Blog

Anet Podráská 11. 7. 2019 Zpět

Benlian Food uvádí na trh 4 produktové řady pro celiaky. Komunikaci zajišťuje MarketUP

Benlian Food

Praha, 11. července 2019 – Na český a slovenský trh vstupuje srbská značka Benlian Food s novými výrobky pro celiaky. Cílem společnosti je výroba zdravých potravin na globální úrovni. Pro marketingovou komunikaci si vybrala digitální agenturu MarketUP.

Benlian Food vstupuje na český a slovenský trh s 4 produktovými řadami bezlepkových výrobků. K distribuci svých produktů firma využívá logistickou síť Orbico, která distribuuje mimo jiné značky jako Pringles, Oral-B, Braun nebo Duracell. Kompletní komunikaci v rámci social media zajišťuje digitální agentura MarketUP, v plánu jsou brandové kampaně.

Benlian Food vstupuje na trh s produktovými řadami: Rocky Rice – bezlepková tyčinka s nízkým obsahem kalorií vyrobená z hnědé rýže, Rice Snacks – snack z hnědé rýže s extra panenským olivovým olejem, What Snacks – slaný kukuřičný snack bez lepku a Rice Meal – rýžové kaše s ovocem. 

Společnost Benlian Food oslovila MarketUP s požadavkem založit sociální profily (Facebook, Instagram) a rozjet online komunikaci značky jako takové. Jedním z hlavních cílů spolupráce je budování povědomí o nové značce pro celiaky na trhu. Po chystaném rebrandingu jsou v plánu brand awareness kampaně, které budou zahrnovat komunikaci převážně na YouTube a Google Adwords (GDN).

“V současné chvíli pro klienta spravujeme sociální sítě pro Českou a Slovenskou republiku. Jelikož jde o novou značku na těchto trzích, hlavním cílem je pro nás budování povědomí u konkrétní cílové skupiny. V budoucnu máme v plánu brandovou kampaň napříč dalšími kanály, která bude postavena především na videu,” doplňuje Matěj Mezera, project manager MarketUP.

O společnosti MarketUP:

Digitální agentura MarketUP nabízí služby z online marketingu, které zahrnují brandové i výkonové kampaně, influencer marketing, new social media strategy, lead generation nebo contest marketing. Svým klientům tak MarketUP, který vznikl v roce 2010, nabízí komplexní digitální strategii. Agentura pracuje pro klienty nejen v České republice, ale také v celé střední Evropě i ve zbytku světa. MarketUP obhájil status klíčového Google partnera pro rok 2019. Více na www.marketup.cz.

Kontakt pro média:
Anet Podráská
PR & Marketing Manager
anet.podraska@marketup.cz
602593473

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Digitální strategii značky Decathlon nově zajišťuje MarketUP

Digitální agentura MarketUP rozšířila klientské portfolio o značku Decathlon. Cílem nové spolupráce je zvýšení tržního podílu sportovn…

4. 12. 2019

Naše první zkušenosti s Discovery Campaigns

Discovery Campaigns v beta verzi byly představeny na konferenci Google Marketing Live v květnu. Nelenili jsme a pustili jsme se do testování novin…

15. 10. 2019

Jsme mediálním partnerem českého basketbalu

Spolupráci s Českou basketbalovou federací jsme odstartovali roku 2013. Za 6 let spolupráce jsme pro klienta zajistili propagaci desítek reprezen…

27. 9. 2019

Zásilkovna si na kreativu online kampaně služby Mezi Námi vybrala agenturu MarketUP

Zásilkovna, přední česká technologicko-logistická společnost, si na kreativní část reklamní kampaně nové služby Mezi Námi vybrala agent…

24. 9. 2019

Brand Safety I. – Myslete na reputaci značky

Přes 10 % digitálních kampaní se zobrazuje u nevhodného obsahu. Na viditelných pozicích se pak zobrazuje necelých 50 % digitálních reklam a …

19. 9. 2019

Reportáž: Sklik Expert fórum 2019

Ve čtvrtek 12. září jsme se zúčastnili třetího ročníku Sklik Expert fóra 2019. Konference pro PPC specialisty, která je zaměřená na sd…

17. 9. 2019