Blog

Barbora Votavová 14. 6. 2013 Zpět

Amazon na tuzemský trh nevstoupí, logistické centrum zde postaví pro Německo

Amazon na tuzemský trh nevstoupí, logistické centrum zde postaví pro Německo

Spekulace ohledně vstupu americké společnosti Amazon na český trh byly vyvráceny. Největší internetový obchod na světě sice v České republice postaví logistické centrum, ale bude určeno pro německý trh. Informoval o tom server Lupa.cz.

V dubnu přišel deník E15 s informací, že Amazon plánuje otevřít v České republice logistické centrum a vstoupit na český trh. Tento záměr však nejoblíbenější e-shop tehdy nepotvrdil.

Nové logistické centrum o rozloze 25 tisíc metrů čtverečních, které vyroste v blízkosti pražského letiště, bude stejně jako některé další sklady Amazonu provozovat firma Menlo Worldwide Logistics. Sklad v Česku se bude zabývat především vráceným zbožím, nikoli expedicí objednaných produktů. Původně se spekulovalo o expedování zboží objednaného z Česka a dalších zemí střední a východní Evropy, ale centrum bude nakonec obsluhovat pouze německý trh.

V současné době dělají firmy Amazon i Menlo nábory na vybraných českých univerzitách, na základě kterých vyberou zhruba dvacet lidí, které pošlou na trénink do Spojených států. Ti by pak měli mít na starosti týmy zaměstnanců a jejich zaškolování.

V pražském logistickém centru bude pravděpodobně zaveden směnný provoz a bude fungovat minimálně do 22. hodiny denně. Počet zaměstnanců by se měl pohybovat okolo stovky lidí, o Vánocích by mohl dosáhnout i jednoho tisíce.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Business snídaně #6 - Digitální marketing jako akcelerátor exportu

Export na zahraniční trhy se zdá na první pohled obtížný. V případě chybného rozhodnutí mohou vzniknout i finanční ztráty. Pokud ale do…

5. 6. 2019

Google Marketing Live 2019: 7 klíčových novinek pro budoucnost onlinu

Pro novinky a inspiraci jsme se v polovině května vypravili do centra San Francisca na globální konferenci Google Marketing Live. Spolu s dalším…

30. 5. 2019

Návod: Jak na strukturu PPC kampaní jednoduše v BigQuery

Hledáte jednoduchý nástroj pro automatizaci správy kampaní nebo zpracování dat? A slyšeli jste už o BigQuery? V tomto článku se podíváme …

12. 5. 2019

Vyzkoušeli jsme Brand Lift 2.0 – jaké jsou jeho (ne)výhody?

Jako jedna z prvních agentur jsme vyzkoušeli Brand Lift 2.0 – jednu z produktových Google novinek (2018). Jak Brand Lift 2.0 hodnotíme? A jaké …

3. 5. 2019

Reportáž: Newsfeed DAY 2019

Online marketing sa rýchlo mení a aby sme boli stále v obraze, musíme sa aj my pravidelne vzdelávať. Preto sme sa na čele s našou špecialistk…

23. 4. 2019

11 důvodů, proč používat Google Tag Manager

Pokud se už nějakou dobu v digitálu pohybujete, jistě jste se setkali či alespoň slyšeli o nástroji Google Tag Manager. Práce s GTM je pro we…

25. 3. 2019