Blog

Miroslav Král 20. 8. 2013 Zpět

Co je PPC reklama ve vyhledávačích a jak funguje?

Co je PPC reklama ve vyhledávačích a jak funguje?

PPC reklama je po displejové reklamě nejvíce využívaná forma reklamy na internetu. V ČR se jedná zejména o reklamu ve vyhledávačích Seznam a Google. Jaké přináší inzerentům výhody a jak ji realizovat, se dozvíte v našem videu.

Řada lidí zná pojem PPC reklama, ale nezná její princip. Zde se dozvíte, jak reklama ve vyhledávačích Seznam a Google ve skutečnosti funguje, jaké má výhody ve srovnání se SEO (optimalizace pro vyhledávače) a jak ji využít pro vaši firmu nebo projekt. Získáte také několik tipů, jak připravit PPC reklamní kampaň.

Pokud nejste odborníky a chcete svěřit přípravu a optimalizaci PPC kampaní profesionálům z oboru, naši specialisté vám rádi pomohou.  

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

MarketUP newsletter | DUBEN

Jaké zdroje sledovat, abyste se neztratili na sociálních sítích? V newsletteru radíme také, jak psát články pro lidi a roboty nebo jak reago…

28. 4. 2017

Chcete, aby váš obsah prodával? Proveďte zákazníky Content Funnelem

Jak tvořit úspěšný content, který zasáhne zákazníky v různých fázích nákupního procesu? Marketingové úsilí pomáhá znásobit takzva…

22. 4. 2017

Jak držet krok v online marketingu: Zaměřeno na sociální sítě

V každé profesi je důležité se celý život vzdělávat. V online marketingu to ale platí dvojnásob. Ne-li několikanásob. Vyvíjejí se toti…

19. 4. 2017

Už druhý rok na Digijobs. Lovíme talenty nejen na fotbálek!

Jelikož se nám na loňském veletrhu práce v online marketingu Digijobs podařilo ulovit dva nové kolegy, nesmíme samozřejmě chybět ani letos.…

17. 4. 2017

Archetypy v marketingu I: Využijte jejich sílu ve prospěch své značky

V marketingu lze uplatňovat nejrůznější strategie. Jednou z klíčových, avšak méně známých, je strategie marketingových archetypů. Co to…

13. 4. 2017

Zlepšete své články o 99 %. Pište pro lidi i roboty

Psaní online článků je tak trochu alchymie. Copywriterovi nestačí myslet na to, aby se článek líbil čtenářům. O tom, jestli vyběhne na p…

8. 4. 2017