Blog

Eva Řeháková 17. 10. 2015 Zpět

Digital Export Roundtable představil, jak rozvinout export pomocí digitálu

Digital Export Roundtable představil, jak rozvinout export pomocí digitálu

Jak efektivně exportovat do celého světa díky internetu? Právě to bylo hlavním tématem konference Digital Export Roundtable, kterou uspořádala společnost Google. Pozvánka na setkání významných digitálních exportérů dorazila také do MarketUP.

Cílem setkání bylo propojit začínající a úspěšné digitální exportéry jak mezi sebou, tak také se zástupci státní správy a organizací, které mají v ČR na starosti agendu Jednotného digitálního trhu EU a podporu startupů a exportu.

Pozvánka na setkání v příjemném prostředí Hergetovy Cihelny od českého Googlu platila nejen pro MarketUP, ale také pro naše vybrané klienty. Inspiraci přišla načerpat Andrea Hartigová ze společnosti Jablotron a Klára Horzinková z firmy Linet.

MarketUP pozval klienty

V diskuzi se představily nejvýznamnější české startupy 

Na úvod setkání vystoupil Global Export Lead společnosti Google, David Sneddon. Ve své prezentaci ukázal, jak Google a jeho nástroje mohou usnadnit a akcelerovat exportní expanzi firmám, které chtějí oslovit zákazníky na globálních trzích.

O své zkušenosti se s návštěvníky v diskuzi podělili zástupci nejvýznamnějších českých startupů a digitálních exportérů. Vystoupil například provozní ředitel Avastu Ondřej Vlček, výkonný ředitel MALL.CZ Vít Endler nebo zakladatel a generální ředitel Skypickeru Oliver Dlouhý a další.

Digitální exportéři představili návštěvníkům vlastní exportní strategie a zaměřili se především na to, s jakými překážkami se typicky potýkají, jak je řeší a jak by jim mohly veřejné a profesní organizace a podpůrné agentury pomoci.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Co nového odhalil Google na Agency Day?

29. ledna 2018 jsme se zúčastnili Google Agency Day, každoroční výroční konference pro certifikované Google partnery. Z akce jsme si odnesli …

31. 1. 2018

Naše TOP 5 kampaně v loňském roce

Na následujících řádcích se s vámi podělíme o přehled nezajímavějších kampaní za rok 2017. Výběr nebyl jednoduchý, protože skvělý…

30. 1. 2018

Noví projekťáci Lukáš & Pepa: Dobrý tým je ten, se kterým trávíte čas i po desáté večer

Lukáš Cikánek a Pepa Plechatý jsou v MarketUPu asi čtvrt roku a i za tak krátkou dobu už stihli pořádně máknout na spoustě projektů. Jak …

26. 1. 2018

#FacebookZero: Proč potřebujeme novou strategii?

Nový rok s sebou přinesl také velkou facebookovou novinku, kterou sice ocení uživatelé, správci Stránek ale zřejmě zapláčou. Jak se připr…

18. 1. 2018

Digitální trendy pro rok 2018

Rok 2018 bude pro online zlomový. Můžeme očekávat obrovský nárůst používání umělé inteligence, propad dosavadních vyhledávacích monop…

17. 1. 2018

Jak oslovit mileniály? Na Instagramu!

Potenciál Instagramu pro firmy neustále narůstá. Zjistěte, jak tuto síť využívat, abyste nezůstali pozadu.

5. 1. 2018