Blog

Eva Řeháková 17. 10. 2015 Zpět

Digital Export Roundtable představil, jak rozvinout export pomocí digitálu

Digital Export Roundtable představil, jak rozvinout export pomocí digitálu

Jak efektivně exportovat do celého světa díky internetu? Právě to bylo hlavním tématem konference Digital Export Roundtable, kterou uspořádala společnost Google. Pozvánka na setkání významných digitálních exportérů dorazila také do MarketUP.

Cílem setkání bylo propojit začínající a úspěšné digitální exportéry jak mezi sebou, tak také se zástupci státní správy a organizací, které mají v ČR na starosti agendu Jednotného digitálního trhu EU a podporu startupů a exportu.

Pozvánka na setkání v příjemném prostředí Hergetovy Cihelny od českého Googlu platila nejen pro MarketUP, ale také pro naše vybrané klienty. Inspiraci přišla načerpat Andrea Hartigová ze společnosti Jablotron a Klára Horzinková z firmy Linet.

MarketUP pozval klienty

V diskuzi se představily nejvýznamnější české startupy 

Na úvod setkání vystoupil Global Export Lead společnosti Google, David Sneddon. Ve své prezentaci ukázal, jak Google a jeho nástroje mohou usnadnit a akcelerovat exportní expanzi firmám, které chtějí oslovit zákazníky na globálních trzích.

O své zkušenosti se s návštěvníky v diskuzi podělili zástupci nejvýznamnějších českých startupů a digitálních exportérů. Vystoupil například provozní ředitel Avastu Ondřej Vlček, výkonný ředitel MALL.CZ Vít Endler nebo zakladatel a generální ředitel Skypickeru Oliver Dlouhý a další.

Digitální exportéři představili návštěvníkům vlastní exportní strategie a zaměřili se především na to, s jakými překážkami se typicky potýkají, jak je řeší a jak by jim mohly veřejné a profesní organizace a podpůrné agentury pomoci.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Chcete, aby váš obsah prodával? Proveďte zákazníky Content Funnelem

Jak tvořit úspěšný content, který zasáhne zákazníky v různých fázích nákupního procesu? Marketingové úsilí pomáhá znásobit takzva…

22. 4. 2017

Jak držet krok v online marketingu: Zaměřeno na sociální sítě

V každé profesi je důležité se celý život vzdělávat. V online marketingu to ale platí dvojnásob. Ne-li několikanásob. Vyvíjejí se toti…

19. 4. 2017

Už druhý rok na Digijobs. Lovíme talenty nejen na fotbálek!

Jelikož se nám na loňském veletrhu práce v online marketingu Digijobs podařilo ulovit dva nové kolegy, nesmíme samozřejmě chybět ani letos.…

17. 4. 2017

Archetypy v marketingu I: Využijte jejich sílu ve prospěch své značky

V marketingu lze uplatňovat nejrůznější strategie. Jednou z klíčových, avšak méně známých, je strategie marketingových archetypů. Co to…

13. 4. 2017

Zlepšete své články o 99 %. Pište pro lidi i roboty

Psaní online článků je tak trochu alchymie. Copywriterovi nestačí myslet na to, aby se článek líbil čtenářům. O tom, jestli vyběhne na p…

8. 4. 2017

Jak zvládnout hejty na Facebooku s ještě větší elegancí?

Hejt nebo negativní komentář na Facebooku dá správcům stránky kolikrát pěkně zabrat. Vyzkoušejte naše tipy, jak na ně reagovat s eleganc…

5. 4. 2017