Blog

Anet Podráská 11. 7. 2019 Zpět

Benlian Food uvádí na trh 4 produktové řady pro celiaky. Komunikaci zajišťuje MarketUP

Benlian Food

Praha, 11. července 2019 – Na český a slovenský trh vstupuje srbská značka Benlian Food s novými výrobky pro celiaky. Cílem společnosti je výroba zdravých potravin na globální úrovni. Pro marketingovou komunikaci si vybrala digitální agenturu MarketUP.

Benlian Food vstupuje na český a slovenský trh s 4 produktovými řadami bezlepkových výrobků. K distribuci svých produktů firma využívá logistickou síť Orbico, která distribuuje mimo jiné značky jako Pringles, Oral-B, Braun nebo Duracell. Kompletní komunikaci v rámci social media zajišťuje digitální agentura MarketUP, v plánu jsou brandové kampaně.

Benlian Food vstupuje na trh s produktovými řadami: Rocky Rice – bezlepková tyčinka s nízkým obsahem kalorií vyrobená z hnědé rýže, Rice Snacks – snack z hnědé rýže s extra panenským olivovým olejem, What Snacks – slaný kukuřičný snack bez lepku a Rice Meal – rýžové kaše s ovocem. 

Společnost Benlian Food oslovila MarketUP s požadavkem založit sociální profily (Facebook, Instagram) a rozjet online komunikaci značky jako takové. Jedním z hlavních cílů spolupráce je budování povědomí o nové značce pro celiaky na trhu. Po chystaném rebrandingu jsou v plánu brand awareness kampaně, které budou zahrnovat komunikaci převážně na YouTube a Google Adwords (GDN).

“V současné chvíli pro klienta spravujeme sociální sítě pro Českou a Slovenskou republiku. Jelikož jde o novou značku na těchto trzích, hlavním cílem je pro nás budování povědomí u konkrétní cílové skupiny. V budoucnu máme v plánu brandovou kampaň napříč dalšími kanály, která bude postavena především na videu,” doplňuje Matěj Mezera, project manager MarketUP.

O společnosti MarketUP:

Digitální agentura MarketUP nabízí služby z online marketingu, které zahrnují brandové i výkonové kampaně, influencer marketing, new social media strategy, lead generation nebo contest marketing. Svým klientům tak MarketUP, který vznikl v roce 2010, nabízí komplexní digitální strategii. Agentura pracuje pro klienty nejen v České republice, ale také v celé střední Evropě i ve zbytku světa. MarketUP obhájil status klíčového Google partnera pro rok 2019. Více na www.marketup.cz.

Kontakt pro média:
Anet Podráská
PR & Marketing Manager
anet.podraska@marketup.cz
602593473

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Naše první zkušenosti s Discovery Campaigns

Discovery Campaigns v beta verzi byly představeny na konferenci Google Marketing Live v květnu. Nelenili jsme a pustili jsme se do testování novin…

15. 10. 2019

Jsme mediálním partnerem českého basketbalu

Spolupráci s Českou basketbalovou federací jsme odstartovali roku 2013. Za 6 let spolupráce jsme pro klienta zajistili propagaci desítek reprezen…

27. 9. 2019

Zásilkovna si na kreativu online kampaně služby Mezi Námi vybrala agenturu MarketUP

Zásilkovna, přední česká technologicko-logistická společnost, si na kreativní část reklamní kampaně nové služby Mezi Námi vybrala agent…

24. 9. 2019

Brand Safety I. – Myslete na reputaci značky

Přes 10 % digitálních kampaní se zobrazuje u nevhodného obsahu. Na viditelných pozicích se pak zobrazuje necelých 50 % digitálních reklam a …

19. 9. 2019

Reportáž: Sklik Expert fórum 2019

Ve čtvrtek 12. září jsme se zúčastnili třetího ročníku Sklik Expert fóra 2019. Konference pro PPC specialisty, která je zaměřená na sd…

17. 9. 2019

Jsme realizák – dohromady nám to klape. Mrkni, jak fungujeme

Přibývají nám noví klienti a rozrůstá se spolupráce s těmi současnými – to je důvod, proč do našeho MarketUP týmu neustále hledáme …

9. 8. 2019