Blog

Aleš Vávra 28. 3. 2013 Zpět

Až 55 % konverzí z mobilního telefonu se uskuteční do hodiny

Až 55 % konverzí z mobilního telefonu se uskuteční do hodiny

Nedávná studie společnosti Google a výzkumné firmy Nielsen ukazuje zajímavá fakta z oblasti vyhledávání informací na mobilních telefonech. Více jak 55 % konverzí (nákup na e-shopu, návštěva kamenného obchodu, kontaktování obchodu prostřednictvím e-mailu nebo telefonu) se uskuteční do hodiny od vyhledání potřebné informace. Dalších 26 % konverzí se pak uskuteční do pěti hodin.

Mobile Search Moments

Tento fakt dokazuje, že když uživatel něco hledá na mobilním telefonu, je už skutečně rozhodnutý a daný produkt nebo službu opravdu potřebuje. Nachází se tedy na konci nákupního procesu.

Dalším překvapením je také místo vyhledávání. Až 68 % uživatelů vyhledává potřebné informace pomocí mobilního telefonu z domova, dalších 9 % se zrovna nachází v práci a pouhých 17 % je někde na cestě. Zdá se, že počítače jsou na rychlejším ústupu než bychom předpokládali.

Mobile Search Moments

Majitelé chytrých mobilních telefonů hledají nejčastěji místa, kde by se mohli pobavit nebo kulturně vyžít (15 %). Dále hledají aktuální zprávy a všeobecné informace. Podle studie je nejčastější doba pro vyhledávání informací na mobilech po osmé večer do půlnoci. 

Kompletní výsledky studie najdete ZDE.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Až 10 fotek v 1 postu. Čtěte i o dalších novinkách na Instagramu

Instagram v březnu přinesl hned dvě velké novinky. Odteď můžete vyprávět svůj příběh prostřednictvím slideshow a reklamu cílit ve Stor…

20. 3. 2017

Nečekaná čísla od Googlu: 76 % lidí zamíří po průzkumu na mobilu rovnou do obchodu

Důležitost mobilních telefonů v nákupním procesu je v marketingových kruzích už nějakou dobu diskutovaným tématem. Google však nyní pře…

15. 3. 2017

Online marketing: Jak pomáhá maloobchodním řetězcům zvýšit prodeje?

Online marketing už dávno není efektivním prodejním kanálem pouze pro zboží dlouhodobé spotřeby. Nejnovější studie maloobchodních sítí…

14. 3. 2017

Youtube startuje vlastní televizi. Jaké možnosti inzerce nabídne?

Před nedávnem představil YouTube novou sociální síť „Backstage“, nyní chystá další velký projekt. Jedná se o streamovací službu You…

7. 3. 2017

První teambuilding v roce 2017: Jeli jsme si zalyžovat a zdolali Velkou Deštnou

Každý tým potřebuje dobít baterky, stmelit kolektiv díky všedním i nevšedním zážitkům a načerpat novou energii, která se promění v da…

1. 3. 2017

Chystáme MarketUP Academy, sérii vzdělávacích workshopů

V MarketUP jsme se rozhodli uspořádat vlastní studijní program, díky němuž bychom rádi získali do svých řad nové online marketingové nad…

26. 2. 2017