Blog

Barbora Votavová 10. 6. 2013 Zpět

Copycamp 2013 - barcamp nejen pro copywritery

Copycamp 2013 - barcamp nejen pro copywritery

V sále pražského kina BIO OKO se v sobotu uskutečnil již 2. ročník Copycampu, specializovaného barcampu pro copywritery, marketéry či kreativce. Akce, kterou tradičně pořádala společnost H1 a Abdoc, nabídla řadu inspirativních prezentací, zajímavých kampaní, silných příběhů a mimo jiného i historek ze zákusí práce copywriterů z online i offline světa. Ani letos na Copycampu nechyběli velké osobnosti a specialisté z oboru. Lákadlem pro všechny kreativce byly také tři workshopy s autory blogu "1000 věcí, co mě serou".

A koho jste mohli na Copycampu slyšet?

Maraton přednášek odstartoval zkušený copywriter Richard Dobiáš, který pohovořil o tzv. copysketchingu. Posluchačům prozradil, jakým způsobem vznikají jeho texty, podělil se o několik užitelných rad a ukázal, proč je důležité vést si checklist a jak mu při psaní pomáhá rychlé načrtávání příběhů, argumentů a vůbec celého konceptu vznikajícího webu. Rovněž zdůraznil, že při tvorbě nových internetových stránek je potřeba spolupracovat s copywriterem už při tvorbě designu.

SEO guru Marek Prokop vystoupil s prezentací nazvanou Začarovaný rozum zaměřenou na behaviorální ekonomii. Společně s účastníky Copycampu se vydal na výpravu za hranice lidského rozumu a ukázal, jak lze nenásilnou cestou ovlivnit chování i těch nejchytřejších čtenářů.

Social media expertka Eva Došková z české agentury Bubble se v přednášce Budování značek na sociálních sítích pomocí content strategy podělila o své zkušenosti se správou firemních stránek na sociální síti Facebook. Prozradila, jak značky mohou navázat se svými fanoušky pozitivní vztah a jak se stát jejich přáteli. Značky by se měly snažit zapadnout do kontextu newsfeedu uživatelů, aby pobavily a nerušily. Jako nejvhodnější doba pro postování příspěvků se jí ověřily časy mezi 13. až 14. a 18. až 20. hodinou.

Na druhém Copycampu jste si mohli rovněž vyslechnout zajímavé přednášky šéfa Creative Copywriters Club Petra Vlasáka, copywritera Mariána Kábele, scénáristy a autora blogu 1000 věcí, co mě serou Jiřího Vaňka nebo Adama Reinbergera, který hovořil o virálním videu.


Tweety z Copycampu

Sdílené poznámky návštěvníků

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Až 10 fotek v 1 postu. Čtěte i o dalších novinkách na Instagramu

Instagram v březnu přinesl hned dvě velké novinky. Odteď můžete vyprávět svůj příběh prostřednictvím slideshow a reklamu cílit ve Stor…

20. 3. 2017

Nečekaná čísla od Googlu: 76 % lidí zamíří po průzkumu na mobilu rovnou do obchodu

Důležitost mobilních telefonů v nákupním procesu je v marketingových kruzích už nějakou dobu diskutovaným tématem. Google však nyní pře…

15. 3. 2017

Online marketing: Jak pomáhá maloobchodním řetězcům zvýšit prodeje?

Online marketing už dávno není efektivním prodejním kanálem pouze pro zboží dlouhodobé spotřeby. Nejnovější studie maloobchodních sítí…

14. 3. 2017

Youtube startuje vlastní televizi. Jaké možnosti inzerce nabídne?

Před nedávnem představil YouTube novou sociální síť „Backstage“, nyní chystá další velký projekt. Jedná se o streamovací službu You…

7. 3. 2017

První teambuilding v roce 2017: Jeli jsme si zalyžovat a zdolali Velkou Deštnou

Každý tým potřebuje dobít baterky, stmelit kolektiv díky všedním i nevšedním zážitkům a načerpat novou energii, která se promění v da…

1. 3. 2017

Chystáme MarketUP Academy, sérii vzdělávacích workshopů

V MarketUP jsme se rozhodli uspořádat vlastní studijní program, díky němuž bychom rádi získali do svých řad nové online marketingové nad…

26. 2. 2017