Blog

Aleš Vávra 28. 3. 2013 Zpět

Až 55 % konverzí z mobilního telefonu se uskuteční do hodiny

Až 55 % konverzí z mobilního telefonu se uskuteční do hodiny

Nedávná studie společnosti Google a výzkumné firmy Nielsen ukazuje zajímavá fakta z oblasti vyhledávání informací na mobilních telefonech. Více jak 55 % konverzí (nákup na e-shopu, návštěva kamenného obchodu, kontaktování obchodu prostřednictvím e-mailu nebo telefonu) se uskuteční do hodiny od vyhledání potřebné informace. Dalších 26 % konverzí se pak uskuteční do pěti hodin.

Mobile Search Moments

Tento fakt dokazuje, že když uživatel něco hledá na mobilním telefonu, je už skutečně rozhodnutý a daný produkt nebo službu opravdu potřebuje. Nachází se tedy na konci nákupního procesu.

Dalším překvapením je také místo vyhledávání. Až 68 % uživatelů vyhledává potřebné informace pomocí mobilního telefonu z domova, dalších 9 % se zrovna nachází v práci a pouhých 17 % je někde na cestě. Zdá se, že počítače jsou na rychlejším ústupu než bychom předpokládali.

Mobile Search Moments

Majitelé chytrých mobilních telefonů hledají nejčastěji místa, kde by se mohli pobavit nebo kulturně vyžít (15 %). Dále hledají aktuální zprávy a všeobecné informace. Podle studie je nejčastější doba pro vyhledávání informací na mobilech po osmé večer do půlnoci. 

Kompletní výsledky studie najdete ZDE.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

MarketUP newsletter | DUBEN

Jaké zdroje sledovat, abyste se neztratili na sociálních sítích? V newsletteru radíme také, jak psát články pro lidi a roboty nebo jak reago…

28. 4. 2017

Chcete, aby váš obsah prodával? Proveďte zákazníky Content Funnelem

Jak tvořit úspěšný content, který zasáhne zákazníky v různých fázích nákupního procesu? Marketingové úsilí pomáhá znásobit takzva…

22. 4. 2017

Jak držet krok v online marketingu: Zaměřeno na sociální sítě

V každé profesi je důležité se celý život vzdělávat. V online marketingu to ale platí dvojnásob. Ne-li několikanásob. Vyvíjejí se toti…

19. 4. 2017

Už druhý rok na Digijobs. Lovíme talenty nejen na fotbálek!

Jelikož se nám na loňském veletrhu práce v online marketingu Digijobs podařilo ulovit dva nové kolegy, nesmíme samozřejmě chybět ani letos.…

17. 4. 2017

Archetypy v marketingu I: Využijte jejich sílu ve prospěch své značky

V marketingu lze uplatňovat nejrůznější strategie. Jednou z klíčových, avšak méně známých, je strategie marketingových archetypů. Co to…

13. 4. 2017

Zlepšete své články o 99 %. Pište pro lidi i roboty

Psaní online článků je tak trochu alchymie. Copywriterovi nestačí myslet na to, aby se článek líbil čtenářům. O tom, jestli vyběhne na p…

8. 4. 2017