Business snídaně v MarketUP a tipy pro digitální komunikaci

Kristina Pohlová 17. 6. 2015
Marketup
Marketup

V pátek 12.6. jsme v MarketUP pořádali Business snídani na téma digitální komunikace z pohledu digitální agentury versus PR agentury. Návštěvníci si mohli vychutnat skvělou kávu a snídani a navíc si odnesli zajímavé tipy pro digitální komunikaci.

Online komunikace podle digitální agentury

Pohled výkonnostní digitální agentury prezentoval Miroslav Král, který upozorňoval na nutnost marketérů rychle se přizpůsobit změnám v nákupním chování v posledních letech a zastihnout zákazníky tam, kde tráví většinu času: na smartphonech, tabletech a PC.

Marketup

Někteří inzerenti bohužel svůj marketingový mix přizpůsobují novým trendům jen velmi pomalu. Stále spoléhají jen na tradiční média, jako je televize, byť na nich zákazníci tráví čím dál méně času. Přitom digitální kampaň se dá dělat už i s malým rozpočtem a hlavně s měřitelnými výsledky.

Online agentura má tvrdá data

Právě práce s „tvrdými daty“ o uživatelích a jejich nákupním chování na internetu odlišuje práci digitální agentury od PR agentury, jejíž výsledky jsou měřitelné spíše v dlouhodobém horizontu. V online prostředí je možné měřit počet návštěv, cenu 1 objednávky nebo počet impresí.

Marketup

PR agentura a měkké faktory

PR agentura vidí podle managing partnera agentury PRAM Patrika Schobera svou roli v „měkkých faktorech“. Buduje vztahy s veřejností a snaží se o pozitivní image. Jejím úkolem je často například monitorování sociálních sítí a snaha otočit negativní komentáře v pozitivní.

Po přednáškách se rozproudila diskuze o důležitosti prolínání obou pohledů. Každá kampaň má jiný cíl, proto je nutné si vždy předem ujasnit, jaké taktiky využít.

Marketup

Kromě tipů pro digitální komunikaci si návštěvníci vychutnali také skvělou bohatou snídani. Děkujeme všem zúčastněným za návštěvu!

Marketup

Business snídaně v délce 90 minut se účastníkům velmi líbila a všichni by ji doporučili svým kolegům a známým.

Odebírat novinky

Přihlašte se k odběru novinek a nic vám neuteče

Váš e-mail

Kliknutím na tlačítko ODESLAT souhlasíte se zpracováním osobních údajů .