Blog

Martin Peška 3. 12. 2018 Zpět

14 tisíc gamerů rozhodlo, jaký sendvič Simply Fresh vyrobí

sendvič gamer od simply fresh

Překvapili jsme všechny fanoušky videoher! Společně se Simply Fresh, značkou sendvičů a baget, pro kterou již rok spravujeme profil na Facebooku. Uspořádali jsme internetové hlasování, podle něhož vyrobilo Simply Fresh limitovanou edici sendviče Gamer.

Jak probíhalo hlasování?

MarketUP se podílel nejen na online kampani, ale zároveň i na tvorbě grafiky etiket samotného sendviče.  Připravili jsme mikrostránku s anketou, na které měli hráči možnost hlasovat o jeho složení. Ti rozhodli, že nový sendvič bude připraven podle populárního receptu z New Yorku, kde dominuje delikátně upravené hovězí pastrami s hrubozrnnou hořčicí a okurkami v tmavém pečivu.

Case study video

Projektová manažerka Nicola Vavírková, která měla kampaň na starost, říká: Do kampaně jsme zapojili herní ikonu české YouTube scény, gamera Pedra, kterého na jeho profilu PedrosGame odebírá přes 840 tisíc fanoušků. I díky jeho podpoře hlasování jsme získali přes 14 000 hlasů a zasáhli přesně tu cílovou skupinu, kterou jsme potřebovali.

91 % relativní lift ad recallu?!


Sendvič se brzy od ukončení hlasování dostal do prodeje. Ten jsme podpořili online kampaní cílenou na odběratele YouTube kanálu Pedra. A výsledky? Už po týdnu kampaně si reklamu na sendviče značky Simply Fresh pamatovalo téměř 25 % cílové skupiny a relativní lift ad recall mezi kontrolní a exponovanou skupinou přesáhl 91 %!
Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Návod: Jak na strukturu PPC kampaní jednoduše v BigQuery

Hledáte jednoduchý nástroj pro automatizaci správy kampaní nebo zpracování dat? A slyšeli jste už o BigQuery? V tomto článku se podíváme …

12. 5. 2019

Vyzkoušeli jsme Brand Lift 2.0 – jaké jsou jeho (ne)výhody?

Jako jedna z prvních agentur jsme vyzkoušeli Brand Lift 2.0 – jednu z produktových Google novinek (2018). Jak Brand Lift 2.0 hodnotíme? A jaké …

3. 5. 2019

Reportáž: Newsfeed DAY 2019

Online marketing sa rýchlo mení a aby sme boli stále v obraze, musíme sa aj my pravidelne vzdelávať. Preto sme sa na čele s našou špecialistk…

23. 4. 2019

11 důvodů, proč používat Google Tag Manager

Pokud se už nějakou dobu v digitálu pohybujete, jistě jste se setkali či alespoň slyšeli o nástroji Google Tag Manager. Práce s GTM je pro we…

25. 3. 2019

PPC offline #10 očima našeho specialisty Romana

Minulý týden jsme se zúčastnili obsahově nabité akce pro PPC specialisty. Načerpali jsme novou inspiraci, kterou můžeme aplikovat rovnou v pr…

15. 3. 2019

Bumper ads pro Oriflame: Video z vizuálu za pár hodin

Oriflame je značka, která patří mezi největší hráče na trhu v segmentu kosmetiky distribuované kosmetickými poradkyněmi. A také náš obl…

23. 1. 2019