Blog

Červen je měsícem marketingu na VŠEM. Přednáší specialisté MarketUP

Červen je měsícem marketingu na VŠEM. Přednáší specialisté MarketUP

Po velkém úspěchu workshopů na VŠE pokračujeme v pořádání seminářů o online marketingu na další pražské vysoké škole. Tentokrát se jedná o Vysokou školu ekonomie a managementu. Červen se stal měsícem online marketingu na VŠEM.

Studenti VŠEM se mohli přihlašovat na čtyři setkání se specialisty MarketUP. Zájem byl stejně jako u předchozích seminářů na VŠE nevídaný a všechny 4 workshopy byly rychle plně obsazeny.

První seminář, který seznámil studenty s aktuálními nástroji online marketingu, už máme za sebou. V průběhu přednášky padalo mnoho dotazů, viděli jsme velký zájem studentů o tento obor. Někteří ze zúčastněných si už práci s online nástroji vyzkoušeli jak na vlastních projektech, tak v zaměstnání. Dotazy proto byly často velmi konkrétní.

Seminář na VŠEM

Témata dalších 3 seminářů:

Google Adwords – praktický workshop, kde seznámíme studenty se základy sestavování kampaní v systému Google Adwords

Google Analytics – workshop s cílem předat studentům základní zkušenost s analyzováním provozu na webu prostřednictvím systému Google Analytics

Content management a sociální sítě – seminář poodhalí možnosti práce s obsahem (texty, obrázky, videa, aplikace, …) na internetu. Zároveň představíme, jak mohou pomoci sociální sítě v marketingu produktů a služeb

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Ohlédnutí za rokem 2017: Práce, úspěchy a legrace

Další rok je skoro za námi a když se ohlížíme zpátky, je jasné, že byl našlapaný významnými událostmi. Rozhodli jsme se vám proto seps…

19. 12. 2017

BEST OF CONTENT 2017: 30 Okamžiků, kdy jsme si získali klienta i jeho zákazníka

Rok se nám pomalu chýlí ke konci a tak bychom se s vámi rádi podělili o nejlepší social příspěvky, které se nám ve spolupráci s našimi …

18. 12. 2017

Znáte Jablotron? Aneb jak v onlinu úspěšně zvýšit povědomí o vaší značce

V agentuře často od klientů slýcháme, že by se rádi orientovali pouze na výkon. Cílem každé firmy je generovat zisk a to je i úkolem perfo…

15. 12. 2017

Jak na community management na sociálních sítích?

Komunikovat se svou oblíbenou značkou přes sociální sítě je dnes pro většinu lidí pohodlnější a samozřejmější, než si zavolat na inf…

13. 12. 2017

Obsahová strategie pro rok 2018 a jak na ní

Obsahový marketing je nedílnou součástí marketingových strategií. A právě teď přišel čas zamyslet se nad obsahem, který budete publikova…

11. 12. 2017

3 tipy jak využít online při náboru zaměstnanců

Potřebujete rozšířit řady svých kolegů a přemýšlíte, jak potencionální kandidáty oslovit? Svět se díky moderním technologiím neust…

5. 12. 2017