Blog

Aleš Vávra 28. 3. 2013 Zpět

Až 55 % konverzí z mobilního telefonu se uskuteční do hodiny

Až 55 % konverzí z mobilního telefonu se uskuteční do hodiny

Nedávná studie společnosti Google a výzkumné firmy Nielsen ukazuje zajímavá fakta z oblasti vyhledávání informací na mobilních telefonech. Více jak 55 % konverzí (nákup na e-shopu, návštěva kamenného obchodu, kontaktování obchodu prostřednictvím e-mailu nebo telefonu) se uskuteční do hodiny od vyhledání potřebné informace. Dalších 26 % konverzí se pak uskuteční do pěti hodin.

Mobile Search Moments

Tento fakt dokazuje, že když uživatel něco hledá na mobilním telefonu, je už skutečně rozhodnutý a daný produkt nebo službu opravdu potřebuje. Nachází se tedy na konci nákupního procesu.

Dalším překvapením je také místo vyhledávání. Až 68 % uživatelů vyhledává potřebné informace pomocí mobilního telefonu z domova, dalších 9 % se zrovna nachází v práci a pouhých 17 % je někde na cestě. Zdá se, že počítače jsou na rychlejším ústupu než bychom předpokládali.

Mobile Search Moments

Majitelé chytrých mobilních telefonů hledají nejčastěji místa, kde by se mohli pobavit nebo kulturně vyžít (15 %). Dále hledají aktuální zprávy a všeobecné informace. Podle studie je nejčastější doba pro vyhledávání informací na mobilech po osmé večer do půlnoci. 

Kompletní výsledky studie najdete ZDE.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Posilujeme tým o Martinu, Léňu a Martina!

S novými posilami jako kdyby se v poslední době roztrhl pytel a tak v týmu vítáme další tři lidi, Martinu, Léňu a EmJaye. S jejich pomocí …

25. 7. 2017

Archetypy v marketingu IV: Dosáhněte stability a řádu

Zaujal vás náš seriál o archetypech v marketingu? Máme pro vás další díl, který tentokrát řeší potřebu najít a vytvořit ve světě ř…

14. 7. 2017

SHORTLISTED: Postupujeme dál v soutěži o cenu Google Partner Premier Award

Dnes jsme obdrželi skvělou zprávu. Postoupili jsme do dalšího kola globální soutěže Google Premier Partner Awards v kategorii Video Innovatio…

12. 7. 2017

4 taktiky, které pomohou prodat vaše produkty či služby

Konečně jste provedli potenciální zákazníky trychtýřem a můžete začít prodávat. Ve třetí fázi máte dva hlavní úkoly (a několik ved…

5. 7. 2017

MarketUP newsletter I ČERVEN

Proč je tak důležité využívat formáty online videa v reklamě? A jak se používají nové Smart Display Campaigns? To a celou řadu dalších …

30. 6. 2017

Třetí letošní teambuilding: MarketUP na vodě

Ne že by se tým MarketUP v našich kancelářích začínal nudit, ale už to chtělo využít teplého červnového počasí a vyrazit ven. MarketU…

27. 6. 2017