Blog

Anet Podráská 11. 7. 2019 Zpět

Benlian Food uvádí na trh 4 produktové řady pro celiaky. Komunikaci zajišťuje MarketUP

Benlian Food

Praha, 11. července 2019 – Na český a slovenský trh vstupuje srbská značka Benlian Food s novými výrobky pro celiaky. Cílem společnosti je výroba zdravých potravin na globální úrovni. Pro marketingovou komunikaci si vybrala digitální agenturu MarketUP.

Benlian Food vstupuje na český a slovenský trh s 4 produktovými řadami bezlepkových výrobků. K distribuci svých produktů firma využívá logistickou síť Orbico, která distribuuje mimo jiné značky jako Pringles, Oral-B, Braun nebo Duracell. Kompletní komunikaci v rámci social media zajišťuje digitální agentura MarketUP, v plánu jsou brandové kampaně.

Benlian Food vstupuje na trh s produktovými řadami: Rocky Rice – bezlepková tyčinka s nízkým obsahem kalorií vyrobená z hnědé rýže, Rice Snacks – snack z hnědé rýže s extra panenským olivovým olejem, What Snacks – slaný kukuřičný snack bez lepku a Rice Meal – rýžové kaše s ovocem. 

Společnost Benlian Food oslovila MarketUP s požadavkem založit sociální profily (Facebook, Instagram) a rozjet online komunikaci značky jako takové. Jedním z hlavních cílů spolupráce je budování povědomí o nové značce pro celiaky na trhu. Po chystaném rebrandingu jsou v plánu brand awareness kampaně, které budou zahrnovat komunikaci převážně na YouTube a Google Adwords (GDN).

“V současné chvíli pro klienta spravujeme sociální sítě pro Českou a Slovenskou republiku. Jelikož jde o novou značku na těchto trzích, hlavním cílem je pro nás budování povědomí u konkrétní cílové skupiny. V budoucnu máme v plánu brandovou kampaň napříč dalšími kanály, která bude postavena především na videu,” doplňuje Matěj Mezera, project manager MarketUP.

O společnosti MarketUP:

Digitální agentura MarketUP nabízí služby z online marketingu, které zahrnují brandové i výkonové kampaně, influencer marketing, new social media strategy, lead generation nebo contest marketing. Svým klientům tak MarketUP, který vznikl v roce 2010, nabízí komplexní digitální strategii. Agentura pracuje pro klienty nejen v České republice, ale také v celé střední Evropě i ve zbytku světa. MarketUP obhájil status klíčového Google partnera pro rok 2019. Více na www.marketup.cz.

Kontakt pro média:
Anet Podráská
PR & Marketing Manager
anet.podraska@marketup.cz
602593473

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Kdo jsou klienti MarketUP? Magazín Gusto, Zásilkovna nebo UNI HOBBY

Červen přinesl kromě teplého počasí i řadu nabídek do výběrových řízení známých i menších značek. Některé tendry se nám vyhrát …

16. 7. 2019

S Člověkem v tísni úspěšně pomáháme již druhým rokem

Agentura MarketUP kromě celé řady komerčních klientů věnuje svou pozornost i dobročinné oblasti a s organizací Člověk v tísni spolupracuj…

16. 7. 2019

Benlian Food uvádí na trh 4 produktové řady pro celiaky. Komunikaci zajišťuje MarketUP

Praha, 11. července 2019 – Na český a slovenský trh vstupuje srbská značka Benlian Food s novými výrobky pro celiaky. Cílem společnosti je…

11. 7. 2019

4 věci, na které nesmí kampaňový specialista nikdy zapomenout

Opakování je matka moudrosti, a proto by si i zkušený kampaňový specialista měl čas od času zopakovat základy. Naše specialistka Monika Pav…

8. 7. 2019

Lina je jiná: Spolupráce se Seznamem přinesla zapojení interaktivní hry v kampani

S naším dlouholetým klientem, společností I.D.C. Praha, a.s., známým pod značkou Sedita, jsme spolupracovali na nové spotřebitelské soutě…

28. 6. 2019

Proč se prokliky nerovnají návštěvám? Možné scénáře a nejčastější důvody

Také se někdy nevěřícně ptáte, proč vám Facebook Business Manager ukazuje 1 000 prokliků a Google Analytics u té samé kampaně pouze 740? …

25. 6. 2019