Blog

Barbora Votavová 8. 11. 2013 Zpět

Co je affiliate marketing a pro koho je vhodný?

Co je affiliate marketing a pro koho je vhodný?

Affiliate marketing se nejen ve světě, ale i v České republice rozvíjí rychlým tempem. Tento moderní systém využívá metody plateb CPA (Cost Per Action), CPL (Cost Per Lead) a CPS (Cost Per Sale). Je vhodný například pro finanční produkty, spotřební zboží vysoké hodnoty nebo prodej energií. Příprava affiliate marketingové kampaně je obvykle náročná, proto se využívá především pro dlouhodobé kampaně.

V tomto krátkém videu se dozvíte základní informace o affiliate marketingu a jak tento moderní prodejní kanál funguje. Dozvíte se také, pro koho je affiliate marketing vhodný a jak ho efektivně využít k posílení online prodeje.

Pokud si nevíte rady jak affiliate marketingovou kampaň vytvořit a co nejlépe ji využít, neváhejte se na nás obrátit. Naši specialisté vám rádi pomohou.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Dopady GDPR na digitální marketing

GDPR je v poslední době velmi aktuální a diskutované téma. Většina odborných článků, seminářů a konferencí se však tohoto tématu dot…

20. 3. 2018

Digitálním nomádem v Asii: O práci, cestování a životě v pomalejším tempu

Jaké jsou zkušenosti našeho kolegy, projektového manažera Michala Vrtišky, který se rozhodl pracovat dlouhých 6 měsíců na dálku z Asie? Se…

16. 3. 2018

Posily realizačního oddělení Lenka a Radek: O datové analytice, Googlu a vtipech na Slováky

Do realizačního oddělení nastoupily dvě nové tváře. Jací jsou, kde se tu vzali a jaké mají plány?

14. 3. 2018

10 tipů, jak zlepšit svůj osobní profil na Linkedinu

S největší pravděpodobností už na Linkedinu máte založený profil, stejně jako 500 milionů lidí na celé planetě a 1,3 milionů našich sp…

13. 3. 2018

Klienti jsou s našimi službami spokojení, prokázal nedávný průzkum.

Jak klienti hodnotí naše služby? I v tomto pololetí jsme obdrželi velmi pěkný výsledek v hodnocení Net Promoter Score.

26. 2. 2018

Instagram tip: Naučte se pořizovat zdařilejší fotky jídla

Pořizování atraktivních fotek s jídlem se pomalu stává součástí výbavy základních dovedností marketingové gramotnosti. Zejména, pokud …

23. 2. 2018