Blog

Martin Peška 7. 7. 2014 Zpět

8 tisíc fanoušků na Facebooku Mary Kay za 14 dní

FOTO: Kampaň Mary Kay na Facebooku

Pro značku Mary Kay, jednu z největších kosmetických společností na světě, jsme získali přes 8 tisíc fanoušků z České a Slovenské republiky v rekordním čase.

Pro známou kosmetickou značku realizujeme kampaň s cílem rozšíření a budování základny fanoušků na Facebooku. Ačkoliv byl náš prvotní odhad v možném růstu fanoušků 6.250 za měsíc, stanovený cíl jsme překonali za pouhé dva týdny. Na tomto výsledku se podílela zejména široká paleta reklam s různorodými slogany a vizuály, kterých jsme v MarketUP připravili už v první fázi kampaně přes 800!

Placená označení To se mi líbí činí 7.492 fanoušků, během kampaně však stoupl na desetinásobek běžných čísel i počet tzv. organického označení To se mi líbí. V jeden den dokonce padnul rekord a nově se fanoušky organickou cestou stalo 327 nových lidí! Celkem jsme pro stránku získali přes 8.000 nových relevantních fanoušků, kteří sledují nejnovější trendy ze světa líčení.

Cenu za jednoho získaného fanouška jsme přitom odhadovali na 4 koruny, průměrné náklady na získání Líbí se mi jsme ale dokázali udržet ještě níže. Jeden relevantní fanoušek nás stál jen 3,34 korun. Pokud bychom do ceny zohlednili i počet těch, kteří se během kampaně se stránkou Mary Kay spojili organicky, cena za jednoho získaného uživatele by byla pouhých 3,09 korun!

Ve spolupráci s klientem jsme na facebookovém profilu připravili za účelem maximální efektivity kampaně hned tři záložky, které slouží jako tzv. fangate. Díky nim jsme dokázali nejen efektivněji získávat nové příznivce značky, ale také je ihned informovat například o bezplatném kosmetickém poradenství a směřovat je na podrobnější informace uváděné na webu. 

FOTO: Ukázka z kampaně realizované pro Mary Kay Česká a Slovenská republika

FOTO: Ukázka z kampaně realizované pro Mary Kay Česká a Slovenská republika

FOTO: Ukázka z kampaně realizované pro Mary Kay Česká a Slovenská republika

FOTO: Ukázka z kampaně realizované pro Mary Kay Česká a Slovenská republika

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

MarketUP newsletter | LISTOPAD

Víme, co chystá Google pro rok 2017! Jako jediní zástupci Česka a Slovenska jsme byli pozváni na Google Partner Summit v Kalifornii. Přináší…

30. 11. 2016

MarketUP produkuje velmi úspěšná videa pro YouTube kampaně

Po několika letech zkušeností s návrhem a realizací mnoha Youtube kampaní, zejména pro velké TV inzerenty, jsme letos přistoupili k produkci …

30. 11. 2016

Co chystá Google pro rok 2017? Více, než si umíte představit

Druhý týden v listopadu se konal v legendárním hotelu Westin St. Francis v centru San Francisca globální Google Partner Summit. Významné udál…

30. 11. 2016

Jak navrhnout nejproklikávanější CTA tlačítko? Máme 6 tipů

Nefungují vám tlačítka s výzvou k akci? Vyzkoušejte 6 tipů z portálu Really Good Emails, které vám mohou pomoci zvýšit traffic z newslette…

28. 11. 2016

Připravili jsme workshopy pro účastníky programu Digisemestr

V MarketUP jsme se zapojili do vzdělávací akce Digisemestr, jediného studijního programu v ČR, zaměřeného výhradně na digitální marketing…

28. 11. 2016

EMEA Performance Summit 2016: Jaké produktové novinky představil Google v Dublinu?

Jako Premier Partner Google jsme dostali pozvánku na dvoudenní konferenci Google EMEA Performance Summit. Do Dublinu se za MarketUP vydal Project Ma…

23. 11. 2016