Blog

Dušan Smoljak 23. 8. 2015 Zpět

10 nejoblíbenějších aplikací specialistů MarketUP

10 nejoblíbenějších aplikací specialistů MarketUP

Aplikace pro chytrý telefon používá snad každý. Pracovníci online marketingové agentury samozřejmě nejsou výjimkou. Vybrali jsme pro vás 10 nejoblíbenějších aplikací specialistů MarketUP, bez kterých si své smartphony nedokážou představit!

Ze seznamu byly záměrně vynechány aplikace sociálních sítí – Facebook, Twitter, Google+, LinkedIN a Instagram, které by zabraly jeho polovinu.

1. Spotify


Spotify

Jeden potřebuje k práci naprostý klid, jiný se rád nechá inspirovat dobrou hudbou. Právě to je případ mnohých pracovníků MarketUP. Aplikace Spotify, která nabízí přístup k milionům skladeb online, proto patří na vrchol našeho žebříčku. Můžete poslouchat konkrétní alba nebo si vytvořit vlastní playlist, složený z vašich oblíbených skladeb. Playlisty lze navíc sdílet s přáteli. Pokud by vám verze free, která je zdarma, nestačila, je tu také varianta Premium za 5,99 € měsíčně. Nabízí lepší kvalitu přehrávání, možnost vybrat konkrétní píseň, poslech bez reklam a hlavně režim offline.

Spotify na Google playSpotify na App Store

2. Duolingo

DuolingoProtože se rádi vzděláváme nejen v online marketingu, mnozí z nás si oblíbili aplikaci Duolingo. Ta slibuje naučit se cizí jazyk efektivně, rychle a hlavně zadarmo. Výuka je složena z mnoha lekcí, které zahrnují různé úkoly od mluvení, poslech až po překlad. Ihned vidíte, zda jste odpověděli správně. Aplikace vás každý den vyzývá k opakování či absolvování nové lekce pomocí notifikací. Česky je zatím dostupná pouze výuka angličtiny, pokud ovšem již anglicky umíte, můžete vyzkoušet jiné jazyky jako například němčinu, španělštinu, italštinu či francouzštinu. Procvičíte tak dva jazyky současně.

Duolingo v Google playDuolingo na App Store

3. Pocket

Také se Pocketvám stává, že při brouzdání internetem narazíte na zajímavý článek, ale nemáte čas si ho přečíst? Specialisté MarketUP řeší tento problém aplikací Pocket, která umožňuje ukládat články, videa i obrázky na později. Nejen, že je uložený soubor dostupný offline, ale můžete si dokonce vybrat ze dvou verzí. První z nich zobrazí obsah přesně tak, jak vypadá na webu. Druhou variantou je textový mód, který upraví podobu textů a nabídne tak náhled bez nadbytečných či rušivých prvků. Díky tomuto módu může být čtení některých článků v aplikaci příjemnější než na samotném webu.

Pocket na Google playPocket v App Store

4. Navigon

NavigonNaši obchodníci často vyrážejí za klienty do neznámých koutů Česka. Skvělým společníkem na cesty je pro ně aplikace Navigon, jedna z nejlepších navigací, které jsou dostupné pro smartphone. Je sice potřeba ji zakoupit, rozhodně však stojí za to. Existuje v různých variantách, my využíváme verzi Europe, která obsahuje mnoho režimů zobrazení a opravdu podrobné mapy jednotlivých států včetně Česka. Výhodou je také včasné varování před nebezpečím jako jsou autonehody, opravy vozovky či uzávěrky silnic.

Navigon v Google playNavigon v App Store

5. České noviny

České novinyAlespoň základní přehled o dění v tuzemsku a v zahraničí bychom měli mít všichni. A protože každé médium podává informace trochu jinak, v MarketUP jich sledujeme raději více najednou. Aplikace České noviny nabízí všechny české noviny na jednom místě. Navíc na ní najdete seznam veškerých online novin, časopisů a zpravodajských webů, které můžete denně sledovat. Mezi tyto zpravodajské portály patří například aktualne.cz, CT24.cz, ihned.cz, ekonom.cz, idnes.cz, tyden.cz, zive.cz a další.

České noviny v Google play

6. Meteor – Aladin

Meteor - AladinPředevším v letních měsících při dovolených, ale také ve zbytku roku řada z nás sleduje aplikaci Meteor – Aladin. Oficiální aplikace Českého hydrometeorologického ústavu informuje detailně o nejaktuálnějším stavu počasí. Kromě údajů o teplotě zde najdete data o vlhkosti, tlaku, větru a počtu srážek. Nechybí ani předpovědi a pravděpodobné změny počasí. Zajímavá je také sesterská aplikace Meteor – Meteoradar, kde je možné na mapových podkladech vidět aktuální pohyb srážek nad územím České republiky.

Meteor - Aladin v Google playMeteor - Aladin v App Store

7. Liftago

LiftagoPotřebu dostat se rychle a levně z bodu A do bodu B obvykle řešíme pomocí aplikace Liftago, která funguje v Praze a v Brně. Stačí zadat místo, kde vás má taxi vyzvednout a kam chcete dovézt. Ihned se odešle poptávka řidičům ve vašem okolí. Během chvíle vám začnou přicházet nabídky od jednotlivých taxikářů, kde se dozvíte: za jak dlouho je taxi schopné dorazit, jaká bude přepokládaná cena cesty, jméno a vůz řidiče i předchozí hodnocení řidiče. Na vás už je jen vybrat, s kým pojedete. Jednoduchost aplikace oceňujeme především v nočních hodinách, když se firemní večírek trochu protáhne :-)

Liftago v Google playLiftago v App Store

8. Ulmon


UlmonAplikaci Ulmon (celým názvem City Maps 2Go Offline Maps) jsme objevili v létě, kdy řada z nás cestovala do zahraničí. Jejím prostřednictvím si můžete stáhnout offline mapy jednotlivých měst a destinací. Velice podrobné mapy obsahují oblíbené místní atrakce a doporučení. Snadno proto najdete například nejbližší restauraci, obchod či konkrétní adresu bez přístupu na internet, který se v zahraničí prodraží. V aplikaci najdete nejen evropské destinace, ale také města po celém světě.

Ulmon v Google playUlmon v App Store

9. Clash of Clans

Clash of ClansObčas je potřeba se trochu odreagovat a zahrát si nějakou hru. Pracovníky MarketUP chytla online strategická hra, ve které si každý staví a vylepšuje svou vesnici, shromažďuje různé zdroje a zároveň trénuje a buduje armádu, aby mohl útočit na milióny hráčů z celého světa. Tato hra se jmenuje Clash of Clans a v reklamě ji propůjčil svou tvář známý herec Liam Neeson. Aplikace je zdarma, pokud však chcete urychlit svůj postup, stejně jako v řadě dalších her si můžete dopomoci mikrotransakcemi.

Clash of Clans v Google playClash of Clans v App Store

10. Adwords

AdwordsNezahálíme a na kampaně našich klientů dohlížíme i z domova a z cest. Pomáhá nám při tom aplikace Adwords, která nabízí možnost přístupu do reklamního účtu odkudkoliv kdykoliv. Jejím prostřednictvím lze provádět i drobné úpravy. Více o aplikaci se dozvíte v recenzi na našem blogu.

Adwords v Google play




Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Zákulisní fotky i poznatky ze školení Facebook Blueprint Live!

V červnu jsme jako jedna z pěti českých agentur dostali v rámci úzké spolupráce a podpory ze strany Facebooku pozvánku na workshop Blueprint …

24. 8. 2017

Míša Mašková: Školy dnes grafiku nenaučí. Mladí lidé by se měli co nejdřív vrhnout do praxe

Míša Mašková je nová Art Directorka našeho kreativního oddělení. Je maličká, skromná, ale odvádí skvělou práci. Přečtěte si rozhovo…

22. 8. 2017

Jirka, Andrea a Míša jsou nové posily týmu!

Do našich týmů nastoupily další nové tváře. Seznamte se s Jirkou, Ájou a Míšou.

22. 8. 2017

Instagram pro firmy: Nevyužitý potenciál obrázkové sítě

Instagram je extrémně populární obrázková sociální síť. Pohybuje se na něm přes 700 milionů uživatelů (v Česku více než 1,5 miliónu…

21. 8. 2017

Tajný trik marketéru, jak vybudovat silnou značku. Archetypy v marketingu.

S konceptem archetypů už jsme se v několika předchozích článcích seznámili. Naučili jsme se je od sebe rozlišit, víme, co jednotlivé arch…

18. 8. 2017

Storytelling pro firmy. Naučte se vyprávět příběh své značky

Lidé milují příběhy. A dobrým příběhem získáte klíč k srdci svého zákazníka. Vystavět dobrý příběh ale není jen tak. Podívejte …

14. 8. 2017