Blog

Kristina Pohlová 17. 6. 2015 Zpět

Business snídaně v MarketUP a tipy pro digitální komunikaci

Business snídaně v MarketUP a tipy pro digitální komunikaci

V pátek 12.6. jsme v MarketUP pořádali Business snídani na téma digitální komunikace z pohledu digitální agentury versus PR agentury. Návštěvníci si mohli vychutnat skvělou kávu a snídani a navíc si odnesli zajímavé tipy pro digitální komunikaci.

Online komunikace podle digitální agentury

Pohled výkonnostní digitální agentury prezentoval Miroslav Král, který upozorňoval na nutnost marketérů rychle se přizpůsobit změnám v nákupním chování v posledních letech a zastihnout zákazníky tam, kde tráví většinu času: na smartphonech, tabletech a PC.

Tablety a mobily

Někteří inzerenti bohužel svůj marketingový mix přizpůsobují novým trendům jen velmi pomalu. Stále spoléhají jen na tradiční média, jako je televize, byť na nich zákazníci tráví čím dál méně času. Přitom digitální kampaň se dá dělat už i s malým rozpočtem a hlavně s měřitelnými výsledky.

Online agentura má tvrdá data

Právě práce s „tvrdými daty“ o uživatelích a jejich nákupním chování na internetu odlišuje práci digitální agentury od PR agentury, jejíž výsledky jsou měřitelné spíše v dlouhodobém horizontu. V online prostředí je možné měřit počet návštěv, cenu 1 objednávky nebo počet impresí.

Přednáška o online taktikách

PR agentura a měkké faktory

PR agentura vidí podle managing partnera agentury PRAM Patrika Schobera svou roli v „měkkých faktorech“. Buduje vztahy s veřejností a snaží se o pozitivní image. Jejím úkolem je často například monitorování sociálních sítí a snaha otočit negativní komentáře v pozitivní.

Po přednáškách se rozproudila diskuze o důležitosti prolínání obou pohledů. Každá kampaň má jiný cíl, proto je nutné si vždy předem ujasnit, jaké taktiky využít.

Diskuze po přednášce

Kromě tipů pro digitální komunikaci si návštěvníci vychutnali také skvělou bohatou snídani. Děkujeme všem zúčastněným za návštěvu!

Snídaně v MarketUP

Business snídaně v délce 90 minut se účastníkům velmi líbila a všichni by ji doporučili svým kolegům a známým.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Posilujeme tým o Martinu, Léňu a Martina!

S novými posilami jako kdyby se v poslední době roztrhl pytel a tak v týmu vítáme další tři lidi, Martinu, Léňu a EmJaye. S jejich pomocí …

25. 7. 2017

Archetypy v marketingu IV: Dosáhněte stability a řádu

Zaujal vás náš seriál o archetypech v marketingu? Máme pro vás další díl, který tentokrát řeší potřebu najít a vytvořit ve světě ř…

14. 7. 2017

SHORTLISTED: Postupujeme dál v soutěži o cenu Google Partner Premier Award

Dnes jsme obdrželi skvělou zprávu. Postoupili jsme do dalšího kola globální soutěže Google Premier Partner Awards v kategorii Video Innovatio…

12. 7. 2017

4 taktiky, které pomohou prodat vaše produkty či služby

Konečně jste provedli potenciální zákazníky trychtýřem a můžete začít prodávat. Ve třetí fázi máte dva hlavní úkoly (a několik ved…

5. 7. 2017

MarketUP newsletter I ČERVEN

Proč je tak důležité využívat formáty online videa v reklamě? A jak se používají nové Smart Display Campaigns? To a celou řadu dalších …

30. 6. 2017

Třetí letošní teambuilding: MarketUP na vodě

Ne že by se tým MarketUP v našich kancelářích začínal nudit, ale už to chtělo využít teplého červnového počasí a vyrazit ven. MarketU…

27. 6. 2017