Blog

Martin Peška 3. 4. 2014 Zpět

4 tipy, jak zlepšit web a dostat se v Googlu více na oči

OBR: Jak se dostat na Google

Zajímá vás, jak vylepšit web a dostat se na vyšší pozice ve výsledcích vyhledávání na Googlu? Máme pro vás několik tipů, jak vytvořit stránky atraktivnější i bez zpětných odkazů.

Budování webu, který vybíhá na požadovaná klíčová slova na předních pozicích ve výsledcích vyhledávání na Googlu je běh na dlouhou trať. Kromě tvorby kvalitních zpětných odkatů, můžete ale svůj web udělat ve výsledcích vyhledávání atraktivnější také dalšími činnostmi, s nimiž můžete začít klidně hned.  

1. Aktualizujte obsah

Aktualizace obsahu webu je důležitá nejen pro uživatele, kteří vaši stránku navštěvují, ale také pro vyhledávače. Můžete mít na webu sekci s novinkami společnosti či založit blog tematicky koncipovaný k nabízeným produktům a službám. Zde můžete zákazníkům poradit, jak daný výrobek či služba funguje a komu se hodí.

2. Ukažte své specialisty

Pomocí článků můžete uživatele a zákazníky seznámit s vašimi zaměstnanci a odborníky. Stačí k tomu profil na Google+ a přidání autorství článku. Zajistíte si tím atraktivnější podobu odkazu ve výsledcích vyhledávání Googlu a všem ukážete, kdo za vaší firmou stojí.

Co je to RTB a jak funguje

MarketUP radí:  Dbejte na to, aby vaši zaměstnanci neměli na profilu Google+ nahranou nevhodnou fotografii (obrázek kreslené postavičky nebo fotku z divoké párty). Takový snímek může vaší společnosti uškodit.

Nespoléhejte také na to, že každý zaměstnanec umí dobře psát a napíše text, který je srozumitelný a současně dobře optimalizovaný. Text by měl vždy projít zkušený copywriter. 

3. Splňte, co slibujete

Prověřte, zda všechny stránky vašeho webu splní to, co od nich očekává uživatel, kterému se odkaz na danou stránku objeví ve výsledcích vyhledávání. Nedopusťte, aby zákazník na webu nenašel to, co hledal a vrátil se do výsledků vyhledávání. Pokud si uživatel vybere z výsledků vyhledávání odkaz k vám a nevrátí se zpět na Google, vyhledávač pozná, že je obsah webu na daná klíčová slova relevantní a bude jej preferovat.

 Jak zjistit návštěvnost stránek konkurence

MarketUP radí: Myslete na to, že Google zobrazuje výsledky svého hledání ve sloupci širokém cca 550 pixelů, což odpovídá většinou titulku o délce 60 až 80 znaků včetně mezer (dle užitých velkých a malých písmen či jiných znaků). Snažte se také tvořit unikátní popis (meta description) ke každé jednotlivé stránce. Ten je v Googlu omezen počtem 156 znaků včetně mezer, do něhož je vhodné umístit nejen klíčová slova, přes která vás může zákazník najít, ale také důvod, proč by měl kliknout právě na tento odkaz.   

4. Změřte rychlost načítání webu

Rychlý web zaručuje spokojenost vašich návštěvníků, ale rychlost má také vliv na pozici ve výsledcích vyhledávání. Google potvrdil tento parametr ve vyhledávacím algoritmu již v roce 2010. Změřte si rychlost načítání webu a zjistěte, zda je možné zlepšit kód stránky, či je třeba uvažovat o změně hostingových služeb. Více k tématu si můžete přečíst v našem článku o tom, jak změřit rychlost webu.

Zdroj obrázku v perexu: MarketUP

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Až 10 fotek v 1 postu. Čtěte i o dalších novinkách na Instagramu

Instagram v březnu přinesl hned dvě velké novinky. Odteď můžete vyprávět svůj příběh prostřednictvím slideshow a reklamu cílit ve Stor…

20. 3. 2017

Nečekaná čísla od Googlu: 76 % lidí zamíří po průzkumu na mobilu rovnou do obchodu

Důležitost mobilních telefonů v nákupním procesu je v marketingových kruzích už nějakou dobu diskutovaným tématem. Google však nyní pře…

15. 3. 2017

Online marketing: Jak pomáhá maloobchodním řetězcům zvýšit prodeje?

Online marketing už dávno není efektivním prodejním kanálem pouze pro zboží dlouhodobé spotřeby. Nejnovější studie maloobchodních sítí…

14. 3. 2017

Youtube startuje vlastní televizi. Jaké možnosti inzerce nabídne?

Před nedávnem představil YouTube novou sociální síť „Backstage“, nyní chystá další velký projekt. Jedná se o streamovací službu You…

7. 3. 2017

První teambuilding v roce 2017: Jeli jsme si zalyžovat a zdolali Velkou Deštnou

Každý tým potřebuje dobít baterky, stmelit kolektiv díky všedním i nevšedním zážitkům a načerpat novou energii, která se promění v da…

1. 3. 2017

Chystáme MarketUP Academy, sérii vzdělávacích workshopů

V MarketUP jsme se rozhodli uspořádat vlastní studijní program, díky němuž bychom rádi získali do svých řad nové online marketingové nad…

26. 2. 2017