Blog

Eva Řeháková 23. 5. 2016 Zpět

3 z 5 nejznámějších potravinářských značek jsou našimi klienty

3 z 5 nejznámějších potravinářských značek jsou našimi klienty

Podle průzkumu společnosti KMPG, jehož výsledky zveřejnila Mladá fronta DNES, patří mezi nejznámější potravinářské značky společnosti Madeta, Olma, Hamé, Mlékárna Kunín a Vitana. Jsme moc rádi, že v největším povědomí Čechů jsou hned tři naši klienti!

Pro společnost Madeta jsme v minulosti připravili několik kampaní. Jednou z nich byla například kampaň na dětské dezerty Lipánek, které patří k nejzdravějším dobrotám z poctivé Jihočeské smetany a tvarohu pro děti. Díky přesnému cílení na dětské publikum se nám podařilo dosáhnout nadprůměrné míry zhlédnutí za velice příznivou cenu.

Společnost Hamé využila služby MarketUP například při představení moderních hotovek EasyCup do mikrovlnky. Zadáním bylo doplnit TV kampaň na uvedený produkt o online komunikaci a zajistit zvýšení reach a frekvence u uživatelů, kteří sledují TV málo nebo vůbec. Videoreklama byla zobrazena více než 1,25 milionu lidem a více než 600.000 uživatelů ji shlédlo až do konce. Kampaň bodovala i v mezinárodním měřítku, neboť byla Googlem vyhodnocena jako jedna z nejúspěšnějších globálních kampaní pro FMCG z hlediska tzv. AdRecallu, tedy zapamatováním kampaně u oslovených uživatelů.

Pro kompletní online komunikaci v roce 2016 si nás vybrala také společnost Vitana, s níž spolupracujeme již od roku 2015, kdy jsme připravili například kampaně na Gurmánské kořenicí směsi a Majonézy. V letošním roce už máme za sebou úspěšné kampaně na Majonézy a tatarky, Bujóny, Chlazenou jíšku ve vaničce nebo Farmářské polévky.

Věříme, že i naše online aktivity budou do budoucna pomáhat klientům udržet se v povědomí spotřebitelů na absolutní špičce v oboru.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

První teambuilding v roce 2017: Jeli jsme si zalyžovat a zdolali Velkou Deštnou

Každý tým potřebuje dobít baterky, stmelit kolektiv díky všedním i nevšedním zážitkům a načerpat novou energii, která se promění v da…

1. 3. 2017

Chystáme MarketUP Academy, sérii vzdělávacích workshopů

V MarketUP jsme se rozhodli uspořádat vlastní studijní program, díky němuž bychom rádi získali do svých řad nové online marketingové nad…

26. 2. 2017

Miroslav Král přednášel o online marketingu na konferenci Samsung Electronics

Společnost Samsung Electronics Czech and Slovak pořádá počátkem každého roku celofiremní konferenci, kde představuje svým zaměstnancům pr…

24. 2. 2017

Jak vypadá nejlepší titulek? Neuvěříte svým očím!

Píšete opravdu zajímavé texty na váš blog? Sdílíte je na sociálních sítích? A přesto máte minimum přečtení? Pak je dost pravděpodobn…

20. 2. 2017

Získejte si srdce zákazníka. I o tom byl Retail Summit 2017

Konference Retail Summit se účastníme pravidelně a ani letošní rok nebyl výjimkou. Největší událost svého druhu ve Střední Evropě pro o…

14. 2. 2017

Nový loterijní zákon. Revoluce pro spotřebitelské soutěže?

Od prvního ledna začal platit nový loterijní zákon. Zatímco do oblasti hazardních her přináší spoustu omezení, spotřebitelské soutěže …

9. 2. 2017