Blog

Miroslav Král 30. 9. 2015 Zpět

Byli jsme na Google AllStars Summitu v Silicon Valley

Byli jsme na Google AllStars Summitu v Silicon Valley

Více než 500 účastníků z 51 zemí se zúčastnilo Google Partners AllStars Summitu v prvním zářijovém týdnu letošního roku. Nejlepší partnerské agentury z celého světa, mezi nimiž nechyběl ani MarketUP, byly pozvány na třídenní setkání v centrále Google v Mountain View v Kalifornii.

Účast na této globální akci byla zajímavá z několika pohledů.  Za prvé nám umožnila nahlédnout do dění v Googleplexu, za druhé jsme měli možnost se seznámit s nejnovějšími koncepty a strategiemi pro digitální marketing od vrcholných představitelů Google.

Centrála Google Googleplex

Areál Googleplex v Kalifornii, ve kterém pracuje více než 25.000 zaměstnanců.

Navíc jsme navázali vztahy s digitálními agenturami ze Spojených států, Kanady, Brazílie, Velké Británie a dalších zemí a získali tak unikátní příležitost sdílet zkušenosti z reklamní branže na zahraničních trzích.

Jak to vypadá v centrále Google?

Google kampus, ve kterém pracuje přes 25.000 zaměstnanců, se rozkládá na ploše srovnatelné s menším městem. Pro zaměstnance je zde k dispozici 1000 jízdních kol v pestrých Google barvách, kterými si mohou zkrátit vzdálenost při přesunu v areálu. Do práce mohou přijet speciálními autobusy vybavenými wifi, které je sváží ze širokého okolí. Do kampusu si dokonce mohou vzít své psí miláčky.

Kola v Googleplexu

V Google kampusu se zaměstnanci pohybují na kolech. Mají jich k dispozici 1000.

Po celý den je pro zaměstnance k dispozici občerstvení včetně bio a veganské stravy. Kdykoli mohou využít zdarma fitness centra, masáže, meditační koutky, zahrát si volejbal či fotbálek nebo si v areálu zaběhat.

Google má velmi dobře propracovanou filozofii pro vytvoření pracovní atmosféry, která je motivující a podporuje inovace. Investuje do rozvoje kariéry svých zaměstnanců a umožňuje jim pracovat v rámci svých poboček kdekoli na světě. Nedivíme se, že se dlouhodobě drží na 1. příčce nejobdivovanějšího  a nejžádanějšího zaměstnavatele.

Googleplex v Kalifornii

Googleplex je zasazen do zeleně. 

Nové trendy v marketingu a inovace od Google

Konferenční program byl nabitý zajímavými přednáškami Googlerů z HQ. Témata jako budoucnost vyhledávání, strategie pro dosažení nejvyššího ROI, branding v digitální éře, role videa v marketingovém mixu, programmatické technologie, reklama na stažení mobilních aplikací a panel nezávislých PPC expertů pokrývala marketingovou část.

Konference v Google

Během konference bylo mnoho příležitostí k networkingu s dalšími top agenturami z celého světa 

Kromě představení novinek a revolučních přístupů v oblasti reklamních systémů jsme se dověděli i o mnoha aktivitách, které Google realizuje mimo reklamní byznys – selfdriving car, cloudové služby Google, sociální síť řidičů Waze, která je již rozšířena i v České Republice a další zajímavosti. Nejvíce nás zaujal zcela nový marketingový koncept, tzv. Micro-Moments. Ten reaguje na masivní rozšíření chytrých telefonů a ukazuje, proč pro značky a inzerenty spočívá největší příležitost právě v těch nejmenších okamžicích každého spotřebitele. Můžete si o něm přečíst v samostatném článku, který jsme mu věnovali.

Digitální marketing v ČR  obstojí v mezinárodním srovnání

Během konference jsme měli možnost hovořit s představiteli top digitálních agentur z rozvinutých trhů severní i jižní Ameriky a západní Evropy. Vyměnili jsme si zkušenosti o využívaných strategiích a taktikách online marketingu, o způsobu řízení agentur a různých modelech agenturních odměn.

Zjistili jsme, že máme k dispozici stejné informace a nástroje a stejně rychle se adaptujeme na překotný vývoj v oboru. Odjeli jsme s vědomím, že v digitálním marketingu plně obstojíme ve srovnání s mezinárodní špičkou. Potvrzení, že jdeme správným směrem, bylo to hlavní, co jsme si z Google Partners All Stars Summitu odnesli.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Až 10 fotek v 1 postu. Čtěte i o dalších novinkách na Instagramu

Instagram v březnu přinesl hned dvě velké novinky. Odteď můžete vyprávět svůj příběh prostřednictvím slideshow a reklamu cílit ve Stor…

20. 3. 2017

Nečekaná čísla od Googlu: 76 % lidí zamíří po průzkumu na mobilu rovnou do obchodu

Důležitost mobilních telefonů v nákupním procesu je v marketingových kruzích už nějakou dobu diskutovaným tématem. Google však nyní pře…

15. 3. 2017

Online marketing: Jak pomáhá maloobchodním řetězcům zvýšit prodeje?

Online marketing už dávno není efektivním prodejním kanálem pouze pro zboží dlouhodobé spotřeby. Nejnovější studie maloobchodních sítí…

14. 3. 2017

Youtube startuje vlastní televizi. Jaké možnosti inzerce nabídne?

Před nedávnem představil YouTube novou sociální síť „Backstage“, nyní chystá další velký projekt. Jedná se o streamovací službu You…

7. 3. 2017

První teambuilding v roce 2017: Jeli jsme si zalyžovat a zdolali Velkou Deštnou

Každý tým potřebuje dobít baterky, stmelit kolektiv díky všedním i nevšedním zážitkům a načerpat novou energii, která se promění v da…

1. 3. 2017

Chystáme MarketUP Academy, sérii vzdělávacích workshopů

V MarketUP jsme se rozhodli uspořádat vlastní studijní program, díky němuž bychom rádi získali do svých řad nové online marketingové nad…

26. 2. 2017