Blog

Červen je měsícem marketingu na VŠEM. Přednáší specialisté MarketUP

Červen je měsícem marketingu na VŠEM. Přednáší specialisté MarketUP

Po velkém úspěchu workshopů na VŠE pokračujeme v pořádání seminářů o online marketingu na další pražské vysoké škole. Tentokrát se jedná o Vysokou školu ekonomie a managementu. Červen se stal měsícem online marketingu na VŠEM.

Studenti VŠEM se mohli přihlašovat na čtyři setkání se specialisty MarketUP. Zájem byl stejně jako u předchozích seminářů na VŠE nevídaný a všechny 4 workshopy byly rychle plně obsazeny.

První seminář, který seznámil studenty s aktuálními nástroji online marketingu, už máme za sebou. V průběhu přednášky padalo mnoho dotazů, viděli jsme velký zájem studentů o tento obor. Někteří ze zúčastněných si už práci s online nástroji vyzkoušeli jak na vlastních projektech, tak v zaměstnání. Dotazy proto byly často velmi konkrétní.

Seminář na VŠEM

Témata dalších 3 seminářů:

Google Adwords – praktický workshop, kde seznámíme studenty se základy sestavování kampaní v systému Google Adwords

Google Analytics – workshop s cílem předat studentům základní zkušenost s analyzováním provozu na webu prostřednictvím systému Google Analytics

Content management a sociální sítě – seminář poodhalí možnosti práce s obsahem (texty, obrázky, videa, aplikace, …) na internetu. Zároveň představíme, jak mohou pomoci sociální sítě v marketingu produktů a služeb

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Business snídaně #6 - Digitální marketing jako akcelerátor exportu

Export na zahraniční trhy se zdá na první pohled obtížný. V případě chybného rozhodnutí mohou vzniknout i finanční ztráty. Pokud ale do…

5. 6. 2019

Google Marketing Live 2019: 7 klíčových novinek pro budoucnost onlinu

Pro novinky a inspiraci jsme se v polovině května vypravili do centra San Francisca na globální konferenci Google Marketing Live. Spolu s dalším…

30. 5. 2019

Návod: Jak na strukturu PPC kampaní jednoduše v BigQuery

Hledáte jednoduchý nástroj pro automatizaci správy kampaní nebo zpracování dat? A slyšeli jste už o BigQuery? V tomto článku se podíváme …

12. 5. 2019

Vyzkoušeli jsme Brand Lift 2.0 – jaké jsou jeho (ne)výhody?

Jako jedna z prvních agentur jsme vyzkoušeli Brand Lift 2.0 – jednu z produktových Google novinek (2018). Jak Brand Lift 2.0 hodnotíme? A jaké …

3. 5. 2019

Reportáž: Newsfeed DAY 2019

Online marketing sa rýchlo mení a aby sme boli stále v obraze, musíme sa aj my pravidelne vzdelávať. Preto sme sa na čele s našou špecialistk…

23. 4. 2019

11 důvodů, proč používat Google Tag Manager

Pokud se už nějakou dobu v digitálu pohybujete, jistě jste se setkali či alespoň slyšeli o nástroji Google Tag Manager. Práce s GTM je pro we…

25. 3. 2019