Blog

Miroslav Král 20. 8. 2013 Zpět

Co je PPC reklama ve vyhledávačích a jak funguje?

Co je PPC reklama ve vyhledávačích a jak funguje?

PPC reklama je po displejové reklamě nejvíce využívaná forma reklamy na internetu. V ČR se jedná zejména o reklamu ve vyhledávačích Seznam a Google. Jaké přináší inzerentům výhody a jak ji realizovat, se dozvíte v našem videu.

Řada lidí zná pojem PPC reklama, ale nezná její princip. Zde se dozvíte, jak reklama ve vyhledávačích Seznam a Google ve skutečnosti funguje, jaké má výhody ve srovnání se SEO (optimalizace pro vyhledávače) a jak ji využít pro vaši firmu nebo projekt. Získáte také několik tipů, jak připravit PPC reklamní kampaň.

Pokud nejste odborníky a chcete svěřit přípravu a optimalizaci PPC kampaní profesionálům z oboru, naši specialisté vám rádi pomohou.  

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
PPC
Štítky
Nejnovější příspěvky

Zákulisní fotky i poznatky ze školení Facebook Blueprint Live!

V červnu jsme jako jedna z pěti českých agentur dostali v rámci úzké spolupráce a podpory ze strany Facebooku pozvánku na workshop Blueprint …

24. 8. 2017

Míša Mašková: Školy dnes grafiku nenaučí. Mladí lidé by se měli co nejdřív vrhnout do praxe

Míša Mašková je nová Art Directorka našeho kreativního oddělení. Je maličká, skromná, ale odvádí skvělou práci. Přečtěte si rozhovo…

22. 8. 2017

Jirka, Andrea a Míša jsou nové posily týmu!

Do našich týmů nastoupily další nové tváře. Seznamte se s Jirkou, Ájou a Míšou.

22. 8. 2017

Instagram pro firmy: Nevyužitý potenciál obrázkové sítě

Instagram je extrémně populární obrázková sociální síť. Pohybuje se na něm přes 700 milionů uživatelů (v Česku více než 1,5 miliónu…

21. 8. 2017

Tajný trik marketéru, jak vybudovat silnou značku. Archetypy v marketingu.

S konceptem archetypů už jsme se v několika předchozích článcích seznámili. Naučili jsme se je od sebe rozlišit, víme, co jednotlivé arch…

18. 8. 2017

Storytelling pro firmy. Naučte se vyprávět příběh své značky

Lidé milují příběhy. A dobrým příběhem získáte klíč k srdci svého zákazníka. Vystavět dobrý příběh ale není jen tak. Podívejte …

14. 8. 2017