Blog

Miroslav Král 30. 9. 2015 Zpět

Byli jsme na Google AllStars Summitu v Silicon Valley

Byli jsme na Google AllStars Summitu v Silicon Valley

Více než 500 účastníků z 51 zemí se zúčastnilo Google Partners AllStars Summitu v prvním zářijovém týdnu letošního roku. Nejlepší partnerské agentury z celého světa, mezi nimiž nechyběl ani MarketUP, byly pozvány na třídenní setkání v centrále Google v Mountain View v Kalifornii.

Účast na této globální akci byla zajímavá z několika pohledů.  Za prvé nám umožnila nahlédnout do dění v Googleplexu, za druhé jsme měli možnost se seznámit s nejnovějšími koncepty a strategiemi pro digitální marketing od vrcholných představitelů Google.

Centrála Google Googleplex

Areál Googleplex v Kalifornii, ve kterém pracuje více než 25.000 zaměstnanců.

Navíc jsme navázali vztahy s digitálními agenturami ze Spojených států, Kanady, Brazílie, Velké Británie a dalších zemí a získali tak unikátní příležitost sdílet zkušenosti z reklamní branže na zahraničních trzích.

Jak to vypadá v centrále Google?

Google kampus, ve kterém pracuje přes 25.000 zaměstnanců, se rozkládá na ploše srovnatelné s menším městem. Pro zaměstnance je zde k dispozici 1000 jízdních kol v pestrých Google barvách, kterými si mohou zkrátit vzdálenost při přesunu v areálu. Do práce mohou přijet speciálními autobusy vybavenými wifi, které je sváží ze širokého okolí. Do kampusu si dokonce mohou vzít své psí miláčky.

Kola v Googleplexu

V Google kampusu se zaměstnanci pohybují na kolech. Mají jich k dispozici 1000.

Po celý den je pro zaměstnance k dispozici občerstvení včetně bio a veganské stravy. Kdykoli mohou využít zdarma fitness centra, masáže, meditační koutky, zahrát si volejbal či fotbálek nebo si v areálu zaběhat.

Google má velmi dobře propracovanou filozofii pro vytvoření pracovní atmosféry, která je motivující a podporuje inovace. Investuje do rozvoje kariéry svých zaměstnanců a umožňuje jim pracovat v rámci svých poboček kdekoli na světě. Nedivíme se, že se dlouhodobě drží na 1. příčce nejobdivovanějšího  a nejžádanějšího zaměstnavatele.

Googleplex v Kalifornii

Googleplex je zasazen do zeleně. 

Nové trendy v marketingu a inovace od Google

Konferenční program byl nabitý zajímavými přednáškami Googlerů z HQ. Témata jako budoucnost vyhledávání, strategie pro dosažení nejvyššího ROI, branding v digitální éře, role videa v marketingovém mixu, programmatické technologie, reklama na stažení mobilních aplikací a panel nezávislých PPC expertů pokrývala marketingovou část.

Konference v Google

Během konference bylo mnoho příležitostí k networkingu s dalšími top agenturami z celého světa 

Kromě představení novinek a revolučních přístupů v oblasti reklamních systémů jsme se dověděli i o mnoha aktivitách, které Google realizuje mimo reklamní byznys – selfdriving car, cloudové služby Google, sociální síť řidičů Waze, která je již rozšířena i v České Republice a další zajímavosti. Nejvíce nás zaujal zcela nový marketingový koncept, tzv. Micro-Moments. Ten reaguje na masivní rozšíření chytrých telefonů a ukazuje, proč pro značky a inzerenty spočívá největší příležitost právě v těch nejmenších okamžicích každého spotřebitele. Můžete si o něm přečíst v samostatném článku, který jsme mu věnovali.

Digitální marketing v ČR  obstojí v mezinárodním srovnání

Během konference jsme měli možnost hovořit s představiteli top digitálních agentur z rozvinutých trhů severní i jižní Ameriky a západní Evropy. Vyměnili jsme si zkušenosti o využívaných strategiích a taktikách online marketingu, o způsobu řízení agentur a různých modelech agenturních odměn.

Zjistili jsme, že máme k dispozici stejné informace a nástroje a stejně rychle se adaptujeme na překotný vývoj v oboru. Odjeli jsme s vědomím, že v digitálním marketingu plně obstojíme ve srovnání s mezinárodní špičkou. Potvrzení, že jdeme správným směrem, bylo to hlavní, co jsme si z Google Partners All Stars Summitu odnesli.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Business snídaně #6 - Digitální marketing jako akcelerátor exportu

Export na zahraniční trhy se zdá na první pohled obtížný. V případě chybného rozhodnutí mohou vzniknout i finanční ztráty. Pokud ale do…

5. 6. 2019

Google Marketing Live 2019: 7 klíčových novinek pro budoucnost onlinu

Pro novinky a inspiraci jsme se v polovině května vypravili do centra San Francisca na globální konferenci Google Marketing Live. Spolu s dalším…

30. 5. 2019

Návod: Jak na strukturu PPC kampaní jednoduše v BigQuery

Hledáte jednoduchý nástroj pro automatizaci správy kampaní nebo zpracování dat? A slyšeli jste už o BigQuery? V tomto článku se podíváme …

12. 5. 2019

Vyzkoušeli jsme Brand Lift 2.0 – jaké jsou jeho (ne)výhody?

Jako jedna z prvních agentur jsme vyzkoušeli Brand Lift 2.0 – jednu z produktových Google novinek (2018). Jak Brand Lift 2.0 hodnotíme? A jaké …

3. 5. 2019

Reportáž: Newsfeed DAY 2019

Online marketing sa rýchlo mení a aby sme boli stále v obraze, musíme sa aj my pravidelne vzdelávať. Preto sme sa na čele s našou špecialistk…

23. 4. 2019

11 důvodů, proč používat Google Tag Manager

Pokud se už nějakou dobu v digitálu pohybujete, jistě jste se setkali či alespoň slyšeli o nástroji Google Tag Manager. Práce s GTM je pro we…

25. 3. 2019