Blog

Luboš Květ 29. 10. 2013 Zpět

Co přináší nové změny v Google Analytics?

Co přináší nové změny v Google Analytics?

Časté změny v prostředí Google Analytics nejsou nic neobvyklého. Co si pro nás Google připravil tentokrát?

Než se dostaneme ke konkrétním změnám, je třeba si říci, že se ani tak nejedná o nové data, které Analytics nabízejí. Jde především o nové chytřejší pohledy na samotná data. Správce má tak větší přehled a perspektivu, co se doopravdy na jeho webu děje.

1. Frekvence, aktuálnost a zapojení

Nový přehled Frekvence a aktuálnost zobrazuje vztah mezi počtem návštěvníků a počtem prohlédnutých stránek.

Google Analytics

2. Přehled akvizic (kanály a veškerá návštěvnost)

Tou nejzásadnější změnou je přehled akvizic, který nahrazuje přehled zdrojů návštěvnosti. Změnu zaznamenáme především v praktickém grafickém zpracování, které umožnuje rychlý přehled o výkonnosti jednotlivých kanálu, zdrojů či médií.

3. Analýza nákladů

Asi každý, kdo investoval určitý obnost do marketingu, chtěl mít přehled nad tím, kolik do toho vložil a kolik dostal zpátky. Přesně to umožnuje nová funkcionalita Analytics, která je však prozatím v beta verzi. Přehled Analýza nákladů zachycuje návštěvnost, náklady a tržby pro jednotlitvé placené kanály. Automaticky vypočítává marži, RPC (Revenue Per Click) a návratnost investice.

4. Optimalizace pro vyhledávače

Google Analytics nově umožňuje projení s Google Webmaster Tools. Tímto propojením především získáte přehled nad tím, kolikrát a na jaká klíčová slova se vaše stránka zobrazila ve výsledcích vyhledávání (včetně průměrných pozic daných klíčových slov), a to vše přímo v Google Analytics.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

První teambuilding v roce 2017: Jeli jsme si zalyžovat a zdolali Velkou Deštnou

Každý tým potřebuje dobít baterky, stmelit kolektiv díky všedním i nevšedním zážitkům a načerpat novou energii, která se promění v da…

1. 3. 2017

Chystáme MarketUP Academy, sérii vzdělávacích workshopů

V MarketUP jsme se rozhodli uspořádat vlastní studijní program, díky němuž bychom rádi získali do svých řad nové online marketingové nad…

26. 2. 2017

Miroslav Král přednášel o online marketingu na konferenci Samsung Electronics

Společnost Samsung Electronics Czech and Slovak pořádá počátkem každého roku celofiremní konferenci, kde představuje svým zaměstnancům pr…

24. 2. 2017

Jak vypadá nejlepší titulek? Neuvěříte svým očím!

Píšete opravdu zajímavé texty na váš blog? Sdílíte je na sociálních sítích? A přesto máte minimum přečtení? Pak je dost pravděpodobn…

20. 2. 2017

Získejte si srdce zákazníka. I o tom byl Retail Summit 2017

Konference Retail Summit se účastníme pravidelně a ani letošní rok nebyl výjimkou. Největší událost svého druhu ve Střední Evropě pro o…

14. 2. 2017

Nový loterijní zákon. Revoluce pro spotřebitelské soutěže?

Od prvního ledna začal platit nový loterijní zákon. Zatímco do oblasti hazardních her přináší spoustu omezení, spotřebitelské soutěže …

9. 2. 2017