Blog

Barbora Votavová 22. 2. 2013 Zpět

8 způsobů jak zvýšit návštěvnost webu

8 způsobů jak zvýšit návštěvnost webu

Marně přemýšlíte jak zvýšit návštěvnost vašich webových stránek nebo e-shopu? Nezoufejte. Máme pro vás osm účinných tipů, jak pozvednout vaše křivky vzhůru a přivést na web relevantní návštěvníky. Aby byly cíle uskutečnitelné, je nutné dát všemu dostatek času a obrnit se notnou dávkou trpělivosti.

1. Design a architektura webu
Aby byl web úspěšný, musí v první řadě návštěvníka zaujmout. Měl by být koncipován tak, aby se na něm uživatel snadno zorientoval, cítil se zde dobře a rychle našel, co potřebuje. Pěkný, čistý a moderní design je samozřejmostí.
 
2. Kvalitní a originální obsah
Dejte si záležet nejen na grafice, ale i na samotném obsahu. Chytlavé slogany a kvalitně napsané texty jsou pro návštěvníka webu skvělým impulzem k nákupu. Pokud uživatelům internetu nabídnete hodnotný obsah, budou se k vám rádi vracet.
 
3. SEO
Tvorba obsahu je důležitá také z hlediska SEO, které vám napomůže k lepšímu umístění ve vyhledavačích. Správně strukturovaný text by měl obsahovat klíčová slova, která uživatelé internetu používají při hledání vašich produktů či služeb. Texty však musí být stále čtivé, srozumitelné a rozhodně by neměly působit dojmem, že slouží pouze pro optimalizaci na konkrétní klíčové slovo. Takové texty nepotěší ani uživatele, ani algoritmy Googlu. Na webu by se rovněž neměl objevit duplicitní obsah nebo prázdné stránky.

4. Zpětné odkazy
Pokud máte v pořádku design i obsah, je na čase dát o sobě vědět. Pro zvýšení návštěvnosti webu je vhodné zajistit odkazy na jiných webech, nejlépe tematicky příbuzných. Může jít o spřátelené weby, ale i o placené odkazy. Výměna odkazů vám přivede relevantní zákazníky, ale naopak pro SEO zas moc velkým přínosem nebude.

5. Registrace do katalogů a vyhledavačů
Díky registraci webových stránek v katalogu získáte nejen zpětný odkaz, ale i potenciální zákazníky. Aby se však na web dostali skutečně relevantní uživatelé, zařaďte jej do vhodné kategorie dle vašeho oboru. Využijte například katalog Firmy.cz
 
6. PPC reklama
Nebojte se investovat do PPC (Pay Per Click) kampaně v systému Google Adwords, Sklik nebo na sociální síti Facebook. Jedná se o krátké inzeráty, které můžete zacílit na konkrétní klíčová slova nebo skupiny uživatelů a dostat tak na váš web nové návštěvníky. Navíc zaplatíte jen za uživatele, kteří web skutečně navštíví. Google Adwords, Sklik i Facebook umožňují stanovit peněžní limity.
 
7. Aktivita na sociálních sítích
Sociální sítě daly internetovému marketingu zcela nový rozměr. Využijte jejich moc pro zvýšení návštěvnosti webu a posilování povědomí o značce. Facebook, Twitter, LinkedIn a další patří mezi nejúčinnější nástroje online propagace. Sdílejte novinky a zajímavosti z vašeho oboru, komunikujte s uživateli a vybudujte si základnu fanoušků, která bude pravidelně přicházet na váš web a díky sdílení přivádět nové návštěvníky.
 
8. Monitoring
Abyste mohli ihned reagovat na potřeby a požadavky zákazníků, je nutné pravidelně sledovat statistiky návštěvnosti. K tomu vám poslouží například systém Google Analytics, který vás informuje o dosavadních výsledcích. Dozvíte se tak odkud návštěvníci webu přicházejí, podle kterých klíčových slov vás našli, jak se na stránkách chovají a další velmi cenné informace, které budou důležité pro další kroky.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Až 10 fotek v 1 postu. Čtěte i o dalších novinkách na Instagramu

Instagram v březnu přinesl hned dvě velké novinky. Odteď můžete vyprávět svůj příběh prostřednictvím slideshow a reklamu cílit ve Stor…

20. 3. 2017

Nečekaná čísla od Googlu: 76 % lidí zamíří po průzkumu na mobilu rovnou do obchodu

Důležitost mobilních telefonů v nákupním procesu je v marketingových kruzích už nějakou dobu diskutovaným tématem. Google však nyní pře…

15. 3. 2017

Online marketing: Jak pomáhá maloobchodním řetězcům zvýšit prodeje?

Online marketing už dávno není efektivním prodejním kanálem pouze pro zboží dlouhodobé spotřeby. Nejnovější studie maloobchodních sítí…

14. 3. 2017

Youtube startuje vlastní televizi. Jaké možnosti inzerce nabídne?

Před nedávnem představil YouTube novou sociální síť „Backstage“, nyní chystá další velký projekt. Jedná se o streamovací službu You…

7. 3. 2017

První teambuilding v roce 2017: Jeli jsme si zalyžovat a zdolali Velkou Deštnou

Každý tým potřebuje dobít baterky, stmelit kolektiv díky všedním i nevšedním zážitkům a načerpat novou energii, která se promění v da…

1. 3. 2017

Chystáme MarketUP Academy, sérii vzdělávacích workshopů

V MarketUP jsme se rozhodli uspořádat vlastní studijní program, díky němuž bychom rádi získali do svých řad nové online marketingové nad…

26. 2. 2017