Blog

Eva Řeháková 28. 3. 2017 Zpět

Adidas, Oriflame a Häagen-Dazs: Vyhráli jsme několik tendrů na rok 2017

Adidas, Oriflame a Häagen-Dazs: Vyhráli jsme několik tendrů na rok 2017

MarketUP pokračuje v úspěšné spolupráci s klienty A3 Sport / Adidas a Oriflame, pro které bude připravovat digitální kampaně na prodej sportovní obuvi a nábor kosmetických poradců. Získali jsme navíc zcela nového klienta, značku skvělé zmrzliny Häagen-Dazs, které budeme spravovat sociální sítě.

V březnu jsme zvítězili v tenderu společnosti Adidas na digitální kampaně. Budeme tak propagovat sportovní obuv Adidas a Reebok s cílem prodeje v kamenné prodejní síti a na e-shopu společnosti A3 sport i v roce 2017. Navázali jsme na úspěšnou spolupráci z předchozích let 2015 a 2016.

Zároveň se nám podařilo zabodovat u společnosti Orilame, která hledala agenturu, jež připraví kampaň pro nábor nových kosmetických poradkyň. Ta zahrnuje i tvorbu řady video spotů pro YouTube. I zde pokračujeme ve spolupráci po loňské úspěšné kampani na vybrané produkty značky Oriflame.

Poslední klient je pro nás zcela nový a jedná se doslova o love brand. Zvítězili jsme v tenderu na správu sociálních sítí zmrzlin značky Häagen-Dazs, které zákazníci díky lahodné chuti milují. Na práci pro všechny tři klienty se už moc těšíme!

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Business snídaně #6 - Digitální marketing jako akcelerátor exportu

Export na zahraniční trhy se zdá na první pohled obtížný. V případě chybného rozhodnutí mohou vzniknout i finanční ztráty. Pokud ale do…

5. 6. 2019

Google Marketing Live 2019: 7 klíčových novinek pro budoucnost onlinu

Pro novinky a inspiraci jsme se v polovině května vypravili do centra San Francisca na globální konferenci Google Marketing Live. Spolu s dalším…

30. 5. 2019

Návod: Jak na strukturu PPC kampaní jednoduše v BigQuery

Hledáte jednoduchý nástroj pro automatizaci správy kampaní nebo zpracování dat? A slyšeli jste už o BigQuery? V tomto článku se podíváme …

12. 5. 2019

Vyzkoušeli jsme Brand Lift 2.0 – jaké jsou jeho (ne)výhody?

Jako jedna z prvních agentur jsme vyzkoušeli Brand Lift 2.0 – jednu z produktových Google novinek (2018). Jak Brand Lift 2.0 hodnotíme? A jaké …

3. 5. 2019

Reportáž: Newsfeed DAY 2019

Online marketing sa rýchlo mení a aby sme boli stále v obraze, musíme sa aj my pravidelne vzdelávať. Preto sme sa na čele s našou špecialistk…

23. 4. 2019

11 důvodů, proč používat Google Tag Manager

Pokud se už nějakou dobu v digitálu pohybujete, jistě jste se setkali či alespoň slyšeli o nástroji Google Tag Manager. Práce s GTM je pro we…

25. 3. 2019