Blog

Eva Řeháková 23. 5. 2016 Zpět

3 z 5 nejznámějších potravinářských značek jsou našimi klienty

3 z 5 nejznámějších potravinářských značek jsou našimi klienty

Podle průzkumu společnosti KMPG, jehož výsledky zveřejnila Mladá fronta DNES, patří mezi nejznámější potravinářské značky společnosti Madeta, Olma, Hamé, Mlékárna Kunín a Vitana. Jsme moc rádi, že v největším povědomí Čechů jsou hned tři naši klienti!

Pro společnost Madeta jsme v minulosti připravili několik kampaní. Jednou z nich byla například kampaň na dětské dezerty Lipánek, které patří k nejzdravějším dobrotám z poctivé Jihočeské smetany a tvarohu pro děti. Díky přesnému cílení na dětské publikum se nám podařilo dosáhnout nadprůměrné míry zhlédnutí za velice příznivou cenu.

Společnost Hamé využila služby MarketUP například při představení moderních hotovek EasyCup do mikrovlnky. Zadáním bylo doplnit TV kampaň na uvedený produkt o online komunikaci a zajistit zvýšení reach a frekvence u uživatelů, kteří sledují TV málo nebo vůbec. Videoreklama byla zobrazena více než 1,25 milionu lidem a více než 600.000 uživatelů ji shlédlo až do konce. Kampaň bodovala i v mezinárodním měřítku, neboť byla Googlem vyhodnocena jako jedna z nejúspěšnějších globálních kampaní pro FMCG z hlediska tzv. AdRecallu, tedy zapamatováním kampaně u oslovených uživatelů.

Pro kompletní online komunikaci v roce 2016 si nás vybrala také společnost Vitana, s níž spolupracujeme již od roku 2015, kdy jsme připravili například kampaně na Gurmánské kořenicí směsi a Majonézy. V letošním roce už máme za sebou úspěšné kampaně na Majonézy a tatarky, Bujóny, Chlazenou jíšku ve vaničce nebo Farmářské polévky.

Věříme, že i naše online aktivity budou do budoucna pomáhat klientům udržet se v povědomí spotřebitelů na absolutní špičce v oboru.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

MarketUP newsletter I ČERVENEC

V červenci jsme oslavili skvělou novinu. Postoupili jsme do finálního kola EMEA prestižní soutěže Google Premier Awards. O tohle a o spoustu d…

31. 7. 2017

Potenciál YouTube. Obchodní ředitel YouTube Robert Kyncl odhalil aktuální čísla.

Tento týden jsme se zúčastnili exkluzivního setkání s Robertem Kynclem, obchodním ředitelem sociální sítě YouTube. Jaké zajímavosti setk…

26. 7. 2017

Posilujeme tým o Martinu, Léňu a Martina!

S novými posilami jako kdyby se v poslední době roztrhl pytel a tak v týmu vítáme další tři lidi, Martinu, Léňu a EmJaye. S jejich pomocí …

25. 7. 2017

Vyrazili jsme na Google Digital Now 2017 se Sconto nábytkem

Vůbec poprvé jsme jako agentura vyjeli na konferenci pořádanou společností Google společně s naším klientem. Strávili jsme 2 dny v Dublinu,…

20. 7. 2017

Archetypy v marketingu IV: Dosáhněte stability a řádu

Zaujal vás náš seriál o archetypech v marketingu? Máme pro vás další díl, který tentokrát řeší potřebu najít a vytvořit ve světě ř…

14. 7. 2017

Marketing & Media píše o Inspirativním setkání

Svůj prostor si získal náš článek v časopise Marketing&Media. Tentokrát se psalo o dalším z našich Inspirativních setkání. Podívejte se…

13. 7. 2017