Blog

Barbora Votavová 20. 9. 2013 Zpět

Co je remarketing a jak jej využít pro posílení značky nebo zvýšení prodeje?

Co je remarketing a jak jej využít pro posílení značky nebo zvýšení prodeje?

Remarketing je velmi efektivní nástroj pro zvýšení konverze a posilování brandu. Umožňuje dále pracovat s někým, kdo již dříve projevil zájem o vaše produkty nebo služby. Ideálním příkladem je cílení na zákazníky, kteří v e-shopu vstoupili do košíku, ale z nějakého důvodu objednávku nedokončili.

V krákém videu vám představíme remarketing a jeho využití na konkrétních příkladech z praxe. Zároveň se dozvíte, proč je remarketing dnes tak účinným marketingovým nástrojem. Je skvělý nejen pro zvýšení povědomí o vaší značce, ale i pro oslovení potenciálních zájemců o vaše produkty či služby. Ukážeme vám, jak remarketing nejlépe aplikovat pro zvýšení tržeb a posílení brandu. 

Pokud chcete tvorbu remarketingové kampaně raději svěřit do rukou odborníků, neváhejte nás kontaktovat. Naši specialisté vám rádi pomohou.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Až 10 fotek v 1 postu. Čtěte i o dalších novinkách na Instagramu

Instagram v březnu přinesl hned dvě velké novinky. Odteď můžete vyprávět svůj příběh prostřednictvím slideshow a reklamu cílit ve Stor…

20. 3. 2017

Nečekaná čísla od Googlu: 76 % lidí zamíří po průzkumu na mobilu rovnou do obchodu

Důležitost mobilních telefonů v nákupním procesu je v marketingových kruzích už nějakou dobu diskutovaným tématem. Google však nyní pře…

15. 3. 2017

Online marketing: Jak pomáhá maloobchodním řetězcům zvýšit prodeje?

Online marketing už dávno není efektivním prodejním kanálem pouze pro zboží dlouhodobé spotřeby. Nejnovější studie maloobchodních sítí…

14. 3. 2017

Youtube startuje vlastní televizi. Jaké možnosti inzerce nabídne?

Před nedávnem představil YouTube novou sociální síť „Backstage“, nyní chystá další velký projekt. Jedná se o streamovací službu You…

7. 3. 2017

První teambuilding v roce 2017: Jeli jsme si zalyžovat a zdolali Velkou Deštnou

Každý tým potřebuje dobít baterky, stmelit kolektiv díky všedním i nevšedním zážitkům a načerpat novou energii, která se promění v da…

1. 3. 2017

Chystáme MarketUP Academy, sérii vzdělávacích workshopů

V MarketUP jsme se rozhodli uspořádat vlastní studijní program, díky němuž bychom rádi získali do svých řad nové online marketingové nad…

26. 2. 2017