Blog

Barbora Votavová 10. 6. 2013 Zpět

Copycamp 2013 - barcamp nejen pro copywritery

Copycamp 2013 - barcamp nejen pro copywritery

V sále pražského kina BIO OKO se v sobotu uskutečnil již 2. ročník Copycampu, specializovaného barcampu pro copywritery, marketéry či kreativce. Akce, kterou tradičně pořádala společnost H1 a Abdoc, nabídla řadu inspirativních prezentací, zajímavých kampaní, silných příběhů a mimo jiného i historek ze zákusí práce copywriterů z online i offline světa. Ani letos na Copycampu nechyběli velké osobnosti a specialisté z oboru. Lákadlem pro všechny kreativce byly také tři workshopy s autory blogu "1000 věcí, co mě serou".

A koho jste mohli na Copycampu slyšet?

Maraton přednášek odstartoval zkušený copywriter Richard Dobiáš, který pohovořil o tzv. copysketchingu. Posluchačům prozradil, jakým způsobem vznikají jeho texty, podělil se o několik užitelných rad a ukázal, proč je důležité vést si checklist a jak mu při psaní pomáhá rychlé načrtávání příběhů, argumentů a vůbec celého konceptu vznikajícího webu. Rovněž zdůraznil, že při tvorbě nových internetových stránek je potřeba spolupracovat s copywriterem už při tvorbě designu.

SEO guru Marek Prokop vystoupil s prezentací nazvanou Začarovaný rozum zaměřenou na behaviorální ekonomii. Společně s účastníky Copycampu se vydal na výpravu za hranice lidského rozumu a ukázal, jak lze nenásilnou cestou ovlivnit chování i těch nejchytřejších čtenářů.

Social media expertka Eva Došková z české agentury Bubble se v přednášce Budování značek na sociálních sítích pomocí content strategy podělila o své zkušenosti se správou firemních stránek na sociální síti Facebook. Prozradila, jak značky mohou navázat se svými fanoušky pozitivní vztah a jak se stát jejich přáteli. Značky by se měly snažit zapadnout do kontextu newsfeedu uživatelů, aby pobavily a nerušily. Jako nejvhodnější doba pro postování příspěvků se jí ověřily časy mezi 13. až 14. a 18. až 20. hodinou.

Na druhém Copycampu jste si mohli rovněž vyslechnout zajímavé přednášky šéfa Creative Copywriters Club Petra Vlasáka, copywritera Mariána Kábele, scénáristy a autora blogu 1000 věcí, co mě serou Jiřího Vaňka nebo Adama Reinbergera, který hovořil o virálním videu.


Tweety z Copycampu

Sdílené poznámky návštěvníků

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Digitální strategii značky Decathlon nově zajišťuje MarketUP

Digitální agentura MarketUP rozšířila klientské portfolio o značku Decathlon. Cílem nové spolupráce je zvýšení tržního podílu sportovn…

4. 12. 2019

Naše první zkušenosti s Discovery Campaigns

Discovery Campaigns v beta verzi byly představeny na konferenci Google Marketing Live v květnu. Nelenili jsme a pustili jsme se do testování novin…

15. 10. 2019

Jsme mediálním partnerem českého basketbalu

Spolupráci s Českou basketbalovou federací jsme odstartovali roku 2013. Za 6 let spolupráce jsme pro klienta zajistili propagaci desítek reprezen…

27. 9. 2019

Zásilkovna si na kreativu online kampaně služby Mezi Námi vybrala agenturu MarketUP

Zásilkovna, přední česká technologicko-logistická společnost, si na kreativní část reklamní kampaně nové služby Mezi Námi vybrala agent…

24. 9. 2019

Brand Safety I. – Myslete na reputaci značky

Přes 10 % digitálních kampaní se zobrazuje u nevhodného obsahu. Na viditelných pozicích se pak zobrazuje necelých 50 % digitálních reklam a …

19. 9. 2019

Reportáž: Sklik Expert fórum 2019

Ve čtvrtek 12. září jsme se zúčastnili třetího ročníku Sklik Expert fóra 2019. Konference pro PPC specialisty, která je zaměřená na sd…

17. 9. 2019