Blog

Eva Řeháková 17. 10. 2015 Zpět

Digital Export Roundtable představil, jak rozvinout export pomocí digitálu

Digital Export Roundtable představil, jak rozvinout export pomocí digitálu

Jak efektivně exportovat do celého světa díky internetu? Právě to bylo hlavním tématem konference Digital Export Roundtable, kterou uspořádala společnost Google. Pozvánka na setkání významných digitálních exportérů dorazila také do MarketUP.

Cílem setkání bylo propojit začínající a úspěšné digitální exportéry jak mezi sebou, tak také se zástupci státní správy a organizací, které mají v ČR na starosti agendu Jednotného digitálního trhu EU a podporu startupů a exportu.

Pozvánka na setkání v příjemném prostředí Hergetovy Cihelny od českého Googlu platila nejen pro MarketUP, ale také pro naše vybrané klienty. Inspiraci přišla načerpat Andrea Hartigová ze společnosti Jablotron a Klára Horzinková z firmy Linet.

MarketUP pozval klienty

V diskuzi se představily nejvýznamnější české startupy 

Na úvod setkání vystoupil Global Export Lead společnosti Google, David Sneddon. Ve své prezentaci ukázal, jak Google a jeho nástroje mohou usnadnit a akcelerovat exportní expanzi firmám, které chtějí oslovit zákazníky na globálních trzích.

O své zkušenosti se s návštěvníky v diskuzi podělili zástupci nejvýznamnějších českých startupů a digitálních exportérů. Vystoupil například provozní ředitel Avastu Ondřej Vlček, výkonný ředitel MALL.CZ Vít Endler nebo zakladatel a generální ředitel Skypickeru Oliver Dlouhý a další.

Digitální exportéři představili návštěvníkům vlastní exportní strategie a zaměřili se především na to, s jakými překážkami se typicky potýkají, jak je řeší a jak by jim mohly veřejné a profesní organizace a podpůrné agentury pomoci.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Business snídaně #6 - Digitální marketing jako akcelerátor exportu

Export na zahraniční trhy se zdá na první pohled obtížný. V případě chybného rozhodnutí mohou vzniknout i finanční ztráty. Pokud ale do…

5. 6. 2019

Google Marketing Live 2019: 7 klíčových novinek pro budoucnost onlinu

Pro novinky a inspiraci jsme se v polovině května vypravili do centra San Francisca na globální konferenci Google Marketing Live. Spolu s dalším…

30. 5. 2019

Návod: Jak na strukturu PPC kampaní jednoduše v BigQuery

Hledáte jednoduchý nástroj pro automatizaci správy kampaní nebo zpracování dat? A slyšeli jste už o BigQuery? V tomto článku se podíváme …

12. 5. 2019

Vyzkoušeli jsme Brand Lift 2.0 – jaké jsou jeho (ne)výhody?

Jako jedna z prvních agentur jsme vyzkoušeli Brand Lift 2.0 – jednu z produktových Google novinek (2018). Jak Brand Lift 2.0 hodnotíme? A jaké …

3. 5. 2019

Reportáž: Newsfeed DAY 2019

Online marketing sa rýchlo mení a aby sme boli stále v obraze, musíme sa aj my pravidelne vzdelávať. Preto sme sa na čele s našou špecialistk…

23. 4. 2019

11 důvodů, proč používat Google Tag Manager

Pokud se už nějakou dobu v digitálu pohybujete, jistě jste se setkali či alespoň slyšeli o nástroji Google Tag Manager. Práce s GTM je pro we…

25. 3. 2019