Blog

Luboš Květ 29. 10. 2013 Zpět

Co přináší nové změny v Google Analytics?

Co přináší nové změny v Google Analytics?

Časté změny v prostředí Google Analytics nejsou nic neobvyklého. Co si pro nás Google připravil tentokrát?

Než se dostaneme ke konkrétním změnám, je třeba si říci, že se ani tak nejedná o nové data, které Analytics nabízejí. Jde především o nové chytřejší pohledy na samotná data. Správce má tak větší přehled a perspektivu, co se doopravdy na jeho webu děje.

1. Frekvence, aktuálnost a zapojení

Nový přehled Frekvence a aktuálnost zobrazuje vztah mezi počtem návštěvníků a počtem prohlédnutých stránek.

Google Analytics

2. Přehled akvizic (kanály a veškerá návštěvnost)

Tou nejzásadnější změnou je přehled akvizic, který nahrazuje přehled zdrojů návštěvnosti. Změnu zaznamenáme především v praktickém grafickém zpracování, které umožnuje rychlý přehled o výkonnosti jednotlivých kanálu, zdrojů či médií.

3. Analýza nákladů

Asi každý, kdo investoval určitý obnost do marketingu, chtěl mít přehled nad tím, kolik do toho vložil a kolik dostal zpátky. Přesně to umožnuje nová funkcionalita Analytics, která je však prozatím v beta verzi. Přehled Analýza nákladů zachycuje návštěvnost, náklady a tržby pro jednotlitvé placené kanály. Automaticky vypočítává marži, RPC (Revenue Per Click) a návratnost investice.

4. Optimalizace pro vyhledávače

Google Analytics nově umožňuje projení s Google Webmaster Tools. Tímto propojením především získáte přehled nad tím, kolikrát a na jaká klíčová slova se vaše stránka zobrazila ve výsledcích vyhledávání (včetně průměrných pozic daných klíčových slov), a to vše přímo v Google Analytics.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Digitální strategii značky Decathlon nově zajišťuje MarketUP

Digitální agentura MarketUP rozšířila klientské portfolio o značku Decathlon. Cílem nové spolupráce je zvýšení tržního podílu sportovn…

4. 12. 2019

Naše první zkušenosti s Discovery Campaigns

Discovery Campaigns v beta verzi byly představeny na konferenci Google Marketing Live v květnu. Nelenili jsme a pustili jsme se do testování novin…

15. 10. 2019

Jsme mediálním partnerem českého basketbalu

Spolupráci s Českou basketbalovou federací jsme odstartovali roku 2013. Za 6 let spolupráce jsme pro klienta zajistili propagaci desítek reprezen…

27. 9. 2019

Zásilkovna si na kreativu online kampaně služby Mezi Námi vybrala agenturu MarketUP

Zásilkovna, přední česká technologicko-logistická společnost, si na kreativní část reklamní kampaně nové služby Mezi Námi vybrala agent…

24. 9. 2019

Brand Safety I. – Myslete na reputaci značky

Přes 10 % digitálních kampaní se zobrazuje u nevhodného obsahu. Na viditelných pozicích se pak zobrazuje necelých 50 % digitálních reklam a …

19. 9. 2019

Reportáž: Sklik Expert fórum 2019

Ve čtvrtek 12. září jsme se zúčastnili třetího ročníku Sklik Expert fóra 2019. Konference pro PPC specialisty, která je zaměřená na sd…

17. 9. 2019