Blog

Martin Peška 7. 7. 2014 Zpět

8 tisíc fanoušků na Facebooku Mary Kay za 14 dní

FOTO: Kampaň Mary Kay na Facebooku

Pro značku Mary Kay, jednu z největších kosmetických společností na světě, jsme získali přes 8 tisíc fanoušků z České a Slovenské republiky v rekordním čase.

Pro známou kosmetickou značku realizujeme kampaň s cílem rozšíření a budování základny fanoušků na Facebooku. Ačkoliv byl náš prvotní odhad v možném růstu fanoušků 6.250 za měsíc, stanovený cíl jsme překonali za pouhé dva týdny. Na tomto výsledku se podílela zejména široká paleta reklam s různorodými slogany a vizuály, kterých jsme v MarketUP připravili už v první fázi kampaně přes 800!

Placená označení To se mi líbí činí 7.492 fanoušků, během kampaně však stoupl na desetinásobek běžných čísel i počet tzv. organického označení To se mi líbí. V jeden den dokonce padnul rekord a nově se fanoušky organickou cestou stalo 327 nových lidí! Celkem jsme pro stránku získali přes 8.000 nových relevantních fanoušků, kteří sledují nejnovější trendy ze světa líčení.

Cenu za jednoho získaného fanouška jsme přitom odhadovali na 4 koruny, průměrné náklady na získání Líbí se mi jsme ale dokázali udržet ještě níže. Jeden relevantní fanoušek nás stál jen 3,34 korun. Pokud bychom do ceny zohlednili i počet těch, kteří se během kampaně se stránkou Mary Kay spojili organicky, cena za jednoho získaného uživatele by byla pouhých 3,09 korun!

Ve spolupráci s klientem jsme na facebookovém profilu připravili za účelem maximální efektivity kampaně hned tři záložky, které slouží jako tzv. fangate. Díky nim jsme dokázali nejen efektivněji získávat nové příznivce značky, ale také je ihned informovat například o bezplatném kosmetickém poradenství a směřovat je na podrobnější informace uváděné na webu. 

FOTO: Ukázka z kampaně realizované pro Mary Kay Česká a Slovenská republika

FOTO: Ukázka z kampaně realizované pro Mary Kay Česká a Slovenská republika

FOTO: Ukázka z kampaně realizované pro Mary Kay Česká a Slovenská republika

FOTO: Ukázka z kampaně realizované pro Mary Kay Česká a Slovenská republika

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

SHORTLISTED: Postupujeme dál v soutěži o cenu Google Partner Premier Award

Dnes jsme oslavili skvělou zprávu. Postoupili jsme do finálního kola Video Innovation prestižní soutěže Google Premier Partner Awards! Nejen …

12. 7. 2017

MarketUP newsletter I ČERVEN

Proč je tak důležité využívat formáty online videa v reklamě? A jak se používají nové Smart Display Campaigns? To a celou řadu dalších …

30. 6. 2017

Prokázáno: V Brand Liftu si s námi nikdo nezadá

Úspěch online marketingových kampaní se většinou měří počtem provedených konverzí. Jak ale měřit kampaně, které jsou cílené na budov…

26. 6. 2017

PPC Novinka: Chytré obsahové kampaně

Ještě jste neslyšeli pojem „Chytré obsahové kampaně“ nebo zkratku „SDC“ ? Pokud ne, tak dávejte pozor, protože s touto novinkou přic…

24. 6. 2017

"Firmy by se měly naučit investovat víc do digitálu," říká nová kreativní ředitelka Hana Gemrotová

MarketUP v květnu přivítal novou posilu. Hana Gemrotová je vůbec první kreativní ředitelka v historii firmy. Jaké to je přesunout se z ATL k…

23. 6. 2017

Archetypy v marketingu III: Nikdo není sám

Chcete u svých zákazníků reagovat na jejich potřebu po blízkosti? Nechte svou značku být jejich archetypálním kamarádem, milencem nebo bavi…

21. 6. 2017