Blog

Martin Peška 7. 7. 2014 Zpět

8 tisíc fanoušků na Facebooku Mary Kay za 14 dní

FOTO: Kampaň Mary Kay na Facebooku

Pro značku Mary Kay, jednu z největších kosmetických společností na světě, jsme získali přes 8 tisíc fanoušků z České a Slovenské republiky v rekordním čase.

Pro známou kosmetickou značku realizujeme kampaň s cílem rozšíření a budování základny fanoušků na Facebooku. Ačkoliv byl náš prvotní odhad v možném růstu fanoušků 6.250 za měsíc, stanovený cíl jsme překonali za pouhé dva týdny. Na tomto výsledku se podílela zejména široká paleta reklam s různorodými slogany a vizuály, kterých jsme v MarketUP připravili už v první fázi kampaně přes 800!

Placená označení To se mi líbí činí 7.492 fanoušků, během kampaně však stoupl na desetinásobek běžných čísel i počet tzv. organického označení To se mi líbí. V jeden den dokonce padnul rekord a nově se fanoušky organickou cestou stalo 327 nových lidí! Celkem jsme pro stránku získali přes 8.000 nových relevantních fanoušků, kteří sledují nejnovější trendy ze světa líčení.

Cenu za jednoho získaného fanouška jsme přitom odhadovali na 4 koruny, průměrné náklady na získání Líbí se mi jsme ale dokázali udržet ještě níže. Jeden relevantní fanoušek nás stál jen 3,34 korun. Pokud bychom do ceny zohlednili i počet těch, kteří se během kampaně se stránkou Mary Kay spojili organicky, cena za jednoho získaného uživatele by byla pouhých 3,09 korun!

Ve spolupráci s klientem jsme na facebookovém profilu připravili za účelem maximální efektivity kampaně hned tři záložky, které slouží jako tzv. fangate. Díky nim jsme dokázali nejen efektivněji získávat nové příznivce značky, ale také je ihned informovat například o bezplatném kosmetickém poradenství a směřovat je na podrobnější informace uváděné na webu. 

FOTO: Ukázka z kampaně realizované pro Mary Kay Česká a Slovenská republika

FOTO: Ukázka z kampaně realizované pro Mary Kay Česká a Slovenská republika

FOTO: Ukázka z kampaně realizované pro Mary Kay Česká a Slovenská republika

FOTO: Ukázka z kampaně realizované pro Mary Kay Česká a Slovenská republika

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Příležitosti a výzvy vertikálního videa

Ačkoliv je lidský zrak z podstaty horizontální a oči máme vedle sebe, za aktuálním boomem vertikálního videa stojí ještě silnější lids…

13. 11. 2018

Vítáme nové klienty BILLA, T-Mobile, Modrá Pyramida a Moser

5. 11. 2018

Je nám 8 let!

1. 11. 2018

Plánujte exportovat do zahraničí? Nyní je to snadnější, než byste čekali

Pro mnoho firem je expanze do zahraničí jeden ze způsobů, jak dále růst a získat nové trhy pro své výrobky a služby. Některé start-upy v …

25. 10. 2018

V MarketUP jsme měli hosty z Thunderbird School of Global Management

MarketUP se zařadil mezi významné společnosti, které navštívili studenti exekutivních programů americké univerzity Thunderbird.

20. 10. 2018

Jsme finalisté Google Premier Partner Awards - podruhé v řadě

10. 9. 2018