Blog

Barbora Votavová 20. 9. 2013 Zpět

Co je remarketing a jak jej využít pro posílení značky nebo zvýšení prodeje?

Co je remarketing a jak jej využít pro posílení značky nebo zvýšení prodeje?

Remarketing je velmi efektivní nástroj pro zvýšení konverze a posilování brandu. Umožňuje dále pracovat s někým, kdo již dříve projevil zájem o vaše produkty nebo služby. Ideálním příkladem je cílení na zákazníky, kteří v e-shopu vstoupili do košíku, ale z nějakého důvodu objednávku nedokončili.

V krákém videu vám představíme remarketing a jeho využití na konkrétních příkladech z praxe. Zároveň se dozvíte, proč je remarketing dnes tak účinným marketingovým nástrojem. Je skvělý nejen pro zvýšení povědomí o vaší značce, ale i pro oslovení potenciálních zájemců o vaše produkty či služby. Ukážeme vám, jak remarketing nejlépe aplikovat pro zvýšení tržeb a posílení brandu. 

Pokud chcete tvorbu remarketingové kampaně raději svěřit do rukou odborníků, neváhejte nás kontaktovat. Naši specialisté vám rádi pomohou.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
PPC
Štítky
Nejnovější příspěvky

Potenciál YouTube. Obchodní ředitel YouTube Robert Kyncl odhalil aktuální čísla.

Tento týden jsme se zúčastnili exkluzivního setkání s Robertem Kynclem, obchodním ředitelem sociální sítě YouTube. Jaké zajímavosti setk…

26. 7. 2017

Posilujeme tým o Martinu, Léňu a Martina!

S novými posilami jako kdyby se v poslední době roztrhl pytel a tak v týmu vítáme další tři lidi, Martinu, Léňu a EmJaye. S jejich pomocí …

25. 7. 2017

Vyrazili jsme na Google Digital Now 2017 se Sconto nábytkem

Vůbec poprvé jsme jako agentura vyjeli na konferenci pořádanou společností Google společně s naším klientem. Strávili jsme 2 dny v Dublinu,…

20. 7. 2017

Archetypy v marketingu IV: Dosáhněte stability a řádu

Zaujal vás náš seriál o archetypech v marketingu? Máme pro vás další díl, který tentokrát řeší potřebu najít a vytvořit ve světě ř…

14. 7. 2017

SHORTLISTED: Postupujeme dál v soutěži o cenu Google Partner Premier Award

Dnes jsme obdrželi skvělou zprávu. Postoupili jsme do dalšího kola globální soutěže Google Premier Partner Awards v kategorii Video Innovatio…

12. 7. 2017

4 taktiky, které pomohou prodat vaše produkty či služby

Konečně jste provedli potenciální zákazníky trychtýřem a můžete začít prodávat. Ve třetí fázi máte dva hlavní úkoly (a několik ved…

5. 7. 2017