Blog

Martin Peška 3. 12. 2018 Zpět

14 tisíc gamerů rozhodlo, jaký sendvič Simply Fresh vyrobí

sendvič gamer od simply fresh

Překvapili jsme všechny fanoušky videoher! Společně se Simply Fresh, značkou sendvičů a baget, pro kterou již rok spravujeme profil na Facebooku. Uspořádali jsme internetové hlasování, podle něhož vyrobilo Simply Fresh limitovanou edici sendviče Gamer.

Jak probíhalo hlasování?

MarketUP se podílel nejen na online kampani, ale zároveň i na tvorbě grafiky etiket samotného sendviče.  Připravili jsme mikrostránku s anketou, na které měli hráči možnost hlasovat o jeho složení. Ti rozhodli, že nový sendvič bude připraven podle populárního receptu z New Yorku, kde dominuje delikátně upravené hovězí pastrami s hrubozrnnou hořčicí a okurkami v tmavém pečivu.

Case study video

Projektová manažerka Nicola Vavírková, která měla kampaň na starost, říká: Do kampaně jsme zapojili herní ikonu české YouTube scény, gamera Pedra, kterého na jeho profilu PedrosGame odebírá přes 840 tisíc fanoušků. I díky jeho podpoře hlasování jsme získali přes 14 000 hlasů a zasáhli přesně tu cílovou skupinu, kterou jsme potřebovali.

91 % relativní lift ad recallu?!


Sendvič se brzy od ukončení hlasování dostal do prodeje. Ten jsme podpořili online kampaní cílenou na odběratele YouTube kanálu Pedra. A výsledky? Už po týdnu kampaně si reklamu na sendviče značky Simply Fresh pamatovalo téměř 25 % cílové skupiny a relativní lift ad recall mezi kontrolní a exponovanou skupinou přesáhl 91 %!
Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

PPC offline #10 očima našeho specialisty Romana

Minulý týden jsme se zúčastnili obsahově nabité akce pro PPC specialisty. Načerpali jsme novou inspiraci, kterou můžeme aplikovat rovnou v pr…

15. 3. 2019

Bumper ads pro Oriflame: Video z vizuálu za pár hodin

Oriflame je značka, která patří mezi největší hráče na trhu v segmentu kosmetiky distribuované kosmetickými poradkyněmi. A také náš obl…

23. 1. 2019

Influenceři: Jak na spolupráci krok za krokem

Dříve jsme byli zvyklí, že naše produkty a značky propagovaly osobnosti nebo spíše celebrity, které jsme vídali hlavně v televizních rekla…

16. 1. 2019

Náš výlet do offlinu: Kinospot pro ECCO

Jak říkáme u nás v MarketUP – poptávka je dar. Jsou ale poptávky, u kterých nás vedle vděčnosti zachvátí také radost a vzrušení. Pře…

11. 1. 2019

Naše nejúspěšnější kampaně v roce 2018 – letní edice

Je nejmrazivější měsíc v roce, a proto dnes raději zavzpomínáme na tropické dny. V MarketUP jsme o loňských letních prázdninách rozhodn…

7. 1. 2019

Redesign oplatek Lina: Jak na brand awareness u značky, kterou každý zná?

Když se řekne Lina, určitě vás napadne slogan “Je jiná”. Značka Lina je samostatná značka vymezující prémiový sortiment oplatek z umb…

3. 1. 2019