Blog

Martin Peška 3. 4. 2014 Zpět

4 tipy, jak zlepšit web a dostat se v Googlu více na oči

OBR: Jak se dostat na Google

Zajímá vás, jak vylepšit web a dostat se na vyšší pozice ve výsledcích vyhledávání na Googlu? Máme pro vás několik tipů, jak vytvořit stránky atraktivnější i bez zpětných odkazů.

Budování webu, který vybíhá na požadovaná klíčová slova na předních pozicích ve výsledcích vyhledávání na Googlu je běh na dlouhou trať. Kromě tvorby kvalitních zpětných odkatů, můžete ale svůj web udělat ve výsledcích vyhledávání atraktivnější také dalšími činnostmi, s nimiž můžete začít klidně hned.  

1. Aktualizujte obsah

Aktualizace obsahu webu je důležitá nejen pro uživatele, kteří vaši stránku navštěvují, ale také pro vyhledávače. Můžete mít na webu sekci s novinkami společnosti či založit blog tematicky koncipovaný k nabízeným produktům a službám. Zde můžete zákazníkům poradit, jak daný výrobek či služba funguje a komu se hodí.

2. Ukažte své specialisty

Pomocí článků můžete uživatele a zákazníky seznámit s vašimi zaměstnanci a odborníky. Stačí k tomu profil na Google+ a přidání autorství článku. Zajistíte si tím atraktivnější podobu odkazu ve výsledcích vyhledávání Googlu a všem ukážete, kdo za vaší firmou stojí.

Co je to RTB a jak funguje

MarketUP radí:  Dbejte na to, aby vaši zaměstnanci neměli na profilu Google+ nahranou nevhodnou fotografii (obrázek kreslené postavičky nebo fotku z divoké párty). Takový snímek může vaší společnosti uškodit.

Nespoléhejte také na to, že každý zaměstnanec umí dobře psát a napíše text, který je srozumitelný a současně dobře optimalizovaný. Text by měl vždy projít zkušený copywriter. 

3. Splňte, co slibujete

Prověřte, zda všechny stránky vašeho webu splní to, co od nich očekává uživatel, kterému se odkaz na danou stránku objeví ve výsledcích vyhledávání. Nedopusťte, aby zákazník na webu nenašel to, co hledal a vrátil se do výsledků vyhledávání. Pokud si uživatel vybere z výsledků vyhledávání odkaz k vám a nevrátí se zpět na Google, vyhledávač pozná, že je obsah webu na daná klíčová slova relevantní a bude jej preferovat.

 Jak zjistit návštěvnost stránek konkurence

MarketUP radí: Myslete na to, že Google zobrazuje výsledky svého hledání ve sloupci širokém cca 550 pixelů, což odpovídá většinou titulku o délce 60 až 80 znaků včetně mezer (dle užitých velkých a malých písmen či jiných znaků). Snažte se také tvořit unikátní popis (meta description) ke každé jednotlivé stránce. Ten je v Googlu omezen počtem 156 znaků včetně mezer, do něhož je vhodné umístit nejen klíčová slova, přes která vás může zákazník najít, ale také důvod, proč by měl kliknout právě na tento odkaz.   

4. Změřte rychlost načítání webu

Rychlý web zaručuje spokojenost vašich návštěvníků, ale rychlost má také vliv na pozici ve výsledcích vyhledávání. Google potvrdil tento parametr ve vyhledávacím algoritmu již v roce 2010. Změřte si rychlost načítání webu a zjistěte, zda je možné zlepšit kód stránky, či je třeba uvažovat o změně hostingových služeb. Více k tématu si můžete přečíst v našem článku o tom, jak změřit rychlost webu.

Zdroj obrázku v perexu: MarketUP

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Business snídaně #6 - Digitální marketing jako akcelerátor exportu

Export na zahraniční trhy se zdá na první pohled obtížný. V případě chybného rozhodnutí mohou vzniknout i finanční ztráty. Pokud ale do…

5. 6. 2019

Google Marketing Live 2019: 7 klíčových novinek pro budoucnost onlinu

Pro novinky a inspiraci jsme se v polovině května vypravili do centra San Francisca na globální konferenci Google Marketing Live. Spolu s dalším…

30. 5. 2019

Návod: Jak na strukturu PPC kampaní jednoduše v BigQuery

Hledáte jednoduchý nástroj pro automatizaci správy kampaní nebo zpracování dat? A slyšeli jste už o BigQuery? V tomto článku se podíváme …

12. 5. 2019

Vyzkoušeli jsme Brand Lift 2.0 – jaké jsou jeho (ne)výhody?

Jako jedna z prvních agentur jsme vyzkoušeli Brand Lift 2.0 – jednu z produktových Google novinek (2018). Jak Brand Lift 2.0 hodnotíme? A jaké …

3. 5. 2019

Reportáž: Newsfeed DAY 2019

Online marketing sa rýchlo mení a aby sme boli stále v obraze, musíme sa aj my pravidelne vzdelávať. Preto sme sa na čele s našou špecialistk…

23. 4. 2019

11 důvodů, proč používat Google Tag Manager

Pokud se už nějakou dobu v digitálu pohybujete, jistě jste se setkali či alespoň slyšeli o nástroji Google Tag Manager. Práce s GTM je pro we…

25. 3. 2019