Blog

Barbora Votavová 8. 11. 2013 Zpět

Co je affiliate marketing a pro koho je vhodný?

Co je affiliate marketing a pro koho je vhodný?

Affiliate marketing se nejen ve světě, ale i v České republice rozvíjí rychlým tempem. Tento moderní systém využívá metody plateb CPA (Cost Per Action), CPL (Cost Per Lead) a CPS (Cost Per Sale). Je vhodný například pro finanční produkty, spotřební zboží vysoké hodnoty nebo prodej energií. Příprava affiliate marketingové kampaně je obvykle náročná, proto se využívá především pro dlouhodobé kampaně.

V tomto krátkém videu se dozvíte základní informace o affiliate marketingu a jak tento moderní prodejní kanál funguje. Dozvíte se také, pro koho je affiliate marketing vhodný a jak ho efektivně využít k posílení online prodeje.

Pokud si nevíte rady jak affiliate marketingovou kampaň vytvořit a co nejlépe ji využít, neváhejte se na nás obrátit. Naši specialisté vám rádi pomohou.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Business snídaně #6 - Digitální marketing jako akcelerátor exportu

Export na zahraniční trhy se zdá na první pohled obtížný. V případě chybného rozhodnutí mohou vzniknout i finanční ztráty. Pokud ale do…

5. 6. 2019

Google Marketing Live 2019: 7 klíčových novinek pro budoucnost onlinu

Pro novinky a inspiraci jsme se v polovině května vypravili do centra San Francisca na globální konferenci Google Marketing Live. Spolu s dalším…

30. 5. 2019

Návod: Jak na strukturu PPC kampaní jednoduše v BigQuery

Hledáte jednoduchý nástroj pro automatizaci správy kampaní nebo zpracování dat? A slyšeli jste už o BigQuery? V tomto článku se podíváme …

12. 5. 2019

Vyzkoušeli jsme Brand Lift 2.0 – jaké jsou jeho (ne)výhody?

Jako jedna z prvních agentur jsme vyzkoušeli Brand Lift 2.0 – jednu z produktových Google novinek (2018). Jak Brand Lift 2.0 hodnotíme? A jaké …

3. 5. 2019

Reportáž: Newsfeed DAY 2019

Online marketing sa rýchlo mení a aby sme boli stále v obraze, musíme sa aj my pravidelne vzdelávať. Preto sme sa na čele s našou špecialistk…

23. 4. 2019

11 důvodů, proč používat Google Tag Manager

Pokud se už nějakou dobu v digitálu pohybujete, jistě jste se setkali či alespoň slyšeli o nástroji Google Tag Manager. Práce s GTM je pro we…

25. 3. 2019