Blog

Kristina Pohlová 17. 6. 2015 Zpět

Business snídaně v MarketUP a tipy pro digitální komunikaci

Business snídaně v MarketUP a tipy pro digitální komunikaci

V pátek 12.6. jsme v MarketUP pořádali Business snídani na téma digitální komunikace z pohledu digitální agentury versus PR agentury. Návštěvníci si mohli vychutnat skvělou kávu a snídani a navíc si odnesli zajímavé tipy pro digitální komunikaci.

Online komunikace podle digitální agentury

Pohled výkonnostní digitální agentury prezentoval Miroslav Král, který upozorňoval na nutnost marketérů rychle se přizpůsobit změnám v nákupním chování v posledních letech a zastihnout zákazníky tam, kde tráví většinu času: na smartphonech, tabletech a PC.

Tablety a mobily

Někteří inzerenti bohužel svůj marketingový mix přizpůsobují novým trendům jen velmi pomalu. Stále spoléhají jen na tradiční média, jako je televize, byť na nich zákazníci tráví čím dál méně času. Přitom digitální kampaň se dá dělat už i s malým rozpočtem a hlavně s měřitelnými výsledky.

Online agentura má tvrdá data

Právě práce s „tvrdými daty“ o uživatelích a jejich nákupním chování na internetu odlišuje práci digitální agentury od PR agentury, jejíž výsledky jsou měřitelné spíše v dlouhodobém horizontu. V online prostředí je možné měřit počet návštěv, cenu 1 objednávky nebo počet impresí.

Přednáška o online taktikách

PR agentura a měkké faktory

PR agentura vidí podle managing partnera agentury PRAM Patrika Schobera svou roli v „měkkých faktorech“. Buduje vztahy s veřejností a snaží se o pozitivní image. Jejím úkolem je často například monitorování sociálních sítí a snaha otočit negativní komentáře v pozitivní.

Po přednáškách se rozproudila diskuze o důležitosti prolínání obou pohledů. Každá kampaň má jiný cíl, proto je nutné si vždy předem ujasnit, jaké taktiky využít.

Diskuze po přednášce

Kromě tipů pro digitální komunikaci si návštěvníci vychutnali také skvělou bohatou snídani. Děkujeme všem zúčastněným za návštěvu!

Snídaně v MarketUP

Business snídaně v délce 90 minut se účastníkům velmi líbila a všichni by ji doporučili svým kolegům a známým.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Ohlédnutí za rokem 2017: Práce, úspěchy a legrace

Další rok je skoro za námi a když se ohlížíme zpátky, je jasné, že byl našlapaný významnými událostmi. Rozhodli jsme se vám proto seps…

19. 12. 2017

BEST OF CONTENT 2017: 30 Okamžiků, kdy jsme si získali klienta i jeho zákazníka

Rok se nám pomalu chýlí ke konci a tak bychom se s vámi rádi podělili o nejlepší social příspěvky, které se nám ve spolupráci s našimi …

18. 12. 2017

Znáte Jablotron? Aneb jak v onlinu úspěšně zvýšit povědomí o vaší značce

V agentuře často od klientů slýcháme, že by se rádi orientovali pouze na výkon. Cílem každé firmy je generovat zisk a to je i úkolem perfo…

15. 12. 2017

Jak na community management na sociálních sítích?

Komunikovat se svou oblíbenou značkou přes sociální sítě je dnes pro většinu lidí pohodlnější a samozřejmější, než si zavolat na inf…

13. 12. 2017

Obsahová strategie pro rok 2018 a jak na ní

Obsahový marketing je nedílnou součástí marketingových strategií. A právě teď přišel čas zamyslet se nad obsahem, který budete publikova…

11. 12. 2017

3 tipy jak využít online při náboru zaměstnanců

Potřebujete rozšířit řady svých kolegů a přemýšlíte, jak potencionální kandidáty oslovit? Svět se díky moderním technologiím neust…

5. 12. 2017