Blog

Barbora Votavová 8. 11. 2013 Zpět

Co je affiliate marketing a pro koho je vhodný?

Co je affiliate marketing a pro koho je vhodný?

Affiliate marketing se nejen ve světě, ale i v České republice rozvíjí rychlým tempem. Tento moderní systém využívá metody plateb CPA (Cost Per Action), CPL (Cost Per Lead) a CPS (Cost Per Sale). Je vhodný například pro finanční produkty, spotřební zboží vysoké hodnoty nebo prodej energií. Příprava affiliate marketingové kampaně je obvykle náročná, proto se využívá především pro dlouhodobé kampaně.

V tomto krátkém videu se dozvíte základní informace o affiliate marketingu a jak tento moderní prodejní kanál funguje. Dozvíte se také, pro koho je affiliate marketing vhodný a jak ho efektivně využít k posílení online prodeje.

Pokud si nevíte rady jak affiliate marketingovou kampaň vytvořit a co nejlépe ji využít, neváhejte se na nás obrátit. Naši specialisté vám rádi pomohou.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

PPC offline #10 očima našeho specialisty Romana

Minulý týden jsme se zúčastnili obsahově nabité akce pro PPC specialisty. Načerpali jsme novou inspiraci, kterou můžeme aplikovat rovnou v pr…

15. 3. 2019

Bumper ads pro Oriflame: Video z vizuálu za pár hodin

Oriflame je značka, která patří mezi největší hráče na trhu v segmentu kosmetiky distribuované kosmetickými poradkyněmi. A také náš obl…

23. 1. 2019

Influenceři: Jak na spolupráci krok za krokem

Dříve jsme byli zvyklí, že naše produkty a značky propagovaly osobnosti nebo spíše celebrity, které jsme vídali hlavně v televizních rekla…

16. 1. 2019

Náš výlet do offlinu: Kinospot pro ECCO

Jak říkáme u nás v MarketUP – poptávka je dar. Jsou ale poptávky, u kterých nás vedle vděčnosti zachvátí také radost a vzrušení. Pře…

11. 1. 2019

Naše nejúspěšnější kampaně v roce 2018 – letní edice

Je nejmrazivější měsíc v roce, a proto dnes raději zavzpomínáme na tropické dny. V MarketUP jsme o loňských letních prázdninách rozhodn…

7. 1. 2019

Redesign oplatek Lina: Jak na brand awareness u značky, kterou každý zná?

Když se řekne Lina, určitě vás napadne slogan “Je jiná”. Značka Lina je samostatná značka vymezující prémiový sortiment oplatek z umb…

3. 1. 2019