Blog

Barbora Votavová 20. 9. 2013 Zpět

Co je remarketing a jak jej využít pro posílení značky nebo zvýšení prodeje?

Co je remarketing a jak jej využít pro posílení značky nebo zvýšení prodeje?

Remarketing je velmi efektivní nástroj pro zvýšení konverze a posilování brandu. Umožňuje dále pracovat s někým, kdo již dříve projevil zájem o vaše produkty nebo služby. Ideálním příkladem je cílení na zákazníky, kteří v e-shopu vstoupili do košíku, ale z nějakého důvodu objednávku nedokončili.

V krákém videu vám představíme remarketing a jeho využití na konkrétních příkladech z praxe. Zároveň se dozvíte, proč je remarketing dnes tak účinným marketingovým nástrojem. Je skvělý nejen pro zvýšení povědomí o vaší značce, ale i pro oslovení potenciálních zájemců o vaše produkty či služby. Ukážeme vám, jak remarketing nejlépe aplikovat pro zvýšení tržeb a posílení brandu. 

Pokud chcete tvorbu remarketingové kampaně raději svěřit do rukou odborníků, neváhejte nás kontaktovat. Naši specialisté vám rádi pomohou.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Druhý teambuilding v roce 2017: 60 km v nohách

Na druhý letošní teambulding jsme společně vyrazili směr Jizerské hory, kde nás čekaly 2 dny zábavy i vyčerpání. Zajezdili jsme si v Sing…

27. 5. 2017

MarketUP Academy: Zeptali jsme se, jak se účastníkům líbilo

První MarketUP Academy se blíží ke konci. Účastníci mají za sebou 9 workshopů a právě teď je čeká poslední krok. Zatím jsme se zeptali…

25. 5. 2017

Autorespondery v e-mail marketingu: Jak je využít ke zvýšení prodeje?

V e-mail marketingu existují různé typy e-mailů. Klasické prodejní e-maily, pravidelné newslettery, pozvánky k akci a další. Velice úspěš…

25. 5. 2017

Jak držet krok v online marketingu: Zaměřeno na PPC

Online marketing vás láká a chcete se naučit nastavovat PPC kampaně? Nebo jste v této sféře už mazáci a jenom hledáte další zdroje, kter…

22. 5. 2017

Archetypy v marketingu II: Touha po mistrovství a změně

Už naposledy jsme se začali bavit o archetypech v marketingu a jak lze s jejich pomocí dosáhnout konzistentní brandové identity. V archetypech j…

17. 5. 2017

5 způsobů, jak zaujmout publikum obsahem

Každá firma chce především prodávat. Zákazníky však nezískáte pouhými tvrdými prodejními taktikami. Prodej začíná už zaujetím poten…

15. 5. 2017