Blog

Eva Řeháková 23. 5. 2016 Zpět

3 z 5 nejznámějších potravinářských značek jsou našimi klienty

3 z 5 nejznámějších potravinářských značek jsou našimi klienty

Podle průzkumu společnosti KMPG, jehož výsledky zveřejnila Mladá fronta DNES, patří mezi nejznámější potravinářské značky společnosti Madeta, Olma, Hamé, Mlékárna Kunín a Vitana. Jsme moc rádi, že v největším povědomí Čechů jsou hned tři naši klienti!

Pro společnost Madeta jsme v minulosti připravili několik kampaní. Jednou z nich byla například kampaň na dětské dezerty Lipánek, které patří k nejzdravějším dobrotám z poctivé Jihočeské smetany a tvarohu pro děti. Díky přesnému cílení na dětské publikum se nám podařilo dosáhnout nadprůměrné míry zhlédnutí za velice příznivou cenu.

Společnost Hamé využila služby MarketUP například při představení moderních hotovek EasyCup do mikrovlnky. Zadáním bylo doplnit TV kampaň na uvedený produkt o online komunikaci a zajistit zvýšení reach a frekvence u uživatelů, kteří sledují TV málo nebo vůbec. Videoreklama byla zobrazena více než 1,25 milionu lidem a více než 600.000 uživatelů ji shlédlo až do konce. Kampaň bodovala i v mezinárodním měřítku, neboť byla Googlem vyhodnocena jako jedna z nejúspěšnějších globálních kampaní pro FMCG z hlediska tzv. AdRecallu, tedy zapamatováním kampaně u oslovených uživatelů.

Pro kompletní online komunikaci v roce 2016 si nás vybrala také společnost Vitana, s níž spolupracujeme již od roku 2015, kdy jsme připravili například kampaně na Gurmánské kořenicí směsi a Majonézy. V letošním roce už máme za sebou úspěšné kampaně na Majonézy a tatarky, Bujóny, Chlazenou jíšku ve vaničce nebo Farmářské polévky.

Věříme, že i naše online aktivity budou do budoucna pomáhat klientům udržet se v povědomí spotřebitelů na absolutní špičce v oboru.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Jak vypadá nejlepší titulek? Neuvěříte svým očím!

Píšete opravdu zajímavé texty na váš blog? Sdílíte je na sociálních sítích? A přesto máte minimum přečtení? Pak je dost pravděpodobn…

20. 2. 2017

Získejte si srdce zákazníka. I o tom byl Retail Summit 2017

Konference Retail Summit se účastníme pravidelně a ani letošní rok nebyl výjimkou. Největší událost svého druhu ve Střední Evropě pro o…

14. 2. 2017

Nový loterijní zákon. Revoluce pro spotřebitelské soutěže?

Od prvního ledna začal platit nový loterijní zákon. Zatímco do oblasti hazardních her přináší spoustu omezení, spotřebitelské soutěže …

9. 2. 2017

Žít, pracovat, cestovat. Jak začal můj půlroční „homeoffice“ v Asii

Spousta lidí z online světa dnes cestuje a pracuje ze zahraničí. Ujal se pro ně pojem „digitální nomádi“ a jedná se především o freela…

6. 2. 2017

Reklama v online videu a na sociálních sítích předběhne do roku 2020 rádio i tisk

Reklamní svět se rychle mění. To, co platilo dnes, nemusí platit zítra a nejspíš už vůbec nebude platit pozítří. Dokazuje to i poslední …

3. 2. 2017

Novinky, které jsme přivezli z Google Partner Summitu, zaujaly média

V listopadu jsme měli tu čest zúčastnit se globálního Google Partner Summitu v centru San Francisca. Marketingové magazíny zaujal článek na …

27. 1. 2017