Blog

Luboš Květ 29. 10. 2013 Zpět

Co přináší nové změny v Google Analytics?

Co přináší nové změny v Google Analytics?

Časté změny v prostředí Google Analytics nejsou nic neobvyklého. Co si pro nás Google připravil tentokrát?

Než se dostaneme ke konkrétním změnám, je třeba si říci, že se ani tak nejedná o nové data, které Analytics nabízejí. Jde především o nové chytřejší pohledy na samotná data. Správce má tak větší přehled a perspektivu, co se doopravdy na jeho webu děje.

1. Frekvence, aktuálnost a zapojení

Nový přehled Frekvence a aktuálnost zobrazuje vztah mezi počtem návštěvníků a počtem prohlédnutých stránek.

Google Analytics

2. Přehled akvizic (kanály a veškerá návštěvnost)

Tou nejzásadnější změnou je přehled akvizic, který nahrazuje přehled zdrojů návštěvnosti. Změnu zaznamenáme především v praktickém grafickém zpracování, které umožnuje rychlý přehled o výkonnosti jednotlivých kanálu, zdrojů či médií.

3. Analýza nákladů

Asi každý, kdo investoval určitý obnost do marketingu, chtěl mít přehled nad tím, kolik do toho vložil a kolik dostal zpátky. Přesně to umožnuje nová funkcionalita Analytics, která je však prozatím v beta verzi. Přehled Analýza nákladů zachycuje návštěvnost, náklady a tržby pro jednotlitvé placené kanály. Automaticky vypočítává marži, RPC (Revenue Per Click) a návratnost investice.

4. Optimalizace pro vyhledávače

Google Analytics nově umožňuje projení s Google Webmaster Tools. Tímto propojením především získáte přehled nad tím, kolikrát a na jaká klíčová slova se vaše stránka zobrazila ve výsledcích vyhledávání (včetně průměrných pozic daných klíčových slov), a to vše přímo v Google Analytics.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Reportáž: Sklik Expert fórum 2019

Ve čtvrtek 12. září jsme se zúčastnili třetího ročníku Sklik Expert fóra 2019. Konference pro PPC specialisty, která je zaměřená na sd…

17. 9. 2019

Jsme realizák – dohromady nám to klape. Mrkni, jak fungujeme

Přibývají nám noví klienti a rozrůstá se spolupráce s těmi současnými – to je důvod, proč do našeho MarketUP týmu neustále hledáme …

9. 8. 2019

Letní soutěž od Horalek: Hra v rozšířené realitě i úspěšné zapojení influencera

Jestli nás v MarketUP něco těší, tak jsou to situace, kdy se za námi klienti vrací s nabídkou další spolupráce. A právě jedním z takový…

25. 7. 2019

Kdo jsou klienti MarketUP? Magazín Gusto, Zásilkovna nebo UNI HOBBY

Červen přinesl kromě teplého počasí i řadu nabídek do výběrových řízení známých i menších značek. Některé tendry se nám vyhrát …

16. 7. 2019

S Člověkem v tísni úspěšně pomáháme již druhým rokem

Agentura MarketUP kromě celé řady komerčních klientů věnuje svou pozornost i dobročinné oblasti a s organizací Člověk v tísni spolupracuj…

16. 7. 2019

Benlian Food uvádí na trh 4 produktové řady pro celiaky. Komunikaci zajišťuje MarketUP

Praha, 11. července 2019 – Na český a slovenský trh vstupuje srbská značka Benlian Food s novými výrobky pro celiaky. Cílem společnosti je…

11. 7. 2019