kteří mají výslovný zájem o produkt nebo službu. Jedná se o druh reklamy “na vyžádání,” zmínil Ondřej.

Marketup

V polovině programu přišel na řadu coffee break. Účastníci si mohli dát chutný sendvič, bagetu nebo sladké pečivo. K dispozici byla i výborná káva.

Marketup

Po pauze se na pódiu představil Ondřej Synčák s tématem dynamického remarketingu v RTB včetně případové studie portálu Pepa.cz. Na to navázal Jakub Novotný s možnostmi využití dat v RTB. 

Za sdružení předních českých online vydavatelů CPEx (Czech Publisher Exchange) promluvil Matěj Novák, který ukázal posluchačům RTB reklamu na prémiových webech CPEx a nákupy specifických publik pro oslovení. 

Celou úterní akci završila show Lucie Bevelaqua, která se svou hudební skupinou zatančila španělské flamenco. A jak bývá zvykem, po ukončení hlavního programu zbyl prostor i pro další příjemné záležitosti, jako je raut a networking.

Marketup

3 hlavní poznatky celého odpoledne:

1. Investice do programatické reklamy neustále roste, v roce 2015 tomu bylo až o více než 120 % ročně v ČR,

2. Platforma Adform nabízí nejnovější formáty reklamy na trhu,

3. Klienti dosahují aplikací nástrojů Adform zvýšení konverze kampaní až o 400 %.

A jakou známku dostalo druhé inspirativní setkání?

Účastníci hodnotili v průměru známkou 1,8 na stupnici 1 až 5 jako ve škole. Je skvělé mít feedback, díky kterému můžeme pracovat na tom, aby byla další inspirativní setkání ještě lepší a přínosnější! 

Děkujeme všem za účast a na viděnou v listopadu na třetím inspirativním setkání MarketUP.

Odebírat novinky

Přihlašte se k odběru novinek a nic vám neuteče

Váš e-mail

Kliknutím na tlačítko ODESLAT souhlasíte se zpracováním osobních údajů .