Blog

Barbora Votavová 10. 6. 2013 Zpět

Copycamp 2013 - barcamp nejen pro copywritery

Copycamp 2013 - barcamp nejen pro copywritery

V sále pražského kina BIO OKO se v sobotu uskutečnil již 2. ročník Copycampu, specializovaného barcampu pro copywritery, marketéry či kreativce. Akce, kterou tradičně pořádala společnost H1 a Abdoc, nabídla řadu inspirativních prezentací, zajímavých kampaní, silných příběhů a mimo jiného i historek ze zákusí práce copywriterů z online i offline světa. Ani letos na Copycampu nechyběli velké osobnosti a specialisté z oboru. Lákadlem pro všechny kreativce byly také tři workshopy s autory blogu "1000 věcí, co mě serou".

A koho jste mohli na Copycampu slyšet?

Maraton přednášek odstartoval zkušený copywriter Richard Dobiáš, který pohovořil o tzv. copysketchingu. Posluchačům prozradil, jakým způsobem vznikají jeho texty, podělil se o několik užitelných rad a ukázal, proč je důležité vést si checklist a jak mu při psaní pomáhá rychlé načrtávání příběhů, argumentů a vůbec celého konceptu vznikajícího webu. Rovněž zdůraznil, že při tvorbě nových internetových stránek je potřeba spolupracovat s copywriterem už při tvorbě designu.

SEO guru Marek Prokop vystoupil s prezentací nazvanou Začarovaný rozum zaměřenou na behaviorální ekonomii. Společně s účastníky Copycampu se vydal na výpravu za hranice lidského rozumu a ukázal, jak lze nenásilnou cestou ovlivnit chování i těch nejchytřejších čtenářů.

Social media expertka Eva Došková z české agentury Bubble se v přednášce Budování značek na sociálních sítích pomocí content strategy podělila o své zkušenosti se správou firemních stránek na sociální síti Facebook. Prozradila, jak značky mohou navázat se svými fanoušky pozitivní vztah a jak se stát jejich přáteli. Značky by se měly snažit zapadnout do kontextu newsfeedu uživatelů, aby pobavily a nerušily. Jako nejvhodnější doba pro postování příspěvků se jí ověřily časy mezi 13. až 14. a 18. až 20. hodinou.

Na druhém Copycampu jste si mohli rovněž vyslechnout zajímavé přednášky šéfa Creative Copywriters Club Petra Vlasáka, copywritera Mariána Kábele, scénáristy a autora blogu 1000 věcí, co mě serou Jiřího Vaňka nebo Adama Reinbergera, který hovořil o virálním videu.


Tweety z Copycampu

Sdílené poznámky návštěvníků

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Reportáž: Sklik Expert fórum 2019

Ve čtvrtek 12. září jsme se zúčastnili třetího ročníku Sklik Expert fóra 2019. Konference pro PPC specialisty, která je zaměřená na sd…

17. 9. 2019

Jsme realizák – dohromady nám to klape. Mrkni, jak fungujeme

Přibývají nám noví klienti a rozrůstá se spolupráce s těmi současnými – to je důvod, proč do našeho MarketUP týmu neustále hledáme …

9. 8. 2019

Letní soutěž od Horalek: Hra v rozšířené realitě i úspěšné zapojení influencera

Jestli nás v MarketUP něco těší, tak jsou to situace, kdy se za námi klienti vrací s nabídkou další spolupráce. A právě jedním z takový…

25. 7. 2019

Kdo jsou klienti MarketUP? Magazín Gusto, Zásilkovna nebo UNI HOBBY

Červen přinesl kromě teplého počasí i řadu nabídek do výběrových řízení známých i menších značek. Některé tendry se nám vyhrát …

16. 7. 2019

S Člověkem v tísni úspěšně pomáháme již druhým rokem

Agentura MarketUP kromě celé řady komerčních klientů věnuje svou pozornost i dobročinné oblasti a s organizací Člověk v tísni spolupracuj…

16. 7. 2019

Benlian Food uvádí na trh 4 produktové řady pro celiaky. Komunikaci zajišťuje MarketUP

Praha, 11. července 2019 – Na český a slovenský trh vstupuje srbská značka Benlian Food s novými výrobky pro celiaky. Cílem společnosti je…

11. 7. 2019